Soluzioni di trafficu è trasportu di i candidati presidenziale

Soluzioni di trafficu è trasportu di i candidati presidenziale: Prima di l'elezzioni lucali chì anu da esse celebrate u 30 di marzu, i prublemi di trafficu di i candidati à u sindaco di u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu (Partitu AK), Partitu Populare Republicanu (CHP) è Partitu di u Movimentu Naziunalistu (MHP). ) in Istanbul, Ankara è Izmir seranu discututi è prughjetti di trasportu
U sindaco di a municipalità metropolitana di ISTANBUL Kadir Topbaş (Parti AK)
Avemu custruitu tunnel, strade è intersezioni per apre l'arterie intasate di Istanbul. Avemu purtatu una soluzione di metrobus à u trafficu metropolitanu. Avemu radduppiatu a lunghezza di u sistema ferroviariu esistente. Avemu rinnuvatu i battelli è i moli in u trasportu marittimu. Avà cumprà 700 navi novi cù una capacità di 10 passageri. Invecemu un novu terrenu in u trasportu questu termini. Custruiremu Havarays è teleferichi. Avemu un prughjettu di parcheghju per ogni quartiere. 19 prughjetti di metro, Havaray è funivia è prughjetti muderni di parcheghju per 100 mila veiculi sò stati appruvati da u Parlamentu. Stabbilimu una ferrovia da Şişhane Metro à Mecidiyeköy è da Kartal à E-5. Stabbilimu una linea di funivia à Karlıtepe è Yuşa in Beykoz, è da a Stazione Kartal à Aydos in Kartal.
Pudemu dì chì u trasportu hè in strada in Istanbul. Avemu cumpletu 286 intersezioni nantu à l'autostrade. Avemu apertu 3 tunnel.
I nostri muvimenti di trasportu integratu cuntinueghjanu. Cù stu entusiasmu, avemu aumentatu a lunghezza di u sistema ferroviariu à 141,5 chilometri. A custruzzione di 110 chilometri di sistema ferroviariu cuntinueghja. U nostru scopu in u nostru prugramma di prumuzione in 2019 era 400 chilometri, avemu rivisu questu in u nostru ultimu travagliu è hà aumentatu u nostru scopu à 430 chilometri. Spergu chì Istanbul avarà 2019 chilometri di linea di metro dopu à 776. 2016 milioni di persone utilizanu u metro in 7. In u 2019, 11 milioni di persone puderanu viaghjà sottu terra. Avemu stabilitu sti scopi scientificamente. Ancu se circa 600 veiculi sò aghjuntu à u trafficu ogni ghjornu, avemu riduciutu u tempu mediu di viaghju da 2004 minuti in 53 à 49 minuti.
Candidatu à u sindaco di a municipalità metropolitana di ISTANBUL MUSTAFA SARIGÜL (CHP)
Prima di tuttu, aghjurneremu u pianu maestru di trasportu. Tuttu u trasportu serà pianificatu. Gestioneremu u trasportu da una sola fonte. U sistema ferroviariu serà sustinutu da u trasportu marittimu è u trasportu publicu stradale. A parte di u sistema ferroviariu in u trasportu publicu varieghja trà u 70 è u 90 per centu in e metropole sviluppate di u mondu. Questa rata hè di circa 20 per centu in Istanbul. Parechji di elli anu rotte problematiche; A so integrazione cù altre linee di trasportu publicu hè debule. A lunghezza di metro custruita in Istanbul finu à a data hè di 68 km. A reta tutale di u sistema ferroviariu, cumpresi altri sistemi ferroviari, hè di circa 150 km. Tuttavia, 18 km di metro puderia esse custruitu in 437 anni in Shanghai è 10 km di metro in 190 anni in New Delhi. I sistemi ferroviari, in particulare u metro, seranu sviluppati è a parte di u sistema ferroviariu in u trasportu publicu serà aumentata à 50 per centu. I cunnessione maritime di u sistema ferroviariu seranu rinfurzati cù novi linee di trasportu marittimu. Una nova linea di u sistema ferroviariu serà creata annantu à l'asse Est-Ovest è preferibile passendu per insediamenti densi. I studii necessarii seranu realizati per prufittà di tecnulugia innovatori cum'è Havaray in sistemi ferroviari. Per assicurà l'usu efficace di a reta di u sistema ferroviariu in Istanbul è a so integrazione cù altri tipi, i centri di trasferimentu cù una grande capacità di parcheghju seranu stabiliti è l'applicazione "park and ride" serà incoraggiata.
A parte di u trasportu marittimu in u trasportu publicu in Istanbul serà aumentata da 4 per centu à 10 per centu. Per questu scopu, l'integrazione di u trasportu marittimu cù altri modi di trasportu serà migliurata. A freccia di viaghji serà aumentata cù battelli cù alta manuvrabilità. Nuvelli pilastri seranu stabiliti per u trasportu trà i dui lati è longu a costa di u Bosforu è u Mari di Marmara.
U putere di l'imprendituri privati ​​​​in u trasportu di passageri serà utilizatu quantu pussibule. I trasportatori privati ​​(autobus publichi privati, minibus, taxi, taxi spartuti, navette, etc.) ùn saranu micca visti cum'è cuncurrenti in u trasportu di passageri, è seranu incuraghjiti in materia cum'è e linee chì operanu, e cundizioni di trasportu, e qualità di i veiculi, i prezzi di i biglietti, l'ispezioni è i pagamenti, senza compromette a qualità di u serviziu chì offrenu.
Almenu 10 per centu di migliione in a capacità attuale serà ottenuta usendu strade di cità più efficace è efficiente. In questu cuntestu, segni di trafficu, signalizazione, drenaje di l'acqua di piova, sacchetti di pausa per u trasportu publicu è operazioni di taxi, sistemi di illuminazione, etc. A qualità di u serviziu, in particulare a capacità è a sicurità, serà aumentata per mezu di pratiche cum'è a migliurà di elementi cum'è, trasfurmà a carica è u scaricamentu à l'ore di notte, a carica di traversate di ponti è i tariffi di parcheghju secondu l'ore, è u trasportu publicu gratuitu in l'ora di a matina.
Candidatu à u sindaco di a municipalità metropolitana di ISTANBUL RASİM ACAR (MHP)
Istanbul ùn hà ancu micca trasportu da un centru unicu o una unità per gestisce u trafficu. Ci sò più di 10 istituzioni è unità pubbliche in Istanbul chì realizanu piani, prughjetti, investimenti, implementazione, mantenimentu è riparazione, è ispezione. Ci hè una cunfusione in termini di funzioni, autorità è rispunsabilità trà queste unità è una mancanza di coordinazione trà queste unità. U Centru di Coordinazione di u Trasportu chjamatu UKOME ùn hà micca qualificazioni è funzioni per gestisce u trasportu è u trafficu di Istanbul. Prima di tuttu, aghju riunitu u trasportu è a gestione di u trafficu in un unicu centru.
In Istanbul, induve ci sò 25 milioni di viaghji per ghjornu è una media di 1,7 movimenti per persona, u pesu principale di u trasportu hè nantu à i sistemi di l'autostrada. U fattu chì i sistemi di trasportu alternativu ùn sò micca stati sviluppati è i sistemi esistenti sò debbuli in quantu à l'accessibilità è l'integrazione rende u trasportu è u trafficu cumplessu è difficiuli di risolve.
Pudemu solu risolve u prublema di trasportu è trafficu in u quadru di un sistema è di un pianu maestru. Prima di tuttu, vogliu dichjarà chì sò contr'à e suluzioni puntuali è ùn custruiraghju micca novi strade o intersezioni senza compie a pianificazione.
A mo priorità in u pianu maestru serà di aumentà a parte di sistemi alternativi in ​​u trasportu. Ampliaremu in particulare u sistema ferroviariu è a reta di metro. Creemu centri di trasferimentu di trasportu in i punti focali di trasportu di a cità è li espansione in tutta Istanbul. I nostri citadini parcheghjanu u so veiculu privatu in u parcu di u centru di trasferimentu gratuitamente è piglianu unu di i veiculi di trasportu publicu cum'è metro, tram, autobus IETT è andanu à a so destinazione. À u ritornu, pigliarà a so vittura è torna in casa.
Offriamu trasportu illimitatu per 1 TL per ghjornu à tutti i nostri citadini, in particulare i studienti.
Aumenteremu i parcheggi. Creemu grandi parcheghji, in particulare in i centri di trasferimentu. Aumenteremu ancu a parte di u trasportu marittimu in u trasportu.
Stabbilirà un "Centru di Gestione di Traffic" per gestisce u trasportu è u trafficu, è in questu centru, furniremu à i nostri citadini infurmazioni nantu à induve è cumu andà per u trasportu di Istanbul, è una gestione sana è senza prublemi di i sistemi di trasportu esistenti. in stu centru, chì permette à i nostri citadini di riceve un serviziu còmode è veloce da questi veiculi di trasportu è prufittà di elli in cundizioni ecunomiche.
Sindaco di a municipalità metropolitana di ANKARA MELİH GÖKÇEK (Parti AK)
Ankara hà attualmente u titulu di avè u trafficu più còmode trà e cità cù una populazione chì supera i 5 milioni. Continueremu i nostri sforzi per mantene stu titulu, cunsiderendu u numeru crescente di veiculi. Avemu novi prughjetti di sottopassu è soprapassu, junzione di ponte, espansione di strada è prughjetti di strada di tunnel. Dopu à i metro Sincan è Çayyolu, u metro Keçiören serà messu in serviziu à a fine di l'annu, è nantu à l'istruzzioni di u nostru Primu Ministru, i preparativi per u metro trà l'Aeroportu è Sıhhiye cuntinueghjanu. Unu di i nostri grandi prughjetti hè di trasfurmà quella zona in a junzione di trasportu publicu d'Ankara dopu u muvimentu di u palazzu. Questu serà u centru di u prughjettu di u funiculu di l'autobus, chì portarà 80-100 persone, chì serà un esempiu in u trasportu publicu. Fora di u funiculu; Sta regione, chì serà ancu u centru di novi stazioni di metro, minibus è autobus, darà una nova vita à u trafficu di a cità.
Candidatu à u sindaco di a municipalità metropolitana di ANKARA MANSUR YAVAŞ (CHP)
Mentre tutte e cità in u mondu incuraghjenu u trasportu publicu, in Ankara, u trasportu hè solu pruvatu à esse risoltu da novi strade. Cù sistemi di ferrovia ligera è linee di metro supplementari, faremu u trasportu ùn hè più un prublema. Estendendu a linea di treni suburbani Kayaş - Sincan, chì cunnetta una estremità di Ankara à l'altra, à Yenikent-Elmadağ è includendula in a nostra reta di trasportu publicu, traspurtaremu i passageri da una estremità à l'altra di a cità in pocu tempu. senza spese di trasferimentu. In questu modu; U numeru di autobus chì entra in Kızılay diminuirà, u trafficu serà alleviatu è a contaminazione ambientale risultante serà prevenuta. Inoltre, risolvemu u prublema di trasportu di e regioni non metropolitane cù a reta di u sistema di ferrovia ligera. Nuvelle linee previste per esse custruitu; Mamak-Beşevler 12 km., Çankaya-Kızılay 12 km., Etlik-Siteler-Kızılay 16 km, Etlik-Kuğulu park 12 km. , Mamak-Çankaya 22 km. Avemu u scopu di purtà una capacità di circa 1.600.000 passageri per ghjornu in queste linee. Oghje, l'autobus in queste linee portanu circa 550.000 XNUMX persone à ghjornu. Furniremu a cunnessione di metro di l'università METU, Bilkent è Hacettepe cun monorail. E biciclette usate è lasciate seranu piazzate trà i punti di trasferimentu, in parchi è in i campus universitari.
Candidatu à u sindaco di a municipalità metropolitana di ANKARA MEVLÜT KARAKAYA (MHP)
Avemu prumessu 24-hour "Living Ankara". In questu cuntestu; Trasportu senza interruzzione di 24 ore in a capitale, trasportu illimitatu per i studienti per 1 TL per ghjornu, Progettu di Fermata d'autobus senza barriere è Pavimentazione, Prughjettu HAVARAY, Prughjettu Ring Roads, Prughjettu di Terminale di Bus Intercity di Ankara, Prughjettu di Segnaletica è Numerazione, "Ankara intera" Prughjettu d'investimenti in infrastrutture, facilità di logistica 5-Star: I prublemi di trafficu è di trasportu seranu eliminati cù u prughjettu di a Terminal di Camion, 220 km di nova linea di metro, mudernizazione è estensione di prughjetti di linee suburbane. In questu modu, i nostri citadini da Ankara avarà l'uppurtunità di riceve un serviziu di trasportu ininterrottu 24 ore è a vita serà 24 ore à ghjornu in a capitale.
İZMİR Candidatu à u sindaco di a municipalità metropolitana BİNALİ YILDIRIM (Parti AK)
Avemu implementatu prughjetti preziosi durante u mo periodu di Ministeriu per risolve u prublema di trasportu di Izmir da u passatu. Sapete, u trasportu hè u mo travagliu. In a prima tappa, a pianificazione di u metro di 26,5 km. In a seconda tappa, ci sò 65 km di linee di tram. I linii verticali è horizontali seranu cumminati cù l'altri. Serà integrata cù u trasportu publicu. Unu di i prughjetti più impurtanti hè İZKARAY. Çiğli serà cunnessu à l'autostrada Çeşme cù un passaghju di tubu di 1200 m è un ponte di 6 mila metri. İZKARAY, chì serà aduprata in passaggi ferroviari è rotulati di gomma, serà cunnessu à a linea İZBAN è à e novi linee di tram. Ci sarà un sistema di ferrovia à doppia pista in IZKARAY, induve 3 corsie di partenza è 3 corsie d'arrivu sò previste. Cunnettendu a linea İZBAN da Aliağa à Bergama cù un aghjuntu di 56 chilometri è da Torbalı à Selçuk cù un aghjuntu di 26 chilometri, u putenziale turisticu di questi distretti serà aumentatu, è a linea İZBAN serà allargata à 190 km. Un totale di 26 chilometri di a tappa di u metro di a reta di u sistema ferroviariu serà custruitu in 5 tappe. Inoltre, un centru di cuntrollu di u trafficu serà stabilitu in u scopu di "Life in Transportation" è u trasportu di Izmir serà coordinatu cù i Sistemi di Trasportu Intelligenti. I kioschi di misurazione per a pressione di sangue è i pazienti diabetici seranu posti in centri di trasferimentu induve u trasportu publicu hè occupatu in a cità. Integreremu u trasportu cù l'internet. In u scopu di a vita tecnologica, puderete chjamà un taxi marittimu in u vostru locu cù l'applicazione di taxi marittimu. Una applicazione "vita in trasportu" serà preparata per esse infurmatu nantu à e zone cù trafficu pesante di a cità è per mostrà rotte di trasportu alternative durante l'ore di punta.
İZMİR Sindaco di a Municipalità Metropolitana AZİZ KOCAOĞLU (CHP)
A Municipalità Metropolitana di Izmir darà una grande impurtanza à l'investimenti in u sistema ferroviariu in u novu periodu. 11 km. A reta esistente, chì hè stata presa da a cumpagnia è aumentata à 96 km, ghjunghjerà à 302,6 km cù l'investimenti in corso di metro, suburbani, tram è monorail. A custruzzione di 5 novi linee di metro hà da principià. Tutti i 15 novi battelli di passageri in produzzione seranu messi in serviziu da 2017. 3 novi battelli di vitture seranu messi in serviziu da u 2016.
Grazie à u sistema di trasferimentu di 90 minuti implementatu in Izmir, i residenti di Izmir anu l'opportunità di trasportu publicu più economica in Turchia. Dopu u primu viaghju in metro, suburbanu, autobus è trasportu marittimu, i residenti di Izmir anu u dirittu di corse gratuiti illimitate per 1,5 ore. Per esempiu, durante stu periodu, i studienti ponu fà un usu illimitatu di tutti i mezi di trasportu per solu 1 TL. Sta pratica, chì hè un mudellu per Turchia, cuntinueghja in u periodu à vene. I minibus seranu ancu inclusi in u sistema di smart card.
İZMİR Candidatu à u sindaco di a municipalità metropolitana MURAT TAŞER (MHP)
L'amministratori lucali è a burocrazia di u guvernu, chì ùn anu pussutu vede chì Izmir era in crescita, anu affucatu u nostru populu in i prublemi è li imprigionu! Custrettu strade senza strada, cunfittura di trafficu, prublemi di parcheghju è strade cattivi. Avemu da passà per questu. U viaghju urbanu è u viaghju di u nostru populu; Ùn avarà micca difficultà per andà à u travagliu. Avemu da risolve stu prublema.
• Percorsi alternativi
•Vìculi di trasportu publicu cuntempuranei
•Extensive sistema di ferrovia ligera; Circunderemu tutta a cità cù a vasta rete di Metro è İZBAN.
•Puderemu prufittà di parechji aspetti chì metteranu in risaltu u trasportu marittimu.
•Avemu offre opportunità largu è ragiunate à u settore privatu in questu sensu.
• Aumenteremu u sustegnu à u settore privatu pè u trasportu di l’impiegati è di i studienti. Travaremu per un trasportu mudernu, còmode è pacificu, sempre chì avemu u cuntrollu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*