U populu hà fattu a so scelta ! A fronte di u 3u ponte è u 3u aeroportu hè stata aperta

U populu hà fattu a so scelta ! A fronte di u 3u ponte è u 3u aeroportu hè stata aperta : U populu hà fattu a so scelta. Mentre u Yavuz Sultan Selim Bridge avanzava rapidamente, l'ostaculi fatti da i rapporti in u terzu aeroportu eranu ancu in vain.
Ancu s'ellu era lucale, l'elezzioni, chì anu un impattu nant'à a pulitica generale è e decisioni ecunomiche, sò finite. U signu più impurtante di i risultati di l'elezzioni, chì sò stati interpretati in varii modi da ogni segmentu è partitu, era u desideriu di "cuntinuà a stabilità". Hè previstu chì i prughjetti giganti chì sò pruvati à esse impeditu dopu à i risultati di l'elezzioni, chì sò cunsiderati cum'è una dichjarazione di vuluntà di i citadini in questa direzzione, seranu pavimentati. L'incapacità di ottene risultati da l'operazioni chì sò state pigliate per piglià misure contr'à l'attivu di i dirigenti di a cumpagnia chì realizà prughjetti giganti chì permettenu à Turchia di esse trà e prime 2023 ecunumie di u mondu in 10, accelerà ancu sti prughjetti. Mentre chì i rapprisentanti di u mondu cummerciale anu evaluatu i risultati chì indicanu u desideriu di u populu per a stabilità, "3. Sembra chì l'ostaculi davanti à prughjetti cum'è u ponte, u novu aeroportu, i HEPP è Kanal Istanbul spariranu unu à unu.
A causa di l'ambientu puliticu tensu prima di l'elezzioni, sia l'investimenti internaziunali è e spese di cunsumatori individuali sò previsti per aumentà più. Strategists cumentu chì "I mercati avianu compru chì u Partitu AK chjude l'elezzioni avanti" è signalanu chì u votu per a continuità di a stabilità ecunomica hè statu vutatu. Erdal Tanas Karagöl, Erdal Tanas Karagöl, u ricercatore di l'Ecunumia di Ankara di a Fundazione di Ricerca Politica, Ecunomica è Soziale (SETA) hà dettu: "A ghjente hà dettu chì ùn risicate micca in l'ecunumia". Karagöl hà dettu: "Cum'è SETA, predichemu chì e cifre di crescita da esse annunziate seranu più altu ch'è previstu. In u risultatu, u publicu hà dimustratu cù i risultati di l'elezzioni chì ùn vulianu micca piglià risichi in l'ecunumia. Quandu i mercati aperti dumane, ci sarà una calata di i tassi di scambiu, in particulare in i tassi d'interessu, in parallelu cù a diminuzione di a prima di risicu puliticu ", disse. Mehmet Büyükekşi, u presidente di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TİM), hà dettu: "A Turchia hà passatu cù successu a prova di a demucrazia. Avà tutti i segmenti di a sucità duveranu fucalizza nantu à l'ecunumia è l'esportazioni di novu. Lascemu ciò chì avemu passatu in l'ultimu periodu è guardemu à l'avvene. " Büyükekşi hà dettu chì tutti i sindaci duveranu eliminà e inuguaglianze trà e regioni è anu da priorità i criteri per migliurà l'esportazioni in a so propria regione.
Duranti l'avvenimenti di u Parcu Gezi, prughjetti cum'è u terzu aeroportu, u ponte Yavuz Sultan Selim è u Kanal Istanbul sò stati dumandati per esse firmati, è durante l'operazioni di u 25 di dicembre, i dirigenti di e cumpagnie chì anu fattu i prughjetti giganti sò stati arrestati. Duranti l'operazioni, hè statu dumandatu chì i gestori è i partenarii di a cumpagnia chì vincìu a 3a licitazione di l'aeroportu sò stati presi in custodia. In l'operazioni, l'accusazioni contr'à l'imprese chì anu fattu prughjetti giganti eranu ancu degne di nota.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*