Goodyear Company vince u Premiu di u Best Employer d'Europa

Goodyear Company hà ricivutu u Premiu di u Best Employer d'Europa: e pulitiche è e pratiche di Risorse Umane in tutta l'Europa di Goodyear Company sò state premiate da u Top Employers Institute.
Goodyear hà ottenutu a megliu certificazione di l'impiegatori in 9 paesi in u campu di e risorse umane (HR), Belgio, Germania, Italia, Lussemburgu, Paesi Bassi, Pulonia, Slovenia, Spagna è Regnu Unitu.
U Top Employers Institute identifica e migliori pulitiche è pratiche di risorse umane in u mondu.
Goodyear Company, unu di i principali produttori di pneumatici in u mondu, hè stata di novu ritenuta degna di u "Premiu di u Best Employer d'Europa" da u famosu Istitutu Top Employers.
E pulitiche è pratiche di Risorse Umane di Goodyear Company in tutta l'Europa sò state premiate da u Top Employers Institute. Rajita D'Souza, Vicepresidente di e Risorse Umane per Goodyear EMEA, hà dettu: "Hè un successu eccellente per esse sceltu cum'è u "Best Employer" in Risorse Umane, una volta di più. "Stu premiu hè una prova di u nostru impegnu à mantene un ambiente di travagliu eccezziunale in a cumpagnia per attruisce è mantene impiegati altamente motivati, integrati è talentu".
U Top Employers Institute premia l'urganisazioni participanti chì provanu chì offrenu "i più alti standard à i so impiegati" cù u certificatu Best Employer. U prucessu di certificazione hè basatu annantu à i risultati di a Ricerca di Best Practice HR, chì valuta u travagliu di e risorse umane realizatu in spazii specifichi cum'è strategia, implementazioni di pulitica, monitoraghju di u statutu è u sviluppu di l'impiegati, è a cumunicazione nantu à sti prublemi. Comu parte di u prucessu di valutazione, un auditu indipendente basatu annantu à i risultati di sta ricerca hè ancu realizatu.
L'Istitutu Top Employers basatu in Paesi Bassi, prima cunnisciutu cum'è l'Istitutu CRF, determina i Top Employers in u mondu dapoi u 1991. David Plink, CEO di Top Employers Institute, hà dettu: "Durante anni, avemu evaluatu è certificatu cumpagnie in u mondu cù u nostru metudu propiu. Attribuemu una grande impurtanza à l'ughjettività, l'indipendenza è a selettività. In u risultatu, l'impiegati attuali è potenziali ponu s'appoghjanu in cumpagnie certificate chì offrenu e cundizioni perfette per u sviluppu di i so propri impiegati ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*