Ege Seramik ghjunghjerà à i so rivenditori è i clienti in ferrovia

Ege Seramik ghjunghjerà à i so rivenditori è i clienti in ferrovia: İbrahim Polat Holding Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione Adnan Polat hà dettu chì l'accessu di a Zona Industriale Organizzata di Kemalpaşa à a linea ferroviaria farà una cuntribuzione significativa à i costi di trasportu di e cumpagnie.
Adnan Polat, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di İbrahim Polat Holding, hà dettu chì l'accessu di a Zona Industriale Organizzata di Kemalpaşa à a linea ferroviaria farà una cuntribuzione significativa à i costi di trasportu di e cumpagnie.
A linea di cunnessione Manisa / Turgutlu-İzmir / Kemalpaşa, chì cunnessa a Zona Industriale Organizzata di Kemalpaşa à a ferrovia, hè stata aperta cù a participazione di u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Lütfü Elvan, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di u Partitu AK Binali Yıldırım, è u Guvernatore di İzmir. Mustafa Toprak.
A cerimonia hà assistitu da İbrahim Polat Holding Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione Adnan Polat, Ege Seramik è Ege Vitrifiye Vicepresidente Bülent Zıhnalı, Ege Seramik General Manager Göksen Yedigüller, Ege Vitrifiye General Manager Merter Savaş, Ege Seramikers è parechji invitati autorizati.
A prima carica nantu à a linea ferroviaria chì hè entrata in serviziu hè stata realizata da Ege Seramik A.Ş. Parlendu à a ceremonia quì, Adnan Polat, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di İbrahim Polat Holding, hà dettu: "A linea ferroviaria farà una cuntribuzione significativa à i costi di trasportu di e cumpagnie situate in a zona industriale organizata".
Nutendu chì avà ghjunghjeranu à i so rivenditori è i clienti in Turchia in ferrovia, Polat hà ringraziatu l'ex Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım per esse un seguitore di u prughjettu di a ferrovia chì offre grandi opportunità à l'industriali. Polat hà dettu: "Cù stu prughjettu, 305 mila tunnellate di carichi seranu trasportati in a prima tappa. Inseme à u trasportu di carichi, 1 milione 230 tunnellate di materie prime seranu ancu trasportati. "Qui, milioni di tunnellate di materie prime ghjunghjeranu à i mercati per ferrovia", disse.
À l'inaugurazione, Adnan Polat hà regalatu ceramiche apposta da Ege Seramik à u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Lütfü Elvan è u Deputatu Izmir Binali Yıldırım.
Dopu à l'inaugurazione, i participanti anu visitatu e strutture di Ege Seramik.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*