U primu ministru hà inauguratu a linea di metro Kızılay-Çayyolu

U Primu Ministru hà inauguratu a linea di metro Kızılay-Çayyolu: a linea Kızılay-Çayyolu hè stata aperta in a capitale Ankara. U primu ministru Recep Tayyip Erdogan hà fattu un discorsu à l'apertura. Erdogan hà datu una bona nutizia à a ghjente di Ankara, dicendu: "U nostru novu metro hè liberu per una settimana" per a nova linea di metro.
Eccu alcune note da i so discorsi:
Stu metro hè statu finitu 10 mesi prima di a data prumessa è hè statu messu in serviziu per voi, i nostri citadini di Ankara. Avà avemu un prughjettu di metro chì và à l'Aeroportu Esenboğa nantu à a nostra agenda. Ankara serà una cità esemplare in u trasportu publicu. Vogliu chì e linee di metro sò benefiche per a nostra Capitale. Vogliu chì i nostri citadini viaghjanu in pace è sicurità. Facemu a pulitica di serviziu. Mori un sumere è ferma in a so sella, mori una persona è ferma u so travagliu. Vede, ancu una traccia di u sumere ferma. Cum'è esseri umani, dicemu di mette un travagliu, pruducenu parolle. Ci sò opere ? Avà sò fora è parlanu. Mettite tali prughjetti chì sò credibili. Dite: "Scaricarà u diesel, aduprà u sistema di ferrovia gratuitu, l'autobus seranu liberi". Cumu pagà u salariu di u persunale ? Parlate cusì sinceramente chì hà credibilità. A candela di un bugiardellu brusgia finu à a notte. Questi sò andati senza Isha.
Preparamu a Turchia per u 2023. Cum'è in METU, ùn demu micca cocktails molotov à i nostri figlioli, ùn demu micca slingshots à i nostri figlioli; Offriamu tablette, libri, penne. Avemu a nostra diferenza. Hè per quessa chì speru chì a mo nazione ùn vene micca à questi ghjochi. Hanu brusgiatu i nostri veiculi elettorali in parechji lochi, anu brusgiatu a nostra sede di u partitu. Sò demucraticu ? Quessi ùn anu nunda à fà cù a demucrazia, ùn crèdenu micca in l'urna. Sò digià vistu u 30 di marzu. Avà dicenu: "Cusemu turbulenza è uttene risultati". U 30 di marzu, i mo fratelli daranu a risposta.
Ancu u cambiamentu in Ankara solu hè un esempiu. Induve hè Ankara in l'anni 1970, induve hè Ankara avà? Ci hè un aeroportu in Ankara? A nostra municipalità hà purtatu Turgut Özal Boulevard da l'aeroportu à Ankara. Ci hè una cità muderna chì hè stata arricchita cumplettamente cù 3 viaghji di andata. Il y avait autrefois des slums. Ci era i slums à manca è à diritta in u Nordu di Ankara ? Cù a trasfurmazioni urbane, a municipalità è TOKİ s'uniscenu è custruiscenu edifici muderni. Serà assai megliu avà. Hà guadagnatu u titulu di Capitale cù e so strade, i parchi è u sistema ferroviariu. A nostra nova linea di metro hè gratuita per una settimana.
Ci hè ancu 11 STAZIONI
Hè previstu di viaghjà trà Kızılay è Çayyolu cù a linea detta, chì hà una lunghezza tutale di 16,5 chilometri è hà 11 stazioni, per piglià 25 minuti.
A prima fermata di a linea Batıkent, chì serà a stazione di metro di Kızılay, chì hè ancu a fermata di ritirata è di raccolta di i passageri, serà a stazione di metro di Kızılay, è ci sò "Kızılay, Necatibey, Biblioteca Naziunale, Söğütözü, MTA, ODTÜ, Bilkent, Ministeru di l'Agricultura-Consigliu di Statu, stazioni Beytepe, Ümitköy, Çayyolu è Koru" nantu à a strada.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*