I fugliali fughjenu in u casu Aslı Nemutlu

I schedari sò stati uniti in u casu Aslı Nemutlu: I schedari in i Tribunali Penali di Pace è i Tribunali Penali di Prima Istanza riguardanti a morte di u skier naziunale di 2 anni Aslı Nemutlu, chì hà persu a so vita in un accidentu chì hà avutu mentre s'addestrava in ERZURUM. Konaklı Ski Resort 17 anni fà, sò stati cumminati. Cù u 4u Tribunale Penale di Primu Istanza chì accetta a decisione di cunsulidà, u numeru di l'accusati in u casu Nemutlu hà aumentatu à 16.

U sciatore naziunale Aslı Nemutlu, chì hè vinutu da Istanbul per participà à a cumpetizione di sci alpinu in u Konaklı Ski Center, hè mortu chjappà i cortini di legnu à u latu di a pista mentre si allenava u 12 di ghjennaghju di u 2012. Dopu à a morte di Nemutlu, u presidente di a Federazione Turca di Ski (TKF), Özer Ayık, l'allenatori Fidan Kırbaç Özbakır, Recep Süleyman Dilik, è u Rappresentante Provinciale di Ski Nevzat Bayraktar hà presentatu una dumanda per una pena di prigiò finu à 4 anni in Erzurum 6th Tribunal Penale di Prima Istanza u l'accusazione di "causà a morte per negligenza". À l'obiezione di a famiglia di Aslı, u Sicritariu Generale di TKF Ahmet Muhtar Kurt, Ahmet Demir, rispunsevuli di e piste di Konaklı Ski Resort, è Ebubekir Urhan, rispunsevuli di i travaglii meccanichi, sò stati ancu processati in u stessu tribunale per u stessu crimine.

UN CASU SEPARAT STATU ARCHAT

Mentre chì u casu contr'à 4 persone cuntinueghja in a 7a Corte Penale di Primu Istanza, u Direttore Provinciale di Salute Serhat Vançelik, a Direzzione Pruvinciale di Salute di i Ghjuventù è di i Servizii Sportivi (GSH), perchè ùn anu micca implementatu l'istruzzioni nantu à "Misure da esse". pigliatu in stazioni di sci 'publicatu da Erzurum Governorship u 12 dicembre 2011, Direttore Fatih Çintimar, 112 Emergency Command Center Chief Physician Gürsel Bedir, 112 Emergency Command Center Deputy Chief Physician Nihat Bulandere, Diputatu Provincial Health Director Dr. Una seconda demanda hè stata presentata contr'à Özgür Çelebi, l'ex è attuali gestori di e strutture in Konaklı Ski Resort, Metin Aydoğdu, Yakup Çiltaş, Bülent Tilkidögen da GSH, Şinasi Polat, à a 2a Corte Penale di Pace, esigendu una pena di prigiò di 6. mesi à 2 anni per "abusu d'uffiziu". À l'udienza tenuta à a 2a Corte Penale di Pace u 27 dicembre 2013, una decisione di mancanza di ghjuridizione hè stata data è u schedariu hè statu mandatu à a Corte Penale di Prima Istanza.

U schedariu, chì era aspittatu in u Tribunale Penale di Primu Istanza per circa 3 mesi, hè statu mandatu à u 4u Tribunale Penale di Prima Istanza, induve u primu schedariu hè statu intesu, è hè statu dumandatu à cumminà. Dopu chì a 4a Corte Penale di Primu Istanza hà appruvatu a decisione di fusione, u numeru di l'accusati in prucessu hè aumentatu da 7 à 16. In u casu chì dura circa 1.5 anni, hè statu decisu di fà una esplorazione in u locu di l'accidentu duie volte, ma sta dumanda ùn hè micca realizatu.