A stazione di Göztepe di a linea di metro Üçyol-Üçkuyular serà aperta u 25 di marzu

A stazione di Göztepe di a linea di metro Üçyol - Üçkuyular serà aperta u 25 di marzu: u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir è u candidatu di u sindaco metropolitanu di CHP Aziz Kocaoğlu anu elencu di novu e prumesse chì hà fattu in u periodu elettorale precedente.
Mentre u Sindaco Metropolitanu di Izmir è u Candidatu à u Sindaco Metropolitanu di CHP Aziz Kocaoğlu spiegà e so strategie è i so prughjetti per u periodu di serviziu 2014-2019 in a riunione chì hà tenutu à u Ahmed Adnan Saygun Art Center, prughjetti familiari emergenu. Kocaoğlu hà annunziatu prughjetti cum'è metro, tram, smaltimentu di basura, custruzzione di stadiu, chì eranu trà e so prumesse in l'elezzioni precedenti, ancu per questa elezzione.
Una volta, u metro ...
2009 ghjorni prima di l'elezzioni in u 10, Kocaoğlu hà fattu una dichjarazione annantu à u prughjettu di u Metro Üçyol-Üçkuyular indefinitu, "Deve pienghje perchè ùn hè micca finitu, ma deve esse trascuratu" è hà annunziatu ch'elli apriranu a stazione di Göztepe di a linea. 25 di marzu prima di l'elezzioni. Kocaoğlu hà dichjaratu chì i voli di prova cumincianu à u 30 d'aprile per l'ultime duie stazioni di a linea. Kocaoğlu hà dichjaratu chì aumenteranu u sistema ferroviariu in İzmir à 5 chilometri cù 6 metro, 2 tram, 302 linee suburbane separate è prughjetti in corso in u novu periodu.
Prughjetti cum'è a stallazione di eliminazione di rifiuti solidi, linee di tram, u New Fairground, u centru di cungressu, l'opera, u Parcu Temàticu Mediterraniu, chì sò stati inclusi in u manifestu elettorale di u 2009 di u presidente Kocaoğlu, sò stati solu nantu à carta. Ancu se u trafficu hà righjuntu u livellu di a linea in tutta a cità, u fattu chì u Metro Üçyol-Üçkuyular, chì a so fundazione hè stata stabilita in u 2005, ùn hè ancu stata messa in serviziu, hà fastidiu a ghjente di İzmir. A New Fair Area, chì hè prevista per esse custruita in Gaziemir, era ancu trà i prughjetti chì sò stati iniziati ma micca ancu implementati.
Destinazione di natazione in u Golfu
Mentre hè statu revelatu chì Kocaoğlu hà realizatu solu 2009 di i 251 prughjetti chì hà prumessu prima di l'elezzioni di u 37, vale à dì, 15 per centu, Kocaoğlu hà prisentatu assai prughjetti per u periodu prossimu, chì hà prumessu, ma ùn pudia micca rializà in i prossimi 5 anni, per a ghjente di İzmir.
Kocaoğlu hà cuntatu a linea di metro Halkapınar-Otogar, chì u guvernu hà inclusu in u prugramma d'investimentu per custruisce, trà i prughjetti chì a Municipalità Metropolitana implementerà in i prossimi 5 anni. Kocaoğlu hà dettu: "Cù u travagliu di u tunnel di taglio è di coperta da esse realizatu nantu à a strada trà a Piazza Vahap Özaltay, induve i boulevards Talatpaşa, Şair Eşref è Ziya Gökalp sò cunnessi, è a Fabbrica di Gas, l'intersezzione è a strada più problematica di u paese. A cità serà risolta, è sta regione serà cuperta solu cù u travagliu sopra à a terra. Serà trasfurmata in una zona pedonale induve u tramvia passa ", disse.
U candidatu di u sindaco metropolitanu di u Partitu AK Binali Yıldırım avia prumessu di custruisce una Isula di Vita in u Golfu, trà i 1414 prughjetti chì hà annunziatu per İzmir in i ghjorni passati. Kocaoğlu hà ancu suggeritu chì anu da creà una "Isula di Vita Naturale" nantu à quale ci hè una zona alternativa di vita è di ripruduzzione per l'esseri viventi, da i materiali di dragaggio chì esce da a baia cum'è parte di u Prughjettu di Riabilitazione di u Portu è di a Baia di Izmir. Kocaoğlu hà ripetutu a so prumessa di "natari in u Golfu" chì avia fattu per anni.
Prumettendu 2009 stadii cum'è prima di l'elezzioni di u 2, hà dettu: "Dui stadii novi seranu purtati à İzmir à i standard internaziunali".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*