L'esportazioni d'acciaio di Turchia anu righjuntu 2,3 ​​miliardi di dollari in i primi dui mesi

L'esportazioni di l'acciaio di Turchia anu righjuntu 2,3 ​​miliardi di dollari in i primi dui mesi: l'industria di l'acciaio hà esportatu a maiò parte di rebar in ferraghju. Sicondu i dati di l'Associu di l'Esportatori di l'Acciaio, l'esportazioni di i prudutti d'azzaru anu righjuntu 3,07 milioni di tunnellate in quantità è 2,3 miliardi di dollari in valore in i primi dui mesi di l'annu. U pruduttu notevuli di ferraghju era rebar cù i so figuri d'esportazione. L'esportazioni di Rebar anu aumentatu da 10,2 per centu in quantità è 8,3 per centu in valore cumparatu cù i primi dui mesi di l'annu precedente. U più altu aumentu di l'esportazioni di 371 per centu in quantu à quantità era à Maroccu.
Sicondu i primi dui mesi di 2014 dati annunziati da l'Associu di Exporters Steel; L'espurtazioni d'acciaio di Turchia anu diminuitu da 2,7 per centu nantu à una basa di valore paragunatu à u listessu periodu di l'annu passatu, righjunghjendu 2,3 ​​miliardi di dollari, è in quantità diminuite da 4 per centu à 3,07 milioni di tunnellate.
Quandu i prudutti di ferru è di l'azzaru chì entranu in u scopu di l'attività di l'altri sindicati sò aghjuntu à l'espurtazioni dirette di u settore di l'azzaru, l'espurtazioni totali di l'acciaio di Turchia sò; 3,2 milioni di tunnillati in quantu à quantità; In termini di valore, hà righjuntu 2,6 miliardi di dollari.
I trè paesi à quale l'industria di l'acciaio hà esportatu u più in i primi dui mesi di 2014 eranu l'Iraq, l'USA è u Maroccu, rispettivamente. Inoltre, u Maroccu hà attiratu l'attenzione cù un incrementu di quantità di 371 per centu.
Mentre ch'ellu hà classificatu u primu in u gruppu di prudutti d'esportazione di rebar, ghjunghje à 10,2 milione 1 mila tunnellate cù un aumentu di 370 per centu in questu periodu; Stu pruduttu era seguitu da profili cù 305 mila tunnellati, tubi cù 303 mila tunnellati è vasche calde piatte cù 248 mila tunnellate.
Sicondu i dati Steel Exporters Association; L'esportazioni in u ferraghju 2014, cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente, sò stati à 0,9 milioni di tunnellate cù una diminuzione di 1,6 per centu in quantità è 2,2 miliardi di dollari cù una diminuzione di u valore di 1,1 per centu.
Namık Ekinci, presidente di u Cunsigliu di l'Associazione di l'Esportatori d'Acciaio; "Avemu sperimentatu diminuzioni in quantità è valore in i primi dui mesi di l'annu. In ogni casu, cuntinuemu u nostru travagliu per eliminà i prublemi chì causanu sti cali. U mese passatu, in l'inchiesta di dazi compensatori nantu à l'impurtazioni di "Iron and Non-Alloy Steel Wire Rod and Rods" realizatu da u Dipartimentu di Cummerciu di i Stati Uniti, a decisione preliminare hè stata presa chì ùn avemu micca ricevutu supportu di u guvernu. Precauzioni sò state pigliate contr'à possibili risichi. Avemu piena fede chì l'esportazioni di l'industria siderurgica turca ghjunghjeranu quantità assai più altu ch'è l'annu passatu, malgradu tutte e difficultà ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*