U travagliu cuntinueghja à piena velocità nantu à u prughjettu di l'autostrada Gebze-İzmir

I travaglii nantu à u prughjettu di l'Autostrada Gebze-İzmir cuntinueghjanu à piena velocità: I travaglii nantu à u prughjettu di l'Autostrada Gebze-İzmir, chì hè u più grande investimentu infrastrutturale in Europa è u sicondu più grande investimentu infrastrutturale in corso in u mondu, cuntinueghjanu à piena velocità. L'imprese in u cunsorziu chì hà vintu l'offerta cuntinueghjanu à travaglià in ponti, autostrade, tunnel è viaducti in nove aree diverse in u prugettu, chì si prevede di risparmià circa 3,5 milioni di TL à l'annu riducendu a distanza trà Istanbul è Izmir à 870 ore. .
Mentre u prugressu di u prugettu nantu à l'autostrada è u viaduttu hè quasi a mità, a custruzzione di a strada chì attraversà i pilastri hà digià principiatu in i travaglii di viaduct à u latu di Istanbul di u ponte. In u tunnel di Samanlı, i travaglii di perforazione cù u tubu avanzanu rapidamente. In u 2015, hè destinatu à compie a seccione di l'autostrada, in particulare da Gebze à Orhangazi.
600 MILIONI DOLLARI NOVU PRESTATU À U PROGETTU
Kerim Kemahlı, u CFO di Nurol Holding, u capu di u cunsorziu chì hà custruitu l'autostrada Gebze-İzmir, hà dettu chì pensanu à firmà un novu accordu di prestitu di 600 milioni di dollari cù ottu banche in aprile per a custruzzione di a sezione Orhangazi-Bursa. di u prugettu è chì aspettanu un aumentu di u costu tutale d'investimentu.
FINANZI SEPARAT PER OGNI FASE
Kemahlı hà dichjaratu chì anu divisu u prughjettu di l'autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir, chì include ancu u ponte di traversata di a Baia di İzmit, in duie fasi, cum'è Gebze-Orhangazi è Orhangazi-İzmir, è hà dettu chì anu divisu a seconda fase in dui gruppi cum'è Orhangazi- Bursa è Bursa-İzmir, è anu pianificatu un finanziamentu separatu per ogni gruppu.
U costu d'investimentu 7.4 miliardi di dollari
Kerim Kemahlı hà dettu chì un totale di 2.8 miliardi di dollari seranu investiti per a sezione trà Gebze è Orhangazi, è 1.4 miliardi di dollari di questu seranu scontri da l'equità. Kemahlı hà dichjaratu chì u costu per a sezione Bursa-İzmir, chì hè a seconda fase di a fase Orhangazi-İzmir di u prugettu, serà di circa 4 miliardi di dollari, è chì pensanu à finanzià 3 miliardi di dollari cù prestiti bancari è u restu 1. miliardi di dollari cù equità. Kemahlı hà dettu: "Inizieremu u travagliu nantu à u finanziamentu di stu dipartimentu à a fine di u 2014 o à u principiu di u 2015. Sembra chì ci sarà un costu d'investimentu di 7.4 miliardi di dollari per tuttu u prugettu in tuttu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*