Dui Lati di Menemen Fusione

I dui lati di Menemen Unite: u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Aziz Kocaoğlu, in 2004, 11 km. Dichjarà chì aumenteranu u sistema ferroviariu chì anu pigliatu à 130 km in ghjugnu, hà dettu: "Konak è Karşıyaka Ampliemu a nostra linea di u sistema ferroviariu 14 volte cù i so tram. "Aumenteremu à 5 km in 302 anni è diceremu" pudete aduprà ancu "à i nostri amichi chì dicenu" ùn si pò micca fà ", disse.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà assistitu à a cerimonia di inaugurazione di u prugettu chì copre u ponte di l'autostrada è e strade di cunnessione chì deve esse custruitu in Menemen. U sindaco Kocaoğlu hà ancu apertu 2 passaggi pedonali cù ascensori è scale mobili in a Stazione Egekent-2 è a Stazione Ulukent, per un totale di 2 milioni di TL.
Parlendu à a ceremonia, u sindaco di a municipalità metropolitana, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu chì anu stabilitu altri grandi scopi mentre furnisce i servizii municipali è hà dettu: "Vulemu realizà u sviluppu lucale è furnisce impieghi è PV per i nostri ghjovani, inseme cù i 30 distretti, 60 cità è 597 di Izmir. paesi. U scopu ùn hè micca solu a merria. Hè pioniere è dirigenza in u sviluppu. "Avemu ottenutu questu in larga misura in 10 anni", disse.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu ch'elli anu pigliatu u sistema ferroviariu di 2004 km in 11, è oghje a linea di u sistema ferroviariu di 96 km hè in serviziu è cuntinueghja cusì:
"Serà 25 km u 97 di stu mese. Aumenta à 30 km u 100 d'aprile. Quandu İZBAN và à Torbalı u 30 di ghjugnu, hè 130 km. 13 km in Konak, KarşıyakaL'offerta per u tram di 10 km in hè stata finita, u prestitu hè statu ricevutu è u so travagliu principia. Ampliemu a nostra linea di u sistema ferroviariu 14 volte. Aumenteremu à 5 km in 302 anni. Facemu questu è diceremu à i nostri amichi chì dicenu "ùn si pò micca fà", "venite à aduprà ancu".
U sindaco Kocaoğlu hà enfatizatu chì a municipalità metropolitana hà custruitu un cumplessu fieru spendendu 400 milioni di lire, ancu s'ellu ùn era micca u so duvere di sviluppà a cità, è hà dettu: "Fina in lugliu. U cummerciu mundiale si scontra in Izmir. "Tutti i prudutti di a Regione Egea si scontranu in questa fiera, presenteremu u nostru paese è a nostra cità in u mondu, è svilupparemu u nostru paese è a nostra cità", disse.
Dichjarà chì u prublema di u paese ùn hè micca cù e persone oneste chì anu vutatu per u Partitu AK, ma cù e persone in u Primu Ministru è u Cunsigliu di i Ministri, u sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu hà dettu: "U modu per sguassà stu prublema hè attraversu u 30 di marzu. 76 milioni di citadini daranu a prima volta u 30 di marzu. Se ùn cambiassi micca stu guvernu in l'elezzioni presidenziale chì si feranu in l'agostu è e prossime elezzione generale, stu paese serà persu. "1-2 generazioni soffrenu per ricuperà", disse.
10 MILIONI INVESTIMENTI IN MENEMEN IN 210 ANNI
Parlendu di l'investimenti chì anu fattu in u distrittu di Menemen, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà dettu: "210 milioni di TL sò stati spesi da a Municipalità Metropolitana di Izmir per investimenti in u distrittu di Menemen. In altri palori, avemu passatu 21 milioni di TL annu solu per Menemen. Avemu rializatu questu manu in manu cù u nostru presidente Tahir, per serve. "Li devi un debitu di gratitùdine per a so cumpagnia sana", disse.
Dichjarà chì più di 250 milioni di lire sò stati investiti da a Municipalità Metropolitana di Izmir finu à avà per assicurà un flussu di trafficu sicuru è ininterrottu in Anadolu Street, u sindaco Kocaoğlu hà dettu chì u trasportu ininterrottu hè furnitu cù u Büyük Çiğli Underpass, Harmandalı Underpass, Evka-5 Overpass è Ulukent. Junction, è ancu 11 Hà dichjaratu chì un passaghju pedonale cù escalators è ascensori hè statu messu in serviziu.
PRUTEMU A FIDUCIA DI I NOSTRI MARTIRI
Toccu à u significatu è l'impurtanza di u ghjornu, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà dettu chì u 18 di marzu hè unu di i punti di svolta in a storia turca. Dichjarà chì u capu di a Guerra di l'Indipendenza è a futura Repubblica di Turchia hè statu determinatu in a Battaglia di Gallipoli, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Che i nostri martiri riposu in pace. "Avemu prumessu cun onore è dignità chì prutegemu e so fiducia", disse.
Avemu un caru PRESIDENTE
In u so discorsu, u sindaco di Menemen, Tahir Şahin, hà dichjaratu ch'elli anu pruvatu à custruisce un passaghju di veiculi per un bellu pezzu è hà dettu: "Alcuni travaglii ùn sò micca faciuli. "Uniscemu i dui lati di Menemen cù l'intensi sforzi di u nostru presidente Aziz Kocaoğlu", disse. Şahin hà dettu chì cù u passaghju da esse custruitu, u trasportu à una regione induve 50 mila persone campanu serà più faciule. Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hà fattu grandi cuntributi à i servizii chì furnenu, Tahir Şahin hà dettu: "Ci anu datu una manu d'aiutu ancu in i travaglii più difficili. A manu chì ghjunghje era a manu di Aziz Kocaoğlu. Avà stringhje sta manu è dicu chì caminaraghju manu in manu finu à a fine. Avemu principiatu u nostru bastimentu di serviziu di a municipalità, ùn avemu micca un centesimu, ma u sindaco hè tornatu à u nostru aiutu cù 1 per centu d'aiutu. Cuminceremu a custruzzione di u mercatu, andemu à u nostru Santu Babbu di novu è dumandà aiutu. Avemu un altru babbu ? disse.
DUE LATI DI MENEMEN VENU INSTANZE
À a fine di a ceremonia, a fundazione di u prugettu, chì serà implementatu à un costu di 4 milioni 267 mila lire, hè stata stabilita. In u scopu di u prugettu, un ponte di ferrovia di 1211 metri di lunghezza chì unisce 70 Street è Atatürk Street, un muru di 1 metri di lunghezza è una strada di 220 metri è pavimentu serà custruitu in u Distrettu di Menemen Esatpaşa. À u listessu tempu, dui passaggi pedonali cù ascensori è escalators, chì costanu un totale di 1200 milioni di TL, sò stati aperti in Evka -2 Station è Ulukent Station.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*