Dichjarazione di u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni Elvan

Dichjarazione di u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni Elvan: U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni, Lütfi Elvan hà dichjaratu chì anu investitu più di 11 miliardi di lire in ferrovie in l'ultimi 20 anni è hà dettu: "Cù questi investimenti, avemu custruitu 11 chilometri di linee di treni à alta velocità in 1.366 anni ".
Elvan, "4. In u so discorsu à l'apertura di "Railway Light Rail Systems, Infrastructure and Logistics Fair (Eurasia Rail)", hà dettu chì a fiera, chì hè scontru cù un interessu crescente ogni annu, hè un indicatore impurtante di quantu currettamente a pulitica ferroviaria. in Turchia hè realizatu.
Rimarchendu chì i visitori di più di 50 paesi è i pruprietarii di cumpagnie di più di 25 paesi anu participatu à a fiera, Elvan hà manifestatu a so satisfaczione per questa participazione. U Ministru Elvan hà ricurdatu chì e ferrovie in Turchia eranu in traccia di esse scurdati finu à u 2003 è spiegò i seguenti:
"Avemu cunsideratu e ferrovie cum'è una pulitica statale dapoi u 2003 è l'avemu determinatu cum'è unu di i settori prioritari. Cù sta pulitica, e ferrovie entranu in un prucessu di sviluppu rapidu. E ferrovie, chì sò state accettate cum'è a "via di a prosperità è a speranza" da Atatürk stessu, entranu in l'agenda di Turchia di novu. Hè pussibule di vede sta situazione assai chjaramente in i figuri resultanti. Da u 1856 à u 1923, durante l'Imperu Ottumanu, hè stata custruita una ferrovia di 4.136 chilometri. In u periodu di 1923-1950, un totale di 134 chilometri di ferrovie sò stati custruiti, cù una media di 3.764 chilometri annu. Questi anni eranu quasi l'anni d'oru di e ferrovie è eramu fieri di e ferrovie à quellu tempu ".
Ricordendu chì l'interessu per e ferrovie diminuite dopu à u 1950, Elvan hà infurmatu chì solu 1951 chilometri di ferrovie sò stati custruiti in 2003 anni, cù una media di 18 chilometri annu trà 52-945.
Cummentendu chì e ferrovie sò state trasformate in una istituzione chì perde sempre soldi, ùn si pudia rinnuvà è era un pesu per a nazione, Elvan cuntinuò u so discorsu cusì:
"Quandu guardemu l'ultimi 11 anni, vedemu chì avemu investitu più di 11 miliardi di lire in ferrovie in l'ultimi 20 anni, inseme cù i guverni di u Partitu AK. Cù questi investimenti, avemu custruitu 11 chilometri di linee di treni à alta velocità in 1.366 anni. Se includemu l'altre linee rinnuvate, avemu custruitu 11 chilometri di novi ferrovie in 1.724 anni. A custruzzione di a seccione di 2.500 chilometri cuntinueghja. Avemu scopi assai grandi finu à u 2023. Implementemu questi scopi unu per unu. Vale à dì, avemu u scopu di custruisce 3.500 chilometri di linea di Trenu à Alta Velocità, 8.500 chilometri di linee di treni à alta velocità è 1.000 chilometri di ferrovie convenzionali. Cù questi investimenti, vulemu aumentà a lunghezza totale di a linea ferroviaria à 2023 mila chilometri per u 25 ".
"Apriremu prestu a linea Eskişehir-Istanbul"
Ricordendu chì anu cuminciatu à rializà i prughjetti di ferrovia d'alta velocità, chì sò stati u sognu di a Turchia per 40 anni, Elvan hà dettu: "Avemu messu in serviziu e linee ferroviarie d'Alta Velocità Ankara-Eskişehir in 2004, Ankara-Konya. in 2009 è e linee ferroviarie Eskişehir-Konya High Speed ​​​​in 2011. U nostru paese hè diventatu l'ottu operatore di treni à alta velocità in u mondu è u sestu in Europa. Apriremu a linea Eskişehir-Istanbul assai prestu ", disse.
Lütfi Elvan, chì hà infurmatu chì i prughjetti Ankara-İzmir, Ankara-Sivas è Ankara-Bursa, chì sò in custruzzione, seranu implementati unu dopu l'altru, hà dettu chì cù l'implementazione di i prughjetti, 46 pruvince chì currispondenu à u 15 per centu di i prughjetti. a pupulazione di u paese serà cunnessa l'una cù l'altru da i treni d'alta velocità.
Rimarchendu chì a rete di treni à alta velocità di u core esistente si sparghjerà cusì in tuttu u paese, principarmenti annantu à l'assi Est-Ovest, Elvan hà dettu:
"Avemu implementatu u prughjettu di Marmaray, chì hè seguitu da u mondu è cunnetta dui cuntinenti da u sottumarinu. Marmaray hè ancu una parte impurtante di u prughjettu storicu di a Strada di a Seta. A custruzzione di a storica Strada di a Seta di ferru cuntinueghja. Una volta finitu, furniscerà u trasportu ferroviariu ininterrottu da Pechino à Londra. Mentre chì e ferrovie eranu un pesu per a nazione, oghje hè diventata una istituzione chì porta a carica di a nazione. In u risultatu di l'investimenti fatti in ferrovie, ci hè un aumentu significativu di u trasportu di merci è di passageri ".
Dichjarà chì i trasporti di passageri di TCDD anu aumentatu da 11 per centu in l'ultimi 59 anni, da circa 77 milioni à 122 milioni, Elvan hà dichjaratu chì u trasportu di merci hè aumentatu da 67 per centu da 15,9 milioni à 26,6 milioni di tunnellate.
Elvan hà dettu ancu chì i treni di blocchi sò operati reciprocamente da Turchia à Germania, Ungheria, Austria, Bulgaria, Romania, Slovenia è Repubblica Ceca in l'Occidenti, Iran in Oriente, è Kazakistan è Pakistan in Asia Centrale. L'operazione Kavkaz Train Ferry hà iniziatu u 19 di ferraghju di u 2013, è 83 mila tunnellate di trasportu sò state realizate in 85 viaghji reciprochi finu à avà. A gestione portu hà righjuntu 11 milioni di tunnellate cù un aumentu di quasi 35 per centu in l'ultimi 55 anni.
Esprimendu chì volenu aumentà a so cumpetitività à una scala glubale, attivendu u putenziale pussedutu in quantu à a so situazione intercontinentale è e caratteristiche geografiche, Elvan hà dettu, hà dichjaratu ch'ellu hà participatu à parechje urganisazioni ferroviarie internaziunali cum'è a Cunferenza di Tariffa di Mercanzia di Ferrovia Asiatica è cuntinueghja à travaglià in modu efficace.
Enfatizendu chì in l'ultimi 11 anni, 12 paesi anu firmatu è fattu accordi di cooperazione cù cumpagnie ferroviarie, u Ministru Elvan hà dettu chì da quandu anu iniziatu u prughjettu di i centri logistichi per aumentà a competitività è diventà un centru di trasportu è trasferimentu di merchenzie, anu attivatu 19 di i 6. centri logistichi pianificati, i travaglii di custruzzione di 5 d'elli, Ellu hà ancu dichjaratu chì u prughjettu è l'opere di espropriazione di 8 d'elli sò cuntinuendu.
"A Turchia duveria piglià u so postu in u mercatu di l'industria ferroviaria cum'è fabricatore"
In u so discorsu, Elvan hà ancu parlatu di u so travagliu per sviluppà l'industria ferroviaria domestica in Turchia. Sparte l'infurmazioni chì u cuncettu di cuncepimentu di u trenu d'alta velocità, chì hè destinatu à esse pruduciutu in u scopu di u prughjettu di u trenu naziunale turcu, hè statu finitu è ​​i studii di design industriale cuntinueghjanu, Elvan hà dettu: "Avemu furmatu l'industria ferroviaria. clusters in Eskişehir è Ankara in u scopu di studii di localizazione. 153 cumpagnie in dui clusters da Ankara è Eskişehir sò implicati. Avemu cuminciatu à pruduce treni d'alta velocità, locomotive, vagoni, mutore diesel, mutore di trazione, bogie è sistemi di ferrovia leggera in Eskişehir.
U Ministru Elvan hà dichjaratu chì anu u scopu di seguità i sviluppi di u settore ferroviariu in u mondu è di sviluppà l'industria ferroviaria dotata di novi tecnulugia, è hà dettu:
"Mentre u settore ferroviariu si sviluppa rapidamente in u nostru paese, u nostru scopu ùn hè micca di diventà un paese chì cumprà solu tecnulugia. Perchè u mercatu di l'industria ferroviaria in u mondu hè vistu più di 1 trilione di dollari à cortu è mediu termine. Avemu bisognu di piglià a nostra parte di stu mercatu. Turchia deve esse realizatu in questu mercatu micca cum'è cunsumadore, ma cum'è pruduttore ".
Lütfi Elvan hà rimarcatu chì grazia à a fiera, i rapprisentanti di u settore straneru è u settore ferroviariu di Turchia anu avutu l'uppurtunità di riunite, è hà dettu: "L'indicatore più impurtante di quantu veloce stu settore si sviluppa in Turchia è chì hà un grande putenziale in più. à u so sviluppu hè chì tanti cumpagnii. Hè vinutu in Turchia è parechje cumpagnie cuminciaru à operà in questu campu in Turchia ", disse.
Dopu à u discorsu di apertura, u Ministru Elvan hà visitatu i stand in a zona di a fiera è hà ricevutu infurmazioni da l'autorità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*