Topbaş: I vagoni di tram domestici costanu 50 per centu più prezzu

Topbaş: I vagoni di tram domestici costanu 50% più prezzu: a municipalità metropolitana di Istanbul Kadir Topbaş hà dettu chì in u 1995, una presa di manu di tram hè stata purtata à 250 dollari, ma avà hè fabricatu per 1 dollaru.
A municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà dettu chì in u 1995, una presa di manu di tram hè stata venduta per 250 dollari, ma avà hè fabbricata per 1 dollaru. Topbaş hà dettu: "Ora un vagone ùn pò micca esse acquistatu per menu di 3.5 milioni d'euros. Avemu costu 1.57 milioni d'euros. "U pruduciamu à u 50 per centu menu di costu". disse.
U sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà introduttu u primu tram di Istanbul prodottu in u paese à a Stazione di Tram Topkapı è hà realizatu una prova di guida. Topbaş hà dettu chì anu realizatu cù successu sforzi di diversificazione in quantu à u trasportu in Istanbul. Topbaş hà dettu: "Aumenteremu i viaghji marittimi in Istanbul cù e nostre navi di qualità in trasportu marittimu è e barche novi chì avemu offertu. Per d 'altra banda, avemu rinnuvatu i nostri autobus è migliurà a so qualità. Avemu da aumentà ancu di più u so numeru. Metrobus hà attiratu l'attenzione assai oltre a nostra imaginazione. Ci sò ancu studii nantu à questu. U nostru travagliu nantu à tramvii è metri ligeri cuntinueghja. Avemu dettu chì u principale hè u metro è simu in una attività assai intensa in quantu à i metri. Attualmente, e nostre 4 linee novi sò incluse in i piani. Seranu ancu purtati à a tappa d'offerta. Vulemu tesse Istanbul cù rete di ferru, sia in superficia sia cù metro. A misura di a civiltà di una cità dipende da u ritmu à quale i so residenti utilizanu u trasportu publicu. In altri palori, se e persone di tutti i modi di a vita in una cità, amministratori, esperti, accademichi, imprenditori, impiegati, studienti, ponu è preferite u trasportu publicu inseme è l'utilizanu invece di i veiculi individuali, quella cità hè civilizzata. "Semu entusiasti di purtà Istanbul à questa scala". disse.
Dichjarà chì u prezzu di u manubriu di un tram hè statu purtatu à 1995 dollari in u 250, Topbaş hà cuntinuatu: "Quale budget pò sustene questu? Hè per quessa chì a cumuna chì ùn pudia pagà i salarii hè ghjunta. Allora, nantu à l'urdinamentu di u Signore Recep Tayyip Erdoğan, un materiale cusì simplice hà cuminciatu à esse pruduciutu in Istanbul. I manichi, chì sò stati acquistati per circa $ 250 à i prezzi di quellu ghjornu, sò stati pruduciuti per menu di $ 1. Li tenenu sempre rispunsevuli oghje. Usemu questi servizii currettamente, facemu sbagli? Avà facemu carri. Ùn pò esse acquistatu per menu di 3.5 milioni d'euros. Avemu costu 1.57 milioni d'euros. Producemu à 50 per centu menu costu. Cumu facemu tali investimenti? Questu hè fattu per salvà soldi. Travaremu più duru. U nostru scopu hè di purtà stu paese à u locu chì si merita è di serve a nostra nazione ".
Dichjarà chì a produzzione domestica di tram cuntribuisce assai à u paese micca solu in termini di costu, ma ancu in termini di sperienza tecnologica è educazione, Topbaş hà dettu: "Questu travagliu hè una maraviglia di l'ingegneria. U travagliu, chì prima principiava cù a produzzione di pezzi di ricambio, hè diventatu oramai domesticu in ogni aspettu, cumpresu u disignu è u software. Quessi sò i metri di luce più prominenti pruduciuti in Turchia. 2 di elli sò stati calati nantu à i rails. 18 venenu. Calculate quantu prufittu avemu fattu. Avemu ancu guadagnà una sperienza tecnologica. I nostri studienti venenu da e nostre università, facenu stages, li vede da vicinu, è amparà in pratica. L'ingegneri è i tecnichi di u futuru sò furmatu. "Ùn hè micca cum'è noi custruemu solu un vagone è entramu in ellu è andemu". disse.
"ÙN SERÀ NESSUN BESO PER L'USU INDIVIDUALE DI VEHICULE IN UN FUTURU PRASSU"
Dicendu chì ùn ci sarà più bisognu di guida individuale in Istanbul in un futuru vicinu, Topbaş hà dettu: "Vai à Roma, nimu ùn usa un veiculu in a cità, assai pochi. A più, o hà una bicicletta, una motocicletta, o viaghja cù trasportu publicu. Purteremu Istanbul à questu puntu. Avemu stabilitu scopi per equipà Istanbul cù sistemi ferroviari è metri à l'estremità estreme. Qualchissia dumanda cumu fà. A dicu apertamente, micca per criticà li, ma s'è no li detemu sti prughjetti, ùn li puderanu micca leghje. Quelli chì tenenu u ghjurnale à l'inversu ùn ponu micca leghje. Si dumandanu à l'altri: "Chì hè questu?" Perchè ùn avianu micca un tali prublema. Nè a so cunniscenza nè e so idee sò abbastanza. A nostra passione hè di purtà sta cità à u locu chì si merita. L'attenzione stretta è u sustegnu chì a nostra nazione ci hà dimustratu porta una tale rispunsabilità per noi. Dicemu chì avemu da piglià passi chì daranu un esempiu à u mondu per u megliu è perfettu ". disse.
Dopu i so discorsi, Kadir Topbaş hà fattu un test drive in tram. Topbaş si n'andò à a Stazione Demirkapı in a Stazione di Tram Topkapı cù u so entourage è vultò.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*