Reazione forte da u Ministeru à u rapportu TEMA

Forte reazione da u Ministeru à u rapportu TEMA: U Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua hà dichjaratu chì i prugrammi d'investimentu per u terzu ponte, u terzu aeroportu è i prughjetti di u Canal Istanbul sò stati realizati in u scopu di i regulamenti legali è i travaglii sò stati realizati cumpletamente u quadru di permessi legali.
In a dichjarazione scritta fatta da u Ministeru, hè statu dichjaratu chì ci era qualchì nutizia chì ùn riflette micca a verità in a stampa in quantu à u terzu ponte, u terzu aeroportu è i prughjetti di Kanal Istanbul, basatu annantu à u rapportu preparatu da a Fundazione TEMA.
In a dichjarazione, chì sustene chì stu rapportu hè luntanu da scientificu è hè statu preparatu per scopi puramente pulitichi per prevene i mega-progetti in questione, hè statu dichjaratu chì u permessu hè statu cuncessu in una zona forestale di 2 ettari per a custruzzione di Yavuz Sultan Selim Bridge è Northern Marmara Autostrada, è solu 542 ettari di stu rapportu serà usatu cum'è una zona di piattaforma stradale.
In a dichjarazione, hè statu nutatu chì l'arbureti chì ponu esse trasportati seranu spustati in un altru locu, è cinque volte più saplings seranu piantati da a Direzzione Generale di l'Autostrade invece di l'arburi per esse tagliati.
- "Ùn ci sò micca laghi naturali in a regione"
In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì l'autorizazione preliminare hè stata datu in una zona forestale di 6 mila 173 ettari per u scopu di custruisce un terzu aeroportu, è hè statu infurmatu chì nisun arburu hè statu ancu tagliatu in questa zona. Apuntendu chì ùn ci hè micca una copertura forestale in u 70 per centu di l'area, hè statu dichjaratu chì l'attività minera hè stata realizata in questi spazii.
In a dichjarazione, chì hè dichjaratu in a notizia chì 70 laghi è stagni grandi è chjuchi seranu danati, a dichjarazione hà dettu: "Ùn ci sò micca laghi naturali in questa regione. I pozzi chjamati laghi o stagni in u rapportu sò furmati com'è u risultatu di u riempimentu di i fossi, chì emergenu com'è u risultatu di l'attività minera realizata in l'area sopra citata, cù l'acqua. U nostru Ministeru hà digià fattu piani di riabilitazione di sti stagni furmati artificialmente in casu chì causanu danni à a salute publica.
-"14 milioni 52 mila 510 piantini sò stati piantati in Istanbul"
Per d 'altra banda, in a dichjarazione enfatizendu chì i sforzi sò cuncentrati nantu à l'aumentu di a ricchezza forestale in Istanbul, hè statu infurmatu chì 2003 milioni 2013 mila 11 saplings sò stati piantati in Istanbul in l'ultimi anni 14 chì coprenu l'anni 52-510.
Inoltre, hè statu dichjaratu in a dichjarazione chì una Foresta di a cità europea serà stabilita nantu à 520 ettari da u latu europeu è una Foresta di a cità asiatica nantu à 878 ettari da u latu asiaticu.
In a dichjarazione, i seguenti sò stati nutati in quantu à altri prublemi trattati in a notizia:
"I prublemi di due diligence per l'interazzione cù e rotte di migrazione di l'uccelli è u monitoraghju di e migrazioni d'uccelli per 2 anni, piglià e precauzioni necessarie, determinendu a diversità biologica attuale in a zona, trasferendu e spezie ritenute necessarie in abitati adatti, è esaminendu e caratteristiche di l'ecosistema i fossi furmati com'è u risultatu di l'attività minera sò stati impegnati in u rapportu EIA. Certi cambiamenti sò stati fatti per riduce l'effetti di a strada di i ponti è e strade di cunnessione nantu à a diversità biologica è a fauna salvatica. In questu quadru, hè previstu di fà un corridore ecologicu per a fauna salvatica cù cambiamenti di rotta, applicazione di tunnel è viaduct.
Nisun permessu hè statu dumandatu per u Prughjettu Kanal Istanbul. Dopu a chjarificazione di u prugettu è di a strada, l'impattu di u prugettu nantu à a fauna salvatica, l'ecosistema è a diversità biologica serà esaminatu è e misure preventive è compensatorii necessarie saranu prese.
In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì questi prugrammi d'investimentu sò stati realizati in u scopu di a legislazione legale è i travaglii sò stati realizati cumpletamente in u quadru di i permessi legali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*