Dichjarazione di u Primu Ministru nantu à a Linea di Trenu à Alta Velocità di u Sud

Dichjarazione di u Primu Ministru nantu à a Linea di Trenu d'Alta Velocità di u Sud: u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan hà annunziatu à a manifestazione di Osmaniye chì compie a linea di treni d'alta velocità miridiunali, à a quale Konya serà ancu cunnessu, in pocu tempu. tempu.
U primu ministru Recep Tayyip Tayyip Erdoğan hà dettu: "Avemu spesu 186 trilioni in trasportu è cumunicazione. Avemu passatu 274 trilioni in educazione. Avemu passatu 218 trilioni in affari forestali è acqua. Avemu spesu 357 trilioni in pulitiche famigliali è suciale. Avemu passatu 197 trilioni in l'alloghju publicu. Avemu passatu 112 trilioni in salute. "Avemu spesu 185 trilioni in energia", disse.
Facendu dichjarazioni annantu à a linea di treni d'alta velocità miridiunali à quale Konya serà cunnessu à a manifestazione di Osmaniye di u Partitu AK, Erdoğan hà dichjaratu ch'elli si sò rimbursati e maniche per custruisce Konya, Karaman, Ulukışla, Mersin, Adana, Osmaniye, Kahramanmaraş, Gaziantep. , Linia di trenu d'alta velocità Şanlıurfa.
Erdoğan hà dettu: "Avemu partitu da Karaman in questu calendariu finu à u 2023, vene cusì. Cù u permessu di Diu, compieremu a linea di treni d'alta velocità miridiunali à cortu termine è includemu Osmaniye in a reta di treni d'alta velocità. Di sicuru, postu chì a ferrovia in direzione est d'Osmaniye hè stata custruita in e cundizioni di 100 anni fà, i treni ùn puderanu micca esce da a rampa in Nurdağı. Custruemu a variante Bahçe-Nurdağı per prevene a perdita di tempu, a perdita di energia, a perdita di travagliu è a perdita di carica trà Fefzipaşa è Nurdağı. Ci hè un tunnel di 10 chilomitri longu, un pezzu unicu à l'internu. Avemu traforatu e muntagne, e muntagne. Cridite à mè, finu à chì avemu ghjuntu, u numeru di tunnel in Turchia ùn hà micca supirau u numeru di dita, ma avà ci sò quasi 100 tunnel. Simu diventati Ferhat, Ferhat. Anche tu, Şirin. Ferhat s'innamora di Şirin è rumpiu e muntagne, è avemu innamuratu di a nostra nazione è rumpiu e muntagne. Calchì volta passanu vitture, qualchì volta passanu treni, qualchì volta l'acqua scorri per quelli tunnel.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*