Kestel Bridge Junction Apertu à u Trafficu cù una Cerimonia

Un altru nodo impurtante in u trafficu hè statu risoltu cù a Kestel Junction, chì hè stata custruita da a Municipalità Metropolitana di Bursa per permette u passaghju di u sistema ferroviariu è u passaghju di transitu nantu à l'autostrada statale Ankara-Izmir. A Municipalità Metropolitana, chì hà insuflatu una nova vita à u trasportu stradale cù circa 540 chilometri di strade novi è travaglii di espansione stradale in un periodu, hà apertu a junction Kestel à u trasportu cù una cerimonia, dopu à Gürsu, Emek, Özlüce-Alaattinbey è Esenevler.

A Municipalità Metropolitana, chì attribuisce quasi u 70 per centu di u so budgetu d'investimentu à i prughjetti di trasportu ogni annu per fà Bursa una cità accessibile in tutte e zone, elimina u trasportu da esse un prublema cù i prughjetti di u sistema ferroviariu in più di u trasportu marittimu è aereu, è apre. i vini intasati di a reta di l'autostrada cù prughjetti di intersezzione. A municipalità metropolitana, chì hà apertu l'intersezioni Gürsu, Emek, Özlüce-Alaattinbey è Esenevler à u trasportu finu à avà, hà risoltu l'ultimu nodu nantu à l'autostrada Ankara-İzmir cù l'intersezione Kestel. Kestel Junction, chì hè stata custruita per furnisce u passaghju di transitu nantu à l'autostrada statale Ankara - Izmir è per permette u passaghju di u sistema ferroviariu in u scopu di a linea Bursaray Kestel, hè stata aperta da u Vice Primu Ministru Bülent Arınç, u guvernatore di Bursa Mühir Karaloğlu, Metropolitanu. U sindaco di a municipalità Recep Altepe, i parlamentari di Bursa Canan Candemir Çelik, Bedrettin Yıldırım, İsmet L'acqua hè stata aperta à u trafficu cù a participazione di Önder Matlı è Mustafa Kemal Şerbetçioğlu, u sindaco di Osmangazi Mustafa Dündar, u sindaco di Yıldırım Yekin Acar, u sindaco di Kezgen AKS U presidente provinciale Cemalettin Torun è parechji invitati.

Una suluzione radicali à u trasportu

Ricordendu chì anu fattu 190 chilometri di novi travaglii di strada è di allargamentu di strada in un periodu contr'à a strada di 512 chilometri custruita da a Municipalità Metropolitana, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Recep Altepe, hà dettu chì u sistema di signalazione hè statu eliminatu, soprattuttu cù l'intersezioni chì anu implementatu nantu à Ankara - Strada Izmir, cusì chì u trafficu scorri senza interruzzione. Ricordendu chì a junction Kestel cù una lunghezza tutale di 657 metri hè statu ancu cuncepitu in cunfurmità cù u passaghju di u sistema ferroviariu, u sindaco Altepe hà dettu: "Mentre u passaghju ininterrottu di u sistema ferroviariu è i veiculi à roti sottu a junction, l'entrata è l'uscita à l'Organizazione. I zoni industriali in i distretti di Gürsu è Kestel sò stati ancu fatti sicuri. Cù sta intersezzione, i nostri cunduttori chì transitanu Bursa puderanu cuntinuà a so strada da u puntu più orientale à u puntu più occidentale di a cità senza esse bloccati cù alcuna signalazione. Chì l'intersezzione sia benefica per a nostra Bursa è per tutti i nostri cunduttori chì utilizanu a strada cum'è transitu ".

"Mostremu u nostru amore per Bursa cù l'azzione"

U sindaco Altepe hà dichjaratu ch'elli anu spesu circa 26 milioni di TL in u prughjettu chì furnisce a sicurezza di u trafficu è l'estetica à a regione à l'entrata di Bursa da Ankara, è hà enfatizatu chì anu dimustratu u so amore per Bursa cù azioni, micca parolle. Dichjarà chì u persunale di serviziu hè in turnu è chì stanu à pruvà à purtà u megliu di tuttu à Bursa, u sindaco Altepe hà dettu: "L'impurtante ùn hè micca u discorsu, ma di lascià belli opere. U rituali hè u travagliu, e parolle sò irrilevanti. Parlemu ancu di e nostre opere. Dr Dr., chì hà preparatu u Pianu di Trasportu Principale di Bursa, cumpresu stu prughjettu, è hà fattu a pianificazione di 33 capitali in u mondu. Sè avemu travagliatu cù a cumpagnia Brenner, scannemu u mondu per tutti i nostri prughjetti, da l'arrangiamenti di u mercatu à i stadii, da u Centru Tecnulugicu di Scienze à u City Hall. "U megliu è u più bellu di tuttu serà in Bursa", disse.

Raggiungemu i nostri scopi unu per unu

Nutendu chì anu stabilitu obiettivi per Bursa quandu anu pigliatu l'uffiziu è chì avanzanu versu questi scopi passu à passu, u sindaco Altepe hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Avemu dettu chì Bursa serà un centru turisticu. Avemu fattu un travagliu impurtante in ogni campu, da u centru di cungressu à l'investimenti termali, da Uludağ à u patrimoniu storicu è culturale. In risposta à i travaglii di risturazione 8 realizati in a storia di a cità metropolitana, avemu toccu centinaie di punti è rinviviscenu i nostri munumenti storichi. In linea cù u nostru scopu di esse una cità sportiva, avemu apertu recentemente a nostra 115e facilità in Kestel. Averemu cumpletu 19 strutture in un periodu, paragunatu à e 125 strutture custruite finu à a data. In cunfurmità cù u nostru scopu di trasportu, avemu finitu 190 chilometri di travagliu stradale, paragunatu à i 540 chilometri custruiti finu à avà. Avemu dettu chì u sistema ferroviariu serà in l'est di a cità, è avemu principiatu a prova di a linea Kestel prestu. "Avemu messu 22 chilometri di sistema ferroviariu contru à i 26 chilometri custruiti finu à avà".

"Semu rispunsevuli di ogni parolla chì dicemu"

U Vice Primu Ministru Bülent Arınç hà ancu datu esempi di u travagliu realizatu da u guvernu cintrali sia in Bursa sia in tutta a Turchia. Rimarchendu chì quandu si mette nantu à u podium, pò parlà di ciò chì u guvernu hà fattu per ore, Arınç hà dettu: "Pudemu parlà di cumu a Turchia hè ghjunta da 11 anni fà à oghje per ore. Questu hè un grande piacè è un duvere per noi. Avemu assai da fà è assai da dì. U nostru sindaco metropolitanu hà cumpilatu apposta in libretti ciò chì hà fattu in 5 anni. U nostru sindaco di Kestel pò spiegà ciò chì hà fattu in 2 termini. Ringraziemu à Diu. Semu cusì. U travagliu chì fate hè u vostru specchiu. Qualunque cosa fate, a ghjente vi vede. Ancu s'ellu ùn avete micca, ellu vi vede. Avemu assai da esse fieru è assai da fà. Pensanu ch'ellu hè in l'uppusizione, è postu ch'elli ùn ponu micca dì ciò chì facenu o ciò chì facenu, ponu perdi u so discorsu di 2 ore in 3 ghjuramentu. Qualchissia altru pò ancu sognu. Ciò chì facemu hè à tempu una guaranzia è un specchiu di ciò chì faremu. Semu rispunsevuli di ogni parolla chì dicemu, è cuntinuemu à fà cusì. Ùn simu micca perseguite i sogni. Spieghemu ciò chì facemu. U presidente dice "Avemu spesu 26 milioni" per questu locu. "Ci hè una municipalità metropolitana chì travaglia ghjornu è notte", disse.

U so scopu hè quantu à a so propria altezza.

Nutendu chì ciò chì hè statu fattu finu à avà ùn hè micca abbastanza per Bursa, Arınç hà enfatizatu chì u trenu d'alta velocità, u sognu di 100 anni, hè ghjuntu à Bursa è chì una persona chì parte da Ankara serà avà in Bursa in 2 ore è 15 minuti. . Enfatizendu chì hà vistu e produzioni in situ, Arınç hà dettu: "U so scopu hè grande quant'è a so propria altezza, u nostru scopu hè grande quant'è l'orizzonti, grande quant'è Uludağ. I tunnellati aperti per l'autostrada anu vistu a luce eri. Ci sò 7 chilometri di persiane sospese in u prughjettu chì avemu offertu per 4 miliardi di dollari. Custruemu un ponte di sospensione sopra u mare induve a terra finisce, o cunnettamu dui cuntinenti cù Marmaray da 60 metri sottu à u mare. A dicu cusì ch’ella ghjunghji à l’arechje di quelli chì ùn dicenu chè insulti quand’elli aprenu a bocca. Duranti i guverni precedenti, ancu i guverni cintrali, per suprattuttu i guverni lucali, ùn puderanu micca fà queste. I guverni dicenu "ùn pudemu micca fà perchè ùn ci hè micca soldi". Aspittava à e porte per i prestiti. U Primu Ministru, chì si n'andò à dumandà un prestitu, daria una bona nutizia chì avia trovu un prestitu di 1 milione di dollari. Pissà à 1 porte per 40 miliardi di dollari. Fornemu un bilanciu di 390 milioni di TL per una sola regione di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità. Avemu aghjunghje un altru 60 per centu. Cum'è u Partitu AK, simu cum'è Sultan Fatih. Unu per unu, avemu capitu ciò chì l'altri ùn ponu imaginà. Grazie à Diu. "Possa chì a nostra intersezzione aperta sia benefica, è chì i nostri ghjorni passanu senza accidenti o prublemi", disse.

U guvernatore di Bursa, Mühir Karaloğlu, hà felicitatu à tutti, in particulare u sindaco di a municipalità metropolitana Recep Altepe, chì hà cuntribuitu à a custruzzione di a junction, chì faciliterà u trasportu di e zone industriali organizzate in a regione è u distrittu di Kestel è i citadini, è aumenterà a qualità di vita di a ghjente di a regione.

U sindaco di Kestel, Yener Acar, hà ricurdatu chì u sindaco di a municipalità metropolitana, Recep Altepe, hà prumessu chì "Qualunque cosa succede in u punente, succederà ancu in l'est" mentre si ponenu e fundazioni di Kestel Junction, è chì anu fattu u primu passu oghje è cù i voli di Bursaray. chì principiarà in i ghjorni à vene, Kestel diventerà a stella brillanti di l'est.

Dopu à i discorsi, a cinta hè stata tagliata da i membri di u protocolu è Kestel Junction hè stata aperta à u trafficu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*