A linea Eskişehir-Istanbul YHT serà aperta dopu chì i test drive sò finiti

A linea Eskişehir-Istanbul YHT serà aperta dopu à a fine di i test drive: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Lütfi Elvan hà dichjaratu chì a linea di Trenu d'Alta Velocità (YHT) trà Eskişehir-Istanbul serà messu in serviziu dopu à I test drives sò finiti, "Per noi, a vita di un citadinu hè impurtante. Oghje, pudemu apre, ma ùn vulemu piglià stu risicu. S'è no aviamu pensatu à questu cum'è un investimentu eletturale, avariamu fattu sta apertura oghje. Ùn vulemu micca rinunzià a sicurità. Dopu avè finitu i nostri test drive, spergu chì faremu a nostra apertura ", disse.
U Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Lütfi Elvan, chì hè ghjuntu à Eskişehir da YHT cù u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman da Ankara per assistisce à a ceremonia di apertura di Hasanbey Logistics Center, era in stazione, u Ministru di l'Educazione Naziunale Nabi Avcı, Eskişehir. U guvernatore Güngör Azim Tuna, i deputati di u Partitu Ak Salih Koca è Ülker Can è parechje persone li anu accoltu. U Ministru Avcı hà datu fiori à u Ministru Lütfi Elvan, chì hè sbarcatu da u YHT.
U Ministru Lütfi Elvan hà rispostu à e dumande di i membri di a stampa in a Stazione di Eskişehir. Dichjarà chì i travaglii in a sezione di transizione sotterranea di a linea YHT in Eskişehir cuntinueghjanu cun difficultà, Elvan hà dettu: "U livellu di l'acqua altu hà fattu u nostru travagliu difficiule è ritardatu. Ci hè una applicazione di pile forate di 2,2 chilometri in una sezione di 145 chilometri. In novu, ci hè statu un spustamentu di investimenti in infrastrutture cum'è 3,5 chilometri di fognature, acqua potabile è soprattuttu acqua di piova.
TEST DRIVES IMPORTANTE
U Ministru Lütfi Elvan, chì hà dettu chì i test drives cuntinueghjanu nantu à a linea YHT trà Eskişehir è Istanbul, hà dichjaratu chì a linea ùn serà micca messa in serviziu finu à chì sti test drive sò finiti. Esprimendu chì ùn anu micca cunsideratu sta questione cum'è un materiale puliticu, u Ministru Elvan hà dettu:
"A prova di u trenu d'alta velocità cuntinua. Attualmente, i testi sò realizati à una vitezza di 180-200 chilometri. Avemu bisognu à ghjunghje sin'à 275 chilometri. Attualmente, quandu pigliate u Trenu d'Alta Velocità, pudete ghjunghje da Eskişehir à Pendik. Ùn ci hè micca prublema quì. Ma a sicurità hè assai impurtante per noi. A sicurità di i nostri passageri hè impurtante. Dunque, cuntinuemu i nostri test drive in cunfurmità cù i normi internaziunali. Avemu da fà questu. A vita di un citadinu hè impurtante per noi. Ùn vulemu piglià un tali risicu. Pudemu apre u oghje, ma ùn vulemu piglià quellu risicu. S'è no aviamu pensatu à questu cum'è un investimentu eletturale, avariamu fattu sta apertura oghje. A dicu assai chjaramente è precisamente. I test drives sò estremamente impurtanti in YHT. Ùn vulemu micca rinunzià à a sicurità. Dopu avè finitu i nostri test drive, spergu chì faremu a nostra apertura.
ARUBBI I CAVI
U Ministru Elvan hà dettu chì i cavi nantu à a linea YHT sò stati tagliati è arrubati da i ladri. Spieghjendu chì, ancu s'elli anu pigliatu tutte e precauzioni necessarie, ùn pudianu impediscenu, Elvan hà cuntinuatu:
"Ancu ieri, ùn sò micca chì a face è perchè, anu tagliatu i nostri cavi è scappavanu. Pudete imagine? U cable hè statu tagliatu almenu 25 volte in l'ultimu mese. Tuttavia, avemu finitu. Taglianu u cable è corre. Ancu s'è avemu messu un guardianu di sicurità à ogni chilometru è pigliamu e misure di sicurezza necessarie, si taglianu è scappanu. Alcune di queste persone sò state pigliate. In fatti, unu di e persone hè statu datu l'electricità quellu ghjornu è hè mortu. Hè una disgrazia per noi, ma avemu quasi finitu u nostru travagliu. Spergu chì, in u risultatu di i test drives, i nostri citadini anu l'uppurtunità di viaghjà comodamente è cunfortu da Ankara à Eskişehir è da Eskişehir à Istanbul. Un test drive deve esse fattu cù una carica di 150 mila tunnellate. I nostri amichi travaglianu, ùn avemu micca prublemi. Ùn possu micca dì una data avà. Questu hè impurtante per noi, i test drives anu da esse cumpletu in modu veramente sanu. L'integrazione di i sistemi di signali cù l'altri hè estremamente impurtante quandu si facenu test drive.
Avemu ancu bisognu di furnisce una certificazione di questu. Attualmente, quandu vulemu una certificazione à 180 chilometri, l'avemu furnita. Ùn ci hè micca prublema. Se vulemu andà à una velocità di 200 chilometri, avemu a certificazione avà. Pudemu fà i nostri treni in corsu, ma vulemu ghjunghje à a destinazione finale. Se avemu pensatu à questu cum'è materiale puliticu, l'avemu apertu prima di l'elezzioni ".
U ministru Lütfi Elvan hà duvutu interrompe u so discorsu per via di u rumore causatu da l'aviò militari chì passanu sopra a stazione. Elvan hà pigliatu u Piri Reis YHT, chì stava aspittendu à a stazione cù Nabi Avcı è i so cumpagni, è hà esaminatu u test drive finu à u distrittu Bozüyük di Bilecik. I ministri, chì sò sbarcati da l'YHT in Bozüyük, sò ghjunti dopu à u Centru Logisticu Hasanbeyli, induve a cerimonia di apertura si terrà in Eskişehir cù u stessu YHT. Hè nutate chì u cartellu di Lütfi Elvan, chì pareva accantu à a Bandiera Turca è u cartellu di Atatürk, era ancu appiccicatu in l'area di a cerimonia.
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Lütfi Elvan è u Ministru di l'Educazione Naziunale Nabi Avcı anu apertu u Centru Logisticu Hasanbeyli inseme. I dui ministri si mette in cappelli di ferrovia è piglianu dischi elettronichi cù u testu tardiu illuminatu in manu, assicurendu a partenza di un trenu di merci in u centru logisticu. Dopu à a ceremonia, u Ministru Lutfi Elvan hà tornatu à Ankara da YHT.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*