A 4a più grande fiera ferroviaria di u mondu apre in Istanbul

A 4a più grande fiera ferroviaria di u mondu apre in Istanbul: 4. Ferroviaria Light Rail Systems, Infrastruttura è Logistica Fiera (Eurasia Rail) serà apertu da u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Lütfi ELVAN à l'Expo Center d'Istanbul u ghjovi 6 marzu 2013 à 11.00:XNUMX.
A prima hè stata in Ankara in 2011 è a seconda hè stata in Istanbul in 2012. In 2013, 25 cumpagnie di 286 paesi, cumpresi Germania, Inghilterra, Repubblica Ceca, Federazione Russa, Republica Populari Chine è Pulonia, anu participatu. Più di 6 cumpagnie di 8 paesi esposeranu l'ultime tecnulugia in u settore à a fiera, chì si terrà per a 4a volta trà u 25 è l'300 di marzu di questu annu.
In a fiera, induve u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione hè u participante è u sustinitore ufficiale, TCDD è e so filiali TÜVASAŞ (Türkiye Vagon Sanayi A.Ş.), TÜDEMSAŞ (Türkiye Railway Sanayi A.Ş.) è TÜLOMSAŞ (Türkiye). Lokomotiv Sanayi A.Ş.); Cum'è urganisazione naziunale chì producenu vagoni, locomotive, tecnulugii di ferrovia è operanu e ferrovie, participeranu à a fiera cù e so innovazioni settoriali.
Quist'annu, e ferrovie statali di i paesi 15 visitanu a Fiera Ferroviaria Eurasia, chì hè a riunione più impurtante di a geografia eurasiatica in u settore, cù u più altu livellu di participazione.
Organizzazioni ferroviarie, tecnulugii ferroviari, elettrificazione, signalazione, ferrovia, sicurezza, cuntrattu, custruzzione, materiali di custruzzione, logistica, cumpagnie di l'industria pesante, fabricatori di hardware è di arnesi manuale participeranu à a fiera; Gruppi di prudutti custituiti da passeggeri, vagoni di merci, locomotive, treni magnetici ascendenti, treni chì currianu nantu à binari stretti, veiculi di riserva speciale, veiculi di ferrovia di ingranaggi è veiculi di trasportu intermodale seranu esposti.
À a fiera, e cumpagnie giganti di u mondu introduceranu ancu l'ultimi sviluppi tecnologichi in u settore à i visitori.
In u scopu di a Fiera tenuta trà u 6-8 di marzu di u 2014; Programmi di cunferenze è seminarii da esse dati da parlanti lucali è stranieri nantu à l'effetti di a ristrutturazione di e ferrovie nantu à u settore è u trasportu, u trasportu veloce di merci nantu à e ferrovie, u trasportu di Istanbul è u trasportu ferroviariu dopu u prughjettu di Marmaray, i prezzi in u trasportu di merci ferroviarie, a sicurezza ferroviaria, sviluppi in tecnulugii di i veiculi, sviluppi in tecnulugii di infrastruttura è superstruttura; rende l'urganizazione a fiera più impurtante in a so regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*