U Centru Logisticu Eskişehir Hasanbey serà apertu u 19 di marzu

U Centru Logisticu Eskişehir Hasanbey serà apertu u 19 di marzu: a Direzzione Generale di TCDD hà annunziatu chì u Centru Logisticu Eskişehir Hasanbey aprirà u 19 di marzu cù a participazione di u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Lütfi Elvan.
Sicondu a dichjarazione scritta fatta da a Direzzione Generale di TCDD, u Centru Logisticu Eskişehir / Hasanbey serà apertu u marcuri 19 di marzu à 10.30 cù a participazione di u Ministru Elvan. Prima di a ceremonia di apertura, Elvan è a delegazione accumpagnata esamineranu u Prughjettu Sotterraniu di Traversamentu di Ferrovia d'Alta Velocità Eskişehir (YHT).
A custruzzione di u Centru Logisticu Eskişehir Hasanbey hà iniziatu in 19 cum'è parte di i sforzi per stabilisce centri logistici in punti 2010 cù un altu potenziale di carica, soprattuttu vicinu à e zone industriali organizzate, chì appellu à tutta a Turchia. A quantità di u prughjettu di u centru hè di 100 milioni di TL, u cimentu di u campu apertu hè 365 mila 700 metri quadrati, l'area chjusa hè di 10 mila 180 metri quadrati, a quantità di riempimentu hè di 1 milioni di metri cubi, è u perimetru hè di 3 mila metri.
Eskişehir/Hasanbey Logistics Center, chì serà messu in serviziu u 19 di marzu, furnisce una capacità di trasportu di 1,4 milioni di tunnellate à u settore logisticu turcu, una zona logistica di 541 mila metri quadrati è impieghi per 500 persone in Turchia.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*