U settore di a logistica turca aumenta i miri in u trasportu ferroviariu

U settore di a logistica turca hà aumentatu u so scopu in u trasportu ferroviariu: Büyük Anadolu Logistics Organizations Inc., chì porta a carica di l'industriali anatoliani in Europa per ferrovia. (BALO), e riunioni promozionali continuanu.
Parlendu à a riunione introduttiva di BALO tenuta in Duisburg, Germania, u presidente di UTIKAD è u membru di u cunsigliu di BALO Turgut Erkeskin hà dettu chì u settore logisticu turcu ùn mantene micca u so scopu di crescita limitatu à l'Europa, è chì pensanu à viaghjà in u Caucasu, Scandinavia, Balticu. I paesi di l'Asia Centrale è u Golfu cù i prughjetti ferroviari chì sò attualmente in corso.
U presidente di UTIKAD Turgut Erkeskin hà fattu u discorsu d'apertura di a riunione organizata da BALO A.Ş., chì hè stata creata per sviluppà u trasportu ferroviariu trà Turchia è l'Europa è di quale UTIKAD hè unu di i partenarii fundatori, inseme cù Rail Cargo Austria Group, da quale. riceve servizii di trainu di trenu in Auropa.
U vicepresidentu di BALO Süleyman Yolcu, u presidente di l'UTİKAD (Associazione di i pruduttori di servizii di trasportu è logistica internaziunale) è Turgut Erkeskin, membru di u cunsigliu di BALO, anu assistitu à a riunione, induve i servizii di treni di bloccu BALO è i dettagli di u serviziu sò stati presentati à u mondu di u trasportu tedescu è à i dirigenti è rapprisentanti di cumpagnie di logistica. Specializatu in u trasportu di treni hà attiratu una grande attenzione, u membru di u cunsigliu di BALO Tahir Büyükhelvacı, u direttore generale di BALO Hüseyin İsteermiş, u membru di u cunsigliu di UTİKAD Kayıhan Özdemir Turan, u direttore cummerciale Konsped è u membru di u gruppu di travagliu UTİKAD Railway Merih Ünal è u direttore generale di Orship.
Attenzione à a stabilità ecunomica è a dinamica di crescita forte in Turchia in u so discorsu d'apertura, Turgut Erkeskin hà enfatizatu l'impurtanza di e relazioni ecunomiche trà Turchia è Germania è u voluminu di u cummerciu trà i dui paesi, è hà dettu chì u più grande partner cummerciale di Turchia in Europa hè a Germania.
Sottulineendu chì i servizii infrastrutturali in u settore logisticu anu sviluppatu in parallelu cù a crescita di a so ecunumia è chì sò stati fatti investimenti impurtanti cum'è u 3u aeroportu è u 3u ponte, Erkeskin hà dettu chì, aghjunghjendu investimenti di trasportu à i so vantaghji geografichi, Turchia hè oghje. a più impurtante cumpagnia di pruduzzione, almacenamentu è distribuzione in a regione Ellu disse chì era a so basa.
TARGET: 10 VOLTE A SETTIMANA
Dichjarà chì l'efficacità di a Turchia in Europa hè aumentata cù i voli BALO, Erkeskin hà dettu: "U trenu BALO furnisce u serviziu di trasportu affidabile è ininterrottu chì i cummircianti stranieri turchi anu bisognu cù i so servizii amichevuli di l'ambiente, sustinibili, pianificati, chì ùn sò micca affettati da e cundizioni climatichi è stradali. . U scopu di BALO, chì hà aumentatu a frequenza di i voli à 3 a settimana passata, hè di urganizà 10 voli mutuali settimanali. Avemu u scopu di ottene stu voluminu in u prossimu annu 1 ".
"Avemu allargatu u mira in a ferrovia"
In u so discorsu, u presidente UTIKAD Erkeskin hà ancu toccu l'impurtanza di i paesi terzi chì portanu e so attività di trasportu è logistica attraversu Turchia, è enfatizatu chì u scopu di crescita di u settore logisticu ùn hè micca limitatu solu à l'Europa; Hà dichjaratu chì u settore hè statu apertu à l'Ucraina, a Bielorussia, a Scandinavia è i Paesi Baltici cù u Trenu Viking, è à l'Iran è u Pakistan cù u Trenu Islamabad, è chì pensanu à furnisce servizii di treni à i Paesi di u Golfu assicurendu a pulitica è ecunomica. stabilizazione è rinfurzà l'infrastruttura.
Indicà a vitalità sperimentata in u settore dopu l'apertura di e ferrovie à u settore privatu, Turgut Erkeskin hà dettu: "U prughjettu di u Regolamentu di u Trasportu Ferroviariu, preparatu cù i cuntributi di l'attori di u settore, entrerà in vigore dopu à i migliuramenti da esse fatti, chì ferà una grande cuntribuzione à u sviluppu di u trasportu ferroviariu ".
CALL CONGRESS À A LOGISTICA GERMANA
À a fine di u so discorsu, Turgut Erkeskin hà datu infurmazioni nantu à l'attività di u Cungressu Mondiale FIATA è hà dettu chì UTIKAD, chì hà rapprisintatu cù successu l'industria turca di trasportu è logistica in casa è à l'esteru dapoi u 1986, accoglierà u Cungressu Mondiale FIATA Istanbul 13 trà 18-2014. XNUMX October Dichjarà chì ellu hà da fà, hà invitatu u mondu di u trasportu tedescu à Istanbul per scuntrà i rapprisentanti di u mercatu di logistica globale.
BALO hà speditu u so primu Trenu Block da Manisa l'08 di Settembre 2013 è hà iniziatu e so operazioni cù dui voli mutuali pianificati ogni settimana da Tekirdağ, Manisa (Regione Egea), Bandırma (Marmara Sud), Eskişehir, Ankara è Konya in Europa.
BALO hà aumentatu u numeru di treni settimanali à trè à principiu di marzu. U terzu trenu di bloccu pianificatu, chì parte da Tekirdağ ogni mercuri, vennari è dumenica, ghjunghje à Sopron (Ungheria, Austria, Repubblica Ceca, Pulonia), Ludwigshafen è Duisburg in Europa.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*