Kadir Topbas: Kabataş- Estenderemu u Metro Mahmutbey à Beşiktaş

Kadir Topbas: Kabataş- Estenderemu u Metro Mahmutbey à Beşiktaş. U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, chì hà scontru cù i gestori di u situ in Beşiktaş, hà dettu: KabataşEllu disse chì estenderanu u Metro Mahmutbey à Beşiktaş è furnisce u distrittu cù una piazza estetica chì purterà u District Çarşı à a spiaggia.
Kadir Topbaş, sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, hà scontru cù i gestori di u situ in Beşiktaş. KabataşEllu disse chì estenderanu u Metro Mahmuttbey à Beşiktaş è furnisce u distrittu cù una piazza estetica chì riunisce Çarşı è a spiaggia.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà scontru cù i gestori di u situ è ​​i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali in Beşiktaş à a cena. L'anzianu ministru è u diputatu d'Istanbul Nimet Baş è u candidatu di u presidente di u distrittu di Beşiktaş di u Partitu AK Zeynel Abidin Okul anu assistitu ancu à a notte tenuta à l'Hotel Point in Gayrettepe.
Parlendu à a notte, u sindaco Kadir Topbaş hà dichjaratu chì l'amministrazioni lucali sò l'amministrazioni più vicine à e persone chì priorizanu l'interessi di a cità, è chì u serviziu deve esse prioritizatu invece di vede politiche in u municipalismu. Ellu hà dichjaratu ch'elli anu avutu i prublemi di u sviluppu imprevisu sperimentatu in u passatu mentre servenu in Istanbul, è per quessa, appena anu pigliatu u postu, anu preparatu piani chì anu pigliatu in contu Istanbul è a Regione di Marmara, chì sò i so spazii di influenza. è e cità in a vicinanza immediata.
U presidente Topbaş hà dettu: "Evalueremu ogni tipu di richieste da i residenti di Beşiktaş è faremu ciò chì hè necessariu".Kabataş-A custruzzione di a prima fase di a Linea Beşiktaş-Mecidiyeköy-Mahmutbey, chì parte da Mecidiyeköy, cuntinua. In u futuru Halkalı-Mecidiyeköy-Beşiktaş, chì hè a seconda tappa di sta metro in Başakşehir-Kabataş Per evitari ritardi è ostaculi per via di a struttura storica, avemu tenutu a parte di questu separatu è l'hà purtatu à u stadiu tender. Posizionaremu a stazione in Beşiktaş in modu chì u metro cuntinueghja à Sarıyer da a spiaggia ", disse.
Topbaş hà dichjaratu ch'elli portanu u Bazar è a spiaggia cù l'arrangiamentu di a Piazza Beşiktaş chì farà in u periodu à vene, "Avemu ancu eliminatu u vechju viaduttu chì crea una brutta maghjina nantu à a spiaggia di Beşiktaş. Per d 'altra banda, i residenti di Beşiktaş prufittàranu ancu di i parcheghji muderni chì custruiremu in i quartieri cù un novu mudellu, inseme cù i 100 mila parcheggi chì avemu inclusu in i piani di zoning.
Dumandendu à i citadini di abbandunà e so opinioni pulitiche è di piglià una decisione per furnisce u serviziu più veloce è per ghjunghje à un risultatu, Topbaş hà dettu: "Ùn avemu mai lasciatu a nostra parolla in terra, avemu onoratu a parolla. A ghjente di Istanbul, chì ci sustene dapoi 10 anni, vede i nostri servizii. Se ci autorizziate cù u nostru fratellu Zeynel Abidin Okul u 30 di marzu, speru chì u futuru di Beşiktaş serà assai megliu.
"INTERNET GRATUITU IN I PARCHI"
Spieghendu i so novi prughjetti è investimenti per u distrittu di Beşiktaş, u candidatu presidenziale di AK Party Beşiktaş Abidin Okul hà dettu: "Semu un distrittu cù un livellu d'educazione assai altu. Ma ùn ci hè un centru culturale degnu di stu locu. Vulemu purtà un centru culturale degnu di stu locu. Ci hè ancu un prublema di parcheghju in u nostru distrittu. Avemu 23 quartieri in u nostru distrittu. Vulemu 23 parcheggi in questi 23 quartieri. Quessi sò tutti i prughjetti chì rispondenu à a necessità. Spergu chì furniremu questi parcheggi à i residenti di u quartiere. Faremu questu à prezzi assai accessibili ", disse.
Esprimendu chì ci sò circa 15 club sportivi dilettanti in Beşiktaş, u candidatu presidenziale Abidin Okul hà cunclusu e so parolle cusì:
"Avemu riunitu cù rapprisentanti sportivi amatoriali. Dicenu chì a so più grande lagnanza ùn hè micca avè un locu per furmà. Li avemu prumessu chì custruiremu un complexu sportivu in Ortaköy induve serviremu i clubs sportivi dilettanti di a Municipalità Metropolitana. Avemu ancu prughjetti di l'ospitale ligati à a salute. Avemu prughjetti quadru. Avemu ancu un prughjettu quadratu intornu à Levent Çarşı, chì serà realizatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul in Piazza Beşiktaş. Custruiremu ancu a Municipalità Gialla, una sala di matrimoniu è un museu di a cità. Avemu un prughjettu nantu à l'ostaculi. A nostra municipalità attuale ùn hè micca adattata per i citadini disabili. Pone ancu un prublema seriu per i nostri citadini disabili. Dicemu chì ci sarà internet gratuitu in i parchi. Forniremu internet gratuitu micca solu in Beşiktaş, ma ancu in tutti i parchi di Istanbul. Mentre facemu tutti questi, ùn scurderemu micca i nostri animali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*