I treni naziunali da esse pruduciutu seranu esportati

I treni naziunali da esse pruduciuti seranu esportati: Turchia Vagon Sanayi AŞ (TÜVASAŞ) Direttore Generale Erol İnal hà dichjaratu ch'elli vulianu cummercializà i treni di nova generazione per esse pruduciuti in u scopu di u Prughjettu Naziunale di Treni à l'esteru.
In a dichjarazione scritta fatta da TÜVASAŞ, hè statu dichjaratu chì l'istituzione hà participatu à a 4a Fiera di Sistemi di Ferrovia Ligera, Infrastruttura è Logistica tenuta in Istanbul.
Inal, chì i punti di vista sò stati inclusi in a dichjarazione, hà nutatu chì a Turchia hè diventata un centru di attrazione cù l'investimenti fatti in ferrovie in l'ultimi anni, è hà enfatizatu chì i paesi vicini è circundante sò mudelli di rolu.
Dichjarà chì cuntinueghjanu à investisce per avè una parolla in u mercatu internaziunale è per una crescita cuntinua, İnal hà datu e seguenti dichjarazioni:
"Queste urganisazioni sò una opportunità assai impurtante per TÜVASAŞ, chì hè a più grande fabbrica di vagoni in u Mediu Oriente è i Balcani, per prumove i so prudutti in i mercati esteri. Vulemu cummercializà i treni di nova generazione per esse pruduciutu in u scopu di u Prughjettu Naziunale di Trenu à l'esteru. Avemu fattu i nostri primi passi per rializà stu desideriu. Stu prughjettu, chì diventa più maturu ogni ghjornu, serà un puntu di svolta per TÜVASAŞ.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*