A funivia da Uludağ à u centru di a cità hè u mo prughjettu registratu.

A funivia da Uludağ à u centru di a cità hè u mo prughjettu registratu: Hè esattamente ciò chì dice u candidatu CHP Metropolitan Necati Şahin.

Ancu l'hà fattu permanente scrivendulu nantu à a pagina di l'elezzione.

Quandu dice "u mo prughjettu registratu", si riferisce à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Recep Altepe.

"L'attuale presidente hà finalmente abbracciatu stu prughjettu. à ringrazià ti"

Allora chì hà dettu Altepe pocu fà ?

"Una stazione di funivia serà custruita à u pianu superiore di a Stazione BursaRay Gökdere. Ci sarà ancu una fermata di Scultura - Setbaşı. Tutti i citadini puderanu ghjunghje à a funivia à poca distanza a piedi. I citadini chì venenu da Görükle, Kestel è Mudanya puderanu avà facilmente ghjunghje à Uludağ. Stu prughjettu serà una riforma maiò in u trasportu. In questu modu, u trafficu in u centru di a cità serà ancu alleviatu ".

Necati Şahin aghjusta chì u prughjettu di a funivia ùn hè micca limitatu à una sola linea.

Face 7 più.

"Avemu cuncepitu 7 linee di funivia, una per Gemlik, una per İnegöl, una per Gürsu, duie per u centru di a cità, è l'altri dui per Alaçam è Dağyenice. Avemu u scopu di uperà quattru di elli per u 2016, è tutti per u 2018 ".

TUNNEL DI FORATURA PER MUDANYA...

Mentre sparte queste duie prospettive per u telefuninu, vedenu stu prughjettu cum'è una rivoluzione cù a pruposta di skyTrain di CHP in u trasportu. L'altru hè a cunnessione di u metro Mudanya.

Şahin dice u seguitu nantu à questu.

"Bursa cresce cù un unicu assi est-ovest, a suluzione hè linee spirale chì copre u nordu è u sudu". Aghju ripetutu sta frasa per anni. Cù i mo cumpagni ingegneri di diverse branche, avemu studiatu chì a soluzione di trasportu publicu più adatta per e cundizioni di Bursa hè SkyTrain. Cù e novi linee spirali chì avemu preparatu, imboccheremu Bursa in una spirale cum'è l'elica di DNA in u trasportu publicu è seremu u capu di Turchia in questu sensu. U prugettu hè prontu, u finanziamentu hè prontu "

Per Mudanya, ci sò obiettivi per cunnette una linea di metro cù un tunnel perforatu.

Hè previstu di ricustruisce a linea di trenu chì cunnessa Bursa è Mudanya da l'anni 1890 à l'anni 1950, utilizendu a tecnulugia d'oghje, in cunfurmità cù a so forma originale.

Hè u scopu di unisce u centru di a cità cù a muntagna-mare.

Tramindui a funivia, u skyTrain è a linea di metro di Mudanya sò prughjetti serii chì l'uppusizioni principali mette davanti à u populu di Bursa in questu termini.

Se a fonte è u prugettu sò pronti, cum'è Şahin hà dettu, resta solu cunvince a cità.

Chì ne pensate, Bursa scenderà da u sistema ferroviariu è cullà nantu à u skyTrain?

Se u falcu pò cavalcà, allora pò esse rivoluzionatu.

FOMARA CAMPErà À L'ONU PER TOKİ'S...

Un'altra mossa seria di u candidatu CHP Metropolitanu Necati Şahin, fora di u trasportu, hè e residenze TOKİ in Fomara. S'ellu hè elettu, pensa à suscitarà u prublema à l'ONU.

È in una manera assai interessante.

Hè faciule di dì "Demolirà questi edifici", hè assai difficiule di demolisce questi edifici. U costu di demolisce quelli edifici senza fà soffrenu i pruprietarii di u pianu hè enormu. Induve andemu à piglià questi soldi?"

Allora spiega u so metudu.

"Per fà stu travagliu senza chì nimu sia feritu, stu disastru ambientale hà da vene à l'agenda Habitat in e Nazioni Unite. U terribili sbagliu fattu hè distrughjendu u patrimoniu culturale mundiale. Vi prumettu questu. S'ellu hè necessariu, aghjustaraghju un campu à e Nazioni Unite è, inseme cù a finanza mundiale, truveremu un modu per risolve sta vergogna senza fà soffre à nimu.

Aghju ancu una nota nantu à Necati Şahin...

Quandu era u presidente di l'IMO, ci eramu riuniti più spessu.