U Centru Logisticu Hasanbey hè apertu

Apertura di u Centru Logisticu Hasanbey: u Centru Logisticu Eskişehir Hasanbey hè statu apertu in presenza di u Ministru di l'Educazione Naziunale Nabi Avcı, u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Lütfi Elvan, Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman è Governatore di Eskişehir Güngör Azim Tuna. ESKİŞEHİR (ANKA) - Eskişehir Hasanbey Logistics Center hè statu apertu in a presenza di u Ministru di l'Educazione Naziunale Nabi Avcı, u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Lütfi Elvan, Direttore Generale TCDD Süleyman Karaman è Governatore Eskişehir Güngör Azim Tuna.
Parlendu à l'apertura di Eskişehir Hasanbey Logistics Center, u General Manager di TCDD Karaman hà dichjaratu chì Eskişehir Logistics Center serà una basa logistica micca solu per Eskişehir, ma ancu per e pruvince regiunale è Turchia è hà utilizatu e seguenti espressioni:
"A Turchia hà scontru u Trenu d'Alta Velocità. A prima cità à riceve u Trenu d'Alta Velocità era Eskişehir. Avemu rinnuvatu e ferrovie esistenti in Turchia, micca solu e ferrovie in i cunfini di Eskişehir, ma ancu custruite novi ferrovie. U trenu naziunale d'alta velocità si terrà in Eskişehir. Creemu un corridor Modern Silk Railway da est à punente, da l'Asia à l'Europa, è unu di i più impurtanti junctions di stu corridor hè Eskişehir. Avemu finitu unu di i più impurtanti di i 18 centri logistichi chì avemu pianificatu in 19 pruvince in Eskişehir. Ùn si ferma micca quì. Cunnettamu a Zona Industriale Organizzata Eskişehir à e ferrovie u più prestu pussibule. Ogni innovazione in a ferrovia parte da Eskişehir. Avemu spesu 100 milioni di lire in Eskişehir è custruimu un centru logisticu mudernu cù un spaziu tutale apertu è chjusu di 541 mila metri quadrati, i quali sò vistu solu in i paesi europei sviluppati. Cusì, avemu purtatu l'attività di carica è scaricamentu chì eranu in i centri di cità quì. "Bona furtuna à tutti."
-"STU CENTRU LOGISTICA SARA ANCHE UNA CURA PÀ U PROBLEMA DI CARGA"-
U guvernatore di Eskişehir, Güngör Azim Tuna, in u so discorsu à l'apertura, hà enfatizatu chì a Turchia hè in un annu fruttuoso è hà dettu: "Eskişehir Hasanbey Logistics Center, chì cuntribuisce à u sistema logisticu turcu, serà una cura per u prublema di carica di a cità. industria. Permetterà à a cità di sperimentà un novu entusiasmu. Serà u centru di a logistica di Eskişehir. "U trasportu direttu di carichi in a zona industriale organizzata di Eskişehir via a cunnessione ferroviaria farà ancu una grande cuntribuzione", disse.
Dopu à i discorsi, u Ministru Elvan hà prisentatu un mudellu di Trenu d'Alta Velocità à u Ministru di l'Educazione Naziunale Nabi Avcı è i parlamentari di u Partitu AK Eskişehir Salih Koca è Ülker Can. U Ministru Avcı hà ancu fattu un complimentu à u Ministru Elvan.
U trenu d'alta velocità partì da Ankara à Eskişehir à 09.00 matina per l'apertura è vultò da Eskişehir à Ankara à 14.30 cù u Direttore Generale TCDD Karaman è i membri di a stampa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*