Tuttu pò esse fattu in a Stazione di Haydarpaşa.

Tuttu pò esse fattu à a Stazione Haydarpaşa: U Direttore Generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà dichjaratu chì stanu travagliendu cù l'ÖİB per a privatizazione di a Stazione Haydarpaşa è hà dettu: "Collegeremu i prughjetti è dumandà à u publicu. Tuttu pò esse fattu ", disse.
U Direttore Generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà rispostu à e dumande nantu à a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, chì ùn resta micca chjaru, "Qualcosa pò accade in Haydarpaşa". Ricordendu chì a Stazione Haydarpaşa serà privatizzata è chì stanu travagliendu cù l'Amministrazione di Privatizazione (ÖİB) per questu scopu, Karaman hà dettu: "Qualcosa pò accade à u primu pianu di a stazione, in una manera chì ùn impedisce micca à i citadini di visità. Hotel, centru culturale o qualcosa altru. L'amministrazione di privatizazione travaglia. Questa hè una zona di 1 milione di metri quadrati, tuttu pò esse fattu ".
Avemu avutu l'opinione publica
U direttore generale di TCDD Karaman hà dettu: "Avemu avutu l'opinione di u publicu annantu à questu locu. Si dice chì ùn tocca micca l'area chì vene da l'Anatolia à Istanbul è scende e scale. Andemu in stu spaziu. Entremu è fora.' Perchè hè accadutu in Çırağan. Quandu Çırağan hè statu privatizatu, i citadini sò ghjunti è dicenu: "Visiterete u palazzu", è dissenu: "Ùn pudete micca entre". Ùn serà micca cusì quì. I citadini puderanu vene à visità u pianu di terra. Puderà falà da a rùbbrica chì scende i scalini. Ma implementeremu un novu prughjettu nantu à questu ".
Karaman hà dettu: "Collegeremu prughjetti ligati à questu. Mostreremu i prughjetti chì avemu cullatu. L'avemu prisintatu à u publicu. Avemu una nave chì purtemu i nostri carri. pitture lu rossu KadıköyCuminceremu da , viaghjà da costa à costa è mostrerà i prughjetti. Apriremu i prughjetti à i citadini ", disse.
E linee di trenu fermanu
Ricordendu chì anu riabilitatu e linee suburbane, Karaman hà dettu chì e linee suburbane chì venenu à Haydarpaşa continuanu à vene quì dopu chì u travagliu di riabilitazione hè finitu. Karaman hà dichjaratu chì questu hè statu cunsideratu in u prughjettu per esse preparatu. E linee di treni chì venenu à Haydarpaşa sò state incluse in u scopu di riabilitazione chì durà 2013 mesi in ghjugnu 24.
Prughjettu prima, poi tender
L'offerta di privatizazione di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa hè stata data à l'AP à a fine di u 2012. U mutivu di a decisione hè stata spiegata cum'è l'Amministrazione di Privatizazione ottene risultati più rapidi in "cambiamenti di zoning" è studi di "espropriazione" cumparatu cù altre istituzioni è urganisazioni pubbliche. Ci hè duie opzioni nantu à cumu fà una offerta per u prugettu. À u mumentu, u prughjettu si cuncentra nantu à mette fora l'offerta di ingegneria è architettura è di determinà l'architetti chì tiraranu u prugettu. Dopu, hè previstu di andà à l'offerta di custruzzione per u prughjettu sceltu. Sicondu questu, a cumpagnia chì dà u travagliu di custruzzione cù u minimu tempu di operazione vincerà. In u prugettu, chì hè previstu per esse realizatu cù u mudellu di build-operate-trasferimentu, hè dichjaratu chì un pagamentu in anticipu è una certa tarifa di affittu per ogni annu serà dumandatu da a cumpagnia chì s'impegna a custruzzione è l'operazione.
Scale storiche di i filmi Yeşilçam
Un'altra impurtanza di a storica Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, chì hè stata custruita da i scalpelli tedeschi è italiani in u 1908 cum'è a stazione di partenza di a linea ferroviaria Istanbul-Baghdad, deriva da e so scale storichi. E scale di a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa sò cunnisciute cum'è a scena iniziale di i filmi Yeşilçam. I scalini in quistione sò intrudutti cum'è unu di i lochi induve i turisti ùn lascianu Istanbul senza vede è piglià ritratti nantu à e scale. Süleyman Karaman hà dichjaratu ch'elli avianu da piglià in considerazione queste scale quandu anu pianificatu a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa è disse: "Sapete, l'omu di u filmu vene à Istanbul per a prima volta ... Si ferma nantu à e scale, guarda qualcosa. Ùn guardemu micca quelle scale, li prutegeremu cume sò ", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*