U Ministru Elvan pusò i fundamenti di a linea di trenu d'alta velocità Konya-Karaman

U Ministru Elvan hà stabilitu i fundamenti di a linea di trenu d'alta velocità Konya-Karaman: A fundazione di a sezione Konya-Karaman, chì hè a prima tappa di u Prughjettu di u Trenu Konya-Karaman-Ulukışla-Yenice-Adana. hè statu messu cù una cerimonia.
U Ministru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione Lütfi Elvan, i deputati di Konya, i funzionari di Karaman è i citadini anu assistitu ancu à a ceremonia in Karaman.
Parlendu à a cerimonia, Ayşe Türkmenoğlu hà dichjaratu chì Karaman è Konya anu un ligame d'amore è vulianu chì a linea sia benefica. U guvernatore di Karaman, Murat Koca, hà dettu un discorsu annantu à a strada di u trenu. U guvernatore Koca hà dettu: "Vogliu chì u prugettu sia stabilitu serà beneficu per i nostri Karaman, Konya è Turchia".
Punti salienti di u discorsu di u Ministru Elvan:
Grazie à tutti quelli chì ùn ci anu lasciatu soli. Vivemu un ghjornu impurtante oghje. Tutti ci vole à sapè cumu è cumu avemu vintu sti ghjorni impurtanti. A stabilità hè stata ottenuta cù u guvernu di u Partitu AK. Cù l'approcciu forte di u nostru guvernu, avemu fattu investimenti significativi in ​​parechji spazii da a salute à u trasportu, da l'ecunumia à l'educazione. Quandu avemu fattu questi investimenti, a fiducia di i nostri citadini in noi hè aumentata. Vi dumandu, quale partitu puderia avè presentatu u prugettu YHT cum'è un prughjettu 12 anni fà ? Quì avemu realizatu prughjetti di sognu. Quale vi avia dettu chì pudete ghjunghje à Istanbul da Karaman in 4 ore? Iè, quattru ore.
Ma sfurtunatamenti ci sò quelli chì volenu piantà sta stabilità in Turchia. Hè u ghjocu di quelli chì ùn aspettanu micca da a vulintà naziunale è volenu disturbà a stabilità.
Ùn duvemu micca dà una prima à qualsiasi gruppu marginalizatu. S'è tù vai à criticà, critica. Stu paese hè u nostru, u nostru. Ùn hè u locu di nimu per distrughje stu paese.
Cù stu prughjettu, a cumpetitività di i nostri industriali aumenterà significativamente.
A linea da Konya à Karaman serà una linea industriale impurtante. Ùn pudemu micca distingue trà Konya è Karaman, vi vede linee industriali nantu à a linea Konya Çumra Karaman. A linea Konya-Karaman serà u sicondu centru di attrazione.
Continueremu à furnisce servizii. Sò persone chì amanu u so paese. Sò persone chì amanu a stabilità. U 30 di marzu, sploderete i casci. I crede.
Diu ci aiuta è uttene a metà.
Dopu à i discorsi, a fundazione di a sezione Konya-Karaman, chì hè a prima tappa di u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Konya-Karaman-Ulukışla-Yenice-Adana, hè stata fatta cù una cerimonia.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*