Doğan, a ghjente di Kahramanmaraş si scontra cù u cunfortu di u trenu d'alta velocità

E persone di Doğan Kahramanmaraş si scontranu cù u cunfortu di u Trenu d'Alta Velocità: U presidente provinciale di Kahramanmaraş, Metin Doğan, hà dichjaratu chì Kahramanmaraş hè ancu inclusu in u prughjettu di u trenu d'alta velocità è hà dettu: "U nostru populu s'incontrerà cù u cunfortu di l'alta velocità. treni veloci ".
Malgradu a dichjarazione di u Primu Ministru Erdogan chì Kahramanmaraş hè ancu inclusu in a strada di u trenu à alta velocità, a propaganda di certi partiti pulitichi in a direzzione opposta hà incitatu l'Organizazione Pruvinciale di u Partitu AK. U presidente provinciale Metin Doğan, i deputati Prof. Dr. Mehmet Saglam, Dr. Yıldırım Ramazanoğlu è Sıtkı Güvenç, è u candidatu à u sindaco metropolitanu Fatih Mehmet Erkoç è u candidatu à a sindaca di Dulkadiroğlu Necati Okay, anu rispostu à l'allegazioni cun una dichjarazione di stampa cumuna.
U presidente provinciale Doğan, chì hà fattu una dichjarazione di stampa in nome di l'urganizazione, hà dichjaratu chì Kahramanmaraş era ancu implicatu in u prughjettu di u trenu d'alta velocità cù e dichjarazioni di u primu ministru Erdoğan è di u ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni Lütfü Elvan. Dichjarà chì, malgradu questu, certi partiti pulitichi anu ingannatu u publicu cù banners è dichjarazioni ingannevoli, Doğan hà dettu:
"Semu tristemente tistimunianze chì u Partitu di u Muvimentu Naziunalistu prova di ingannà u nostru populu è di copre i fatti appesendu banners "u trenu veloce hè scappatu" in diverse parti di a nostra cità. Sembra chì a manifestazione chì avemu fattu cù a participazione di u nostru Primu Ministru u 17 di marzu hà disturbatu alcune persone. Vulemu enfatizà chì u nostru Kahramanmaraş hè inclusu in stu prughjettu è a linea di treni d'alta velocità passerà ghjustu per a nostra cità. Inoltre, u nostru primu ministru hà datu a bona nutizia di a strada di a valle di Kısık, chì hè trà i prughjetti di u nostru candidatu à u sindaco metropolitanu Fatih Mehmet Erkoç. In questu modu, sarà più vicinu à i nostri distretti sittintriunali, in particulare l'Elbistan, è a distanza serà menu di 90 chilometri. Stu prughjettu, chì permetterà à tutti i distretti di Kahramanmaraş di ghjunghje l'un à l'altru più facilmente, farà cuntributi pusitivi in ​​parechji spazii, in particulare l'ecunumia di a ghjente di a nostra cità. U nostru Onorevoli Primu Ministru hà datu a bona nova di assai più investimenti da fà in a nostra cità, cumpresu un novu hospitalu di 500 letti è un campus di furmazione. U nostru guvernu continuerà à aumentà, indipendentemente da quale disturba a mità chì hà fattu in Turchia è in Kahramanmaraş. L'unicu scopu per noi hè di assicurà chì a nostra nazione è e persone di Kahramanmaraş campanu in cundizioni migliori ".
"L'ORIZONTE DI KAHRAMANMARAŞ hè APERTA"
Fatih Mehmet Erkoç, u Candidatu à u Sindaco Metropolitanu di u Partitu AK, hà datu infurmazioni nantu à l'investimenti in u trasportu autostradale. Esprimendu chì u prughjettu di a valle di Kısık, annunziatu da u Primu Ministru, diventerà una di l'arterie impurtanti di u paese, Erkoç hà dettu:
"Ssu caminu hà una dimensione è un significatu ulteriore. In più di esse una di l'arterie impurtanti di u nostru paese, diventa a strada più corta chì unisce u Mari Neru è l'Anatolia orientale à u Mediterraniu, in particulare cù i paesi intornu à u Mari Caspiu, cum'è Georgia, Iran, Azerbaijan è Armenia. Avà, trà Sivas è Darende è trà Darende è Elbistan serà ancu inclusu in u prugramma. In altri palori, stu locu diventerà una di l'arterie impurtanti di Turchia. In altri palori, ùn solu avvicina i nostri 300 mila citadini più vicinu à u centru, ma ancu unisce u livante è u nordu di u paese à u Mediterraniu. Comu sapete, un centru logisticu hè custruitu in Türkoğlu. In questu modu, in particulare i veiculi pisanti utilizanu sta strada per lascià a so carica à i porti. In altri palori, simu diventati unu di i centri impurtanti in quantu à u trasportu, in particulare u trenu d'alta velocità, cù sti novi strade è centru logisticu. Mentre cuncepemu u sistema di ferrovia ligera, cunsideremu l'integrazione cù u trenu d'alta velocità. A nostra cità hà un orizzonte apertu è diventemu veramente una di e cità di marca ".
U diputatu Sağlam hà ancu datu infurmazioni nantu à a strada Kahramanmaraş-Göksun-Kayseri chì hè in custruzzione. Dichjarà chì sta strada serà un cuncurrente à u Strettu di Gülek cù a fine di sta strada, Sağlam hà dettu: "Quandu pensate à l'acortamentu di e strade, Kahramanmaraş hè trà 2 cità industriali. Questu hè assai impurtante in quantu à a ferrovia è l'autostrada. Pensu chì quandu sta strada hè finita, certamenti rivalerà cù u Strettu di Gülek. Forse ci sarà più trafficu. In altri palori, a transizione di u sud-est à tuttu u Mari Neru è l'Anatolia Centrale serà da quì. Hè pussibule di vede i camioni di u Sudeste nantu à sta strada prima chì a strada finisci. Credu chì una grande ricchezza venerà. Avà avemu difficultà à fà una zona industriale urganizata in u centru. Ma dumane, quandu sti strade sò finiti, pudemu custruisce un OIZ ancu in Göksun. A distanza di 10 o 20 chilometri da l'OSB ùn importa micca dopu chì a strada hè liscia. I nostri imprenditori sò digià cumprà terreni in Kahramanmaraş. In altre parolle, ci sò cose chì aghjunghjenu ricchezza à u paese ", disse.
Facendu dichjarazioni nantu à u trasportu aereu, u deputatu Ramazanoğlu hà dettu: "Novi voli sò stati introdutti in u trasportu aereu. In particulare, e dumande di i nostri cumpatrioti per andà in Istanbul prima di a matina è di vultà à a notte sò soddisfatte è i viaghji cumincianu in questa direzzione. Infine, seguimu u prughjettu di l'Aeroportu di Narlı da strettu cù tutti i nostri deputati è urganizazione. U nostru candidatu per metropolitanu serà di grande aiutu in questu sensu cum'è una persona tecnica. In altre parolle, questu hè assai impurtante in quantu à esse un aeroportu regiunale, è vogliu sparte questu ", disse.
U deputatu Güvenç hà dichjaratu chì Kahramanmaraş hè diventatu unu di i centri impurtanti in a salute. Güvenç hà dettu: "Comu sapete, u nostru ospedale di a cità hè diventatu operativu. Aghju osservatu chì e nostre università di terapia intensiva ricevenu un gran numaru di pazienti da fora. In più, u nostru Primu Ministru hà datu a bona nutizia à a manifestazione.Un novu spitali di 500 letti serà custruitu. Cusì, a nostra cità furnisce un grande serviziu micca solu à Kahramanmaraş, ma ancu à a regione. Siconda, cum'è sapete, u nostru campus di furmazione hè avà operativu. Per d 'altra banda, u nostru primu ministru hà prumessu un secondu campus. Questu hè ancu assai impurtante è vogliu enfatizà in particulare ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*