Annunziati i risultati di a ricerca di i media suciali di u settore logisticu

I risultati di a ricerca di u Settore di a Logistica in i Social Media anu annunziatu: I risultati di a ricerca realizata da Beykoz Logistics Vocational School, a prima istituzione d'istruzione superiore di Turchia cù u tema di "logistica", in cooperazione cù Monitera, nantu à u tema "Logistica in Social Media" sò stati annunziatu. Beykoz Logistics Vocational School, Logistics Applications and Research Center, sottu a tutela di Bülent Tanla è Prof. Dr. A ricerca realizata da una squadra di M. Murat Şentürk, Tuğba Güngör, Burcu Kasımoğlu è Arda Çetin sottu a coordinazione di Okan Tuna trà 21 November 2013 è 21 December 2013 hà righjuntu risultati interessanti.
Chì sò i prughjetti più parlati nantu à e social media?
Sicondu i risultati di a ricerca realizata per a prima volta in u scopu di u settore di a logistica, i prughjetti di logistica più spartuti nantu à e social media sò; "Marmaray (64402)", "Third Bridge (15182) è "Third Airport (4270)" sò stati determinati. In u risultatu di l'analisi di cuntenutu di i discorsi di u prugettu Marmaray; Hè statu osservatu chì 41,92% di elli avianu un tonu negativu è 52,66% d'elli eranu ponderati puliticamenti.
Di quali imprese logistiche è ONG si parlanu più nantu à e social media ?
Cù u numeru bassu di azzioni, i trè più parlati di cumpagnie nantu à e social media eranu Arkas, Ekol Logistics è Borusan Lojistik, rispettivamente. Hè statu ancu determinatu chì l'investimenti di Arkas, in particulare in i campi di l'arti è di u sport, facenu una diferenza significativa in questu campu. Per d 'altra banda, rispettivamente, Chamber of Shipping (DTO), International Transporters Association (UND) è International Forwarding and Service Providers Association (UTIKAD) sò diventate l'urganisazioni non governamentali più parlate.
Ricerca di Social Media

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*