U trenu di passageri nord-sud di l'Arabia Saudita serà pronta in 2015

U trenu di passageri di l'Arabia Saudita di u nordu-sud serà prontu in u 2015: hè statu informatu chì a linea ferroviaria di passageru, chì cunnetta a capitale di l'Arabia Saudita, Riyadh, è u sudu di u paese à e regioni sittintriunali, costarà 760 milioni di dollari. .
Sicondu a dichjarazione fatta da e ferrovie, a maiò parte di a linea di treni di passageri di 418 chilometri hè stata finita è serà gradualmente messa in serviziu da u principiu di u 2015. Hè statu amparatu chì i subcontrattori sò sempre à pruvà à compie stazioni di passageru è altri travaglii di mantenimentu.
A linea di passageru cunnetta a capitale Riyadh cù a regione Hadita di l'Arabia Saudita à u cunfini di u Ghjurdanu, è a linea culligarà dopu cù a cità portu orientale di Dammam. Sta linea farà ancu una cuntribuzione significativa à u prugettu di ferrovie di u Cunsigliu di Cooperazione di u Golfu, chì cunnetta tutti i paesi di u Golfu.
Sicondu e fonti, u Regnu, chì hà a più grande ecunumia in u Mediu Oriente, pensa à spende più di 5,7 miliardi di dollari per u prughjettu di a ferrovia integrata chì viaghja in tuttu u paese. In u scopu di u prugettu, serà ancu custruitu una linea di carica per u trasportu di fosfati è altri prudutti da e regioni industriali sittintriunali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*