Firma di 165 milioni d'euros per i prughjetti di tram di Izmir

Firma di 165 milioni d'euros per i prughjetti di tram di Izmir: Konak è Karşıyaka Signature sò state firmate per u finanziamentu di u Prughjettu Trams.
Sicondu l'infurmazioni ottenute da u reporter di l'Agenzia Elettronica di Notizie (e-ha), a municipalità metropolitana di Izmir hà annunziatu chì e stazioni di metro di Konak è Konak seranu implementate per facilità u trafficu urbanu è cumplementarii u sistema di metro. Karşıyaka In u scopu di u Prughjettu Tram; Hà firmatu un accordu di prestitu di 165 Million Euros cù ING Bank, chì hè garantitu da IFC (International Finance Corporation), AFD (Agenzia Francese di Sviluppu) è MIGA (Agenzia di Garanzia Multilaterale), chì hè una filiale di u Bancu Mondiale. U sindaco Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Questu accordu hè un riflessu di a fiducia in a municipalità metropolitana di Izmir, malgradu tutte e negatività economiche in Turchia". disse.
I stranieri sò assai felici
U direttore di ING Bank Türkiye, Görkem Ataç, hà dettu chì eranu felici di firmà un tali partenariatu cù a Municipalità Metropolitana di Izmir. Ataç hà dettu: "Continuemu à participà à novi prughjetti chì cuntribuiscenu à u sviluppu di Izmir, a faccia muderna di u nostru paese. "U prughjettu di u tram hè un passu assai seriu versu u scopu di Izmir di ghjunghje à i standard mundiali", disse.
U Manager di l'AFD Türkiye, Bertland Willocquet, hà dichjaratu ch'elli sò felici di cuntinuà a so cooperazione finanziaria cù a Municipalità Metropolitana. Willocquet hà dettu: "U prughjettu farà una grande cuntribuzione à u trasportu di Izmir. L'annu passatu, avemu fattu un cuntrattu per u finanziamentu di i novi navi di a cità di Izmir. Apertura à u Mediterraniu è u mondu, Izmir hà fattu un altru passu maiò in quantu à u sviluppu durevule. Izmir hè statu un cumpagnu impurtante per l'AFD. Izmir hà sceltu a crescita in u trasportu cum'è u so scopu. Sò felice di vede u statu attuale di u trasportu marittimu in u Golfu di Izmir è u prugressu di u prugettu cù a consegna di a prima nave. Per Izmir, chì ùn hè micca straneru à i tramvii per via di a so storia, crede chì questi dui novi tramvii, è ancu u prughjettu di a baia swimmable è u prughjettu di a costa, sò prughjetti chì portanu Izmir in u futuru. U prughjettu di u tram hè ancu un mudellu per futuri prughjetti municipali. "Credu chì u prugettu risponde à l'aspettattivi di u populu di Izmir", disse.
U direttore di IFC Türkiye Carlsson Mueller hà enfatizatu chì Izmir pò esse una cità di classe mundiale. Mueller hà dettu: "U travagliu cuntinueghja à sustene u sviluppu di sta bella cità. Stu prughjettu ecologicu riducerà ancu a congestione di u trafficu. Tali grandi prughjetti ùn ponu esse coperti solu da i bilanci municipali. A Municipalità Metropolitana di Izmir risponde à i so bisogni infrastrutturali aumentendu l'opportunità di finanziamentu non municipale. L'infrastruttura publica hè assai impurtante. Questi prughjetti cuntribuiscenu ancu à u sviluppu di Izmir. "In questu modu, Izmir serà una cità cù u sviluppu durevule", disse.
Indicatore di una struttura finanziaria forte
In u so discorsu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà ricurdatu a situazione finanziaria di a municipalità metropolitana 10 anni fà è hà dettu chì vene da un periudu turbulente à a so forte situazione finanziaria attuale. Ricordendu chì attribuisce impurtanza è priorità à l'investimenti ambientali è di trasportu per furnisce servizii permanenti in a municipalità, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Avemu bisognu di un grande sustegnu finanziariu quandu si tratta di investimenti in metro, suburbani, novi navi è tram. Firmemu u nostru 4u accordu di prestitu in u cunsorziu di l'IFC. A quantità totale di prestitu chì avemu firmatu cù IFC hè di circa 320 milioni d'euros. A credibilità di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè di circa 4 volte questa quantità. Presteremu quantu pudemu pagà. Semu in una pusizioni per copre u prestitu chì avemu ricevutu secondu u vechju sistema. Copremu e spese chì ùn rinfurzà micca l'ecunumia di a cumuna da e nostre risorse, da u bilanciu municipale. "Questu assicura chì a nostra struttura finanziaria cuntinueghja à esse forte", disse.
Nutendu chì eranu assai felici chì l'IFC hà evidenziatu i prughjetti di cuncepimentu di u liturale è di a baia natabile realizati da a municipalità di Büyükşenir, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Sò interessati à sti dui prughjetti, cumu vedenu Izmir è u futuru di Izmir, cumu si sovrapponenu i nostri prughjetti. cù u Mediterraniu è a so opposizione à Izmir. " "I ringraziu senza fine per a so sensibilità", disse.
"Avemu magliatu İzmir cù reti di ferru"
Ricordendu chì l'offerta di tram hè stata tenuta u 26 di ferraghju, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Speremu chì ùn ci sarà micca prublemi durante u prucessu di licitazione. Siccomu u prestitu hè prontu, cuminciamu à travaglià immediatamente. Se aumentemu u sistema ferroviariu è u trasportu marittimu in u trasportu, risolvemu u prublema di trasportu di Izmir. palazzu è Karşıyaka Dopu à e linee di tram, effettueremu i travaglii di tram à pocu à pocu à pocu più punti. Oghje, operamu a lunghezza di u sistema ferroviariu, chì avemu compru cù 11 chilometri, cù 96 chilometri. Serà 25 chilometri u 97 di stu mese, 30 chilometri u 100 d'aprile, è 30 chilometri u 130 di ghjugnu, quandu a linea Torbalı entra in opera. "À a fine di l'anni 5, avemu u scopu di aumentà questu à 302 chilometri. Avemu tricottu Izmir cù rete di ferru ", disse.
"Avemu attraversu strade spinose"
U sindaco di a municipalità metropolitana, Aziz Kocaoğlu, hà dettu: "Avemu fattu sforzi intensi per fà l'investimenti necessarii in a cità attraversu strade spine è avemu riesciutu", è hà continuatu: "In i prossimi 5 anni, beneficeremu di a nostra cunniscenza, una forte struttura finanziaria è u più impurtante, a fiducia è l'amore chì avemu stabilitu trà noi è i nostri 4 milioni di concittadini di Izmir." u ligame hè unu di i fatturi principali chì ci motivanu à marchjà versu u nostru scopu. Cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, dicemu "Semu da Izmir, pudemu fà" è malgradu tuttu, pruvemu chì simu da Izmir è chì facemu ghjustizia à stu slogan in i prughjetti chì realicemu. Consideru questu cum'è una determinazione storica. Avemu assai prugetti davanti à noi per sviluppà sta cità è assicurà u sviluppu lucale. Cuntinuemu u nostru caminu usendu a ragione è a scienza, facendu piani strategichi à longu andà, determinendu carte stradali, currettu l'ordine di priorità, utilizendu risorse pocu è negoziate assai duru. Izmir hè l'unica cità in Turchia chì si alzarà, prugresserà è cresce cù u putere di u so propiu populu. "Essa u sindaco di u partitu di l'uppusizione in una cità cusì hè u più altu onore per mè è per i mo culleghi".
Dopu à i discorsi à a cerimonia, u sindaco Aziz Kocaoğlu è i rapprisentanti di l'istituzioni di finanziamentu chì furnisce u Consorziu, Konak è Karşıyaka Firmatu un accordu di finanziamentu per un valore di 165 milioni d'euros per esse usatu in u scopu di u Prughjettu Tram.
U prucessu di offerta cuntinueghja
palazzu è Karşıyaka U 26 di ferraghju di u 2014 hè stata fatta l'offerta per i tram. L'offerta hè stata attribuita per u Konak Tramway, chì hè longu 12.6 chilometri è hà 19 tappe, è u 9.70-stop, circa 16 chilometri longu Konak Tram. Karşıyaka Include a custruzzione di a linea di tram è a fornitura di un totale di veiculi 38 è pezzi di ricambiu per uperà nantu à sti dui linii. Cumpagnia di 15, cumprese cinese, spagnola, sudcoreana, polacca, francese è turca, anu fattu offerte per l'offerta, è una cumpagnia hà ancu mandatu una lettera di ringraziamentu. U prucessu di licitazione, cù una cumpetizione feroce, cuntinueghja.
palazzu è Karşıyaka I Trams seranu veloci, affidabili, còmode è ecologichi. Hè previstu chì a ghjente di Izmir, chì preferisce l'usu di veiculi privati ​​​​per tramvii, cambierà e so preferenze. U prughjettu hà u scopu di aumentà l'attrattività è u trasportu publicu multipli di Izmir cù duie linee di tram chì saranu cunnessi à tutti l'altri mezzi di trasportu, è di riduce u trafficu in una zona affollata. palazzu è Karşıyaka I Prughjetti di Tram, chì saranu implementati per rimpiazzà e linee di autobus esistenti nantu à e linee, sparghjeranu megliu l'attività in a cità à tutta a regione è facilità l'accessu à u centru di i residenti di Izmir chì vivenu luntanu da u centru di a cità.
E caratteristiche tecniche di u prestitu sò i seguenti:
L'accordu, finanziatu da IFC, AFD è ING Bank, hà una maturità di finu à 3 anni cù un periodu di grazia di rimborsu di u principale di finu à 13 anni. U prestitu furnitu hè un prestitu à interessu fissu contr'à Euribor + 2,75. U tassu d'interessu di u prestitu furnitu hà u listessu tassu d'interessu cum'è i prughjetti "Progettu di Sviluppu di u Trasportu Marittimu", "Sistema di Gestione di Trafficu Adattivu Pienu" è "Acquistu di Veiculu di Risposta di Emergenza" firmati in 2012 è 2013.
Tramway di Konak
Tram di Konak; Sarà circa 13 chilometri di lunghezza trà Piazza F.Altay - Konak - Halkapınar è furnisce u serviziu cù 19 fermate è 21 veiculi. Hè previstu di operà à intervalli di 3 minuti durante l'ora di punta è à intervalli di 4-5 minuti durante l'altri ore.
A linea di Tram Konak, chì hà da principià accantu à u mercatu in Fahrettin Altay Square, andarà à a spiaggia dopu à Martyr Major Ali Official Tufan Street, induve si trova l'uffiziu fiscale. A linea, chì procederà da u latu residenziale di Mustafa Kemal Sahil Boulevard senza alcuna intervenzione à a strada, procederà à fiancu à u trafficu di l'autostrada chì opera in 3 partenze è 3 arrivi. A linea, chì passerà sottu à u passaghju pedonale di Göztepe, cuntinuerà longu a costa è passerà sottu à u ponte pedonale davanti à a Municipalità Metropolitana di Izmir è u molo di Konak in Konak. A linea di tram, chì correrà à u latu di a strada finu à Gazi Boulevard, entrerà in Şehit Fethi Bey Street, è da quì sparterà a strada cù u trafficu stradale. Dopu Cumhuriyet Square, a linea procederà à Şehit Nevres Boulevard è da quì à Şair Eşref Boulevard. U prugettu hè statu cambiatu per prutege l'arbureti di more in a mediana centrale di Şair Eşref Boulevard. A linea di tram sarà divisa in dui: a partenza è l'arrivu. A linea, chì cuntinuerà in questu modu finu à a piazza Vahap Özaltay, si riuniscerà di novu vicinu à a Stazione Ferroviaria d'Alsancak. A linea di tram, chì porta à a strada Şehitler dopu à a stazione, finisce in a Zona di Deposito Halkapınar di a Metro Izmir.
Karşıyaka u tram
Alaybey-KarşıyakaA linea di tram pianificata cù 9.7 fermate è 16 veiculi nantu à a strada di 17 chilometri trà Mavişehir serà una doppia linea andata e ritorno. Karşıyaka A tramvia parterà da Alaybey è ghjunghjerà à u molo Bostanlı da a costa, è seguita İsmail Sivri Sokak, Şehit Cengiz Topel Street, Selçuk Yaşar Street è Cahar Dudayev Boulevard per ghjunghje à Mavişehir Suburban Station accantu à i magazzini İzban Çiğli. In u scopu di u prugettu Karşıyaka Un passaghju sopra o sottu hè pianificatu per cunnette u molo è u bazar. A linea di tramvia furnisce trasferimenti à İZBAN, battelli è autobus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*