U ghjurnale Tramvay hè stampatu ogni ghjornu 15 mila è distribuitu liberamente

U ghjurnale Tram hè stampatu ogni ghjornu 15 mila è distribuitu liberamente: u ghjurnale Tramvay, chì hè publicatu da Samulaş di a Municipalità Metropolitana di Samsun, hè stampatu è distribuitu à i citadini gratuitamente.
U ghjurnale Tramvay, chì hà cuminciatu à esse publicatu da Samulaş u 13 di ferraghju 2014, attrae l'attenzione di i citadini. U ghjurnale Tramvay, chì hè di lunghezza tabldot è hè custituitu di 8 pagine, piglia u so postu in i stand in 21 stazioni di tram gratuitamente ogni mattina, è hè distribuitu à i passageri gratuitamente nantu à a funivia, anellu è autobus express di Samulaş. . U ghjurnale Tramvay, chì hè statu emessu per informà i passageri nantu à l'ora di partenza, l'infurmazioni di viaghju, a nutizia attuale nantu à a cità, a cultura è l'arti, a vita attuale in a cità, i servizii municipali è i sporti, hè trà i ghjurnali chì sò leghjiti è seguiti da u ghjurnale. i citadini ogni ghjornu.
Fornendu infurmazioni nantu à u ghjurnale Tramway, u direttore generale di Samulaş Akın Üner hà dettu: "Per via di a natura di u nostru travagliu, avemu da esse vicinu à e persone. Avemu ancu bisognu di furnisce infurmazioni nantu à u serviziu chì furnimu à u publicu. Sè furnite servizii di trasportu, e nutizie attuali nantu à i tempi di partenza di i veiculi, e pulitiche di prezzu, e regule di viaghju nantu à i tram è e fermate eranu in realtà un costu impurtante per noi. Ùn pudemu micca esse assai efficace per annunzià questi à e persone. Malgradu a spesa cum'è a brochure chì avemu fattu, avemu trovu più efficace di pubblicà u ghjurnale direttamente invece. Avemu pensatu à questu cum'è un metudu per informà i nostri passageri nantu à i nostri tempi di partenza, l'infurmazioni di u viaghju è e regule, per un'altra banda, per furnisce i nostri passageri cun un tempu piacevule durante i so viaghji, per presentà e nutizie attuali nantu à a cità, a cultura è nutizie d'arte, vita attuale in cità, servizii municipali è nutizie spurtive.
Esprimendu chì pensanu à u ghjurnale Tramway cum'è un serviziu à longu andà, Akın Üner hà dettu: "Se piace à i nostri passageri, avemu l'intenzione di cuntinuà stu serviziu per parechji anni. 15 75 copie di stu ghjurnale sò stampati ogni ghjornu. Semu una urganizazione di serviziu cù circa 30 mila passageri ogni ghjornu. Una parte impurtante di questu hè u viaghjatore di trasportu. Dunque, pudemu dì chì avemu un trafficu umanu ogni ghjornu di 35-15 mila persone. Distribuemu questi à i nostri passageri gratuitamente in e stazioni di tram, in funivia, in u nostru parcheghju, in l'anellu è l'autobus express di Samulaş. Ùn hè micca in un furmatu di rivista assai grossu di pagine 8, micca in un ghjurnale di grande dimensione di 20 pagine cum'è qualsiasi altru ghjurnale ", disse.
Dichjarà chì anu pigliatu ancu e precauzioni necessarie per prevene a contaminazione ambientale di u ghjurnale Tramvay, chì hè statu lettu è cunsumu rapidamente durante u viaghju, Üner hà dettu: "Ringraziu soprattuttu i nostri passageri, sò sensibili, avemu bidoni di riciclamentu è li lancianu. alle nostre stazioni. Cerchemu di piglià precauzioni contr'à a contaminazione ambientale riciclenduli è poi denduli à e cumpagnie di riciclamentu ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*