A stagione hè chjusa à Cabiltepe Ski Center

A stagione hè finita in Cıbıltepe Ski Center: A stagione di sci hè finita in Cıbıltepe Ski Center, chì hè unu di i centri impurtanti di u turismu invernale di Turchia cù a so neve cristallina, i boschi di pinu scozzese è e lunghe piste di sci.

A stagione di sci hè finita in Cıbıltepe Ski Center, unu di l'impurtanti centri di turismu invernale di Turchia cù a so neve cristallina, i boschi di pinu scozzese è e lunghe piste di sci.

KAR-SAR-TUR A.Ş. hè rispunsevule per e strutture meccaniche è l'area di piste. U General Manager Sacit Özbey, in a so dichjarazione à u currispundente di l'AA, hà dettu chì a neve nantu à e piste s'hè sciolta per via di l'aumentu di a temperatura di l'aria.

Özbey hà dettu chì anu finitu a stagione senza prublemi à u Cıbıltepe Ski Center, induve u più longu piacè di sci in Turchia hè statu sperimentatu:

"Da a prima settimana di dicembre finu à oghje, avemu pruvatu à furnisce u megliu serviziu chì pudemu cù tuttu u nostru staffu à tutti i nostri ospiti lucali è stranieri chì venenu à a nostra stazione di ski. Ancu s'ellu ci era pocu neve questu annu, ùn avemu micca causatu mancu un ghjornu di prublemi per l'amatori di sci. Semu felici di chjude una stagione sana è tranquilla cù u grande sustegnu di Kars Governorship, Sarıkamış District Governorship è a nostra municipalità. "Cù a stagione di primavera, i travaglii di mantenimentu cumincianu à e instalazioni meccaniche è piste".