Dibattitu in funivia Yenimahalle-Şentepe in u parlamentu

Discussione in funivia Yenimahalle-Șentepe in l'assemblea: a prima funivia di trasportu publicu di Turchia, chì hè stata purtata à a Capitale da a Municipalità Metropolitana, hà iniziatu test drive. U presidente Melih Gökçek, chì hà realizatu a prima prova di guida, hà annunziatu chì a funivia hà da cumincià à serve gratuitamente dopu a prova di 15 ghjorni, chì hè un obbligazione legale.

Sicondu l'infurmazioni ottenute da u currispundente di l'Agenzia Elettronica di Notizie (e-ha), Ankara Deputy Levent GÖK, Membru di a Cummissione d'Investigazione di i Diritti Umani, i test drives cuminciaru à a funivia, chì i residenti di Ankara aspittavanu ansiosamente. Una cerimonia hè stata tenuta in a seconda stazione in Piazza Yunus Emre per a prima prova di a funivia, chì servirà gratuitamente da a Stazione Metro Yenimahalle à a Regione di l'Antenne Şentepe.

U sindaco metropolitanu Melih Gökçek, u vicepresidentu di u partitu AK Salih Kapusuz, deputati, burocrati, membri di u cunsigliu, pulitici è parechji citadini anu assistitu à a ceremonia di prumuzione è di prova di a funivia.

Salutendu a ghjente di Yenimahalle, chì l'hà salutatu cun grande entusiasmu, u sindaco Gökçek hà dettu: "Oghje hè unu di i ghjorni più belli per Yenimahalle. Un pocu dopu, se Diu vole, inizieremu ufficialmente i test drive di a nostra funivia, chì alleviarà u trafficu di Yenimahalle ".

Enfatizendu chì Yenimahalle serà testimone di u più grande prughjettu di u mondu, u sindaco Gökçek hà parlatu di u Prughjettu Ankapark è hà cuntinuatu u so discorsu valutendu brevemente l'agenda di u paese.

Spieghendu chì i test drives continueranu per 15 ghjorni più in cunfurmità cù u prucessu legale in a funivia di Şentepe, u presidente Gökçek hà dichjaratu chì dopu a messa in serviziu di a funivia, i citadini ponu viaghjà gratuitamente da Şentepe à a stazione di metro Yenimahalle.

Dichjarà chì hà prumessu di "finisce in 6 mesi" quandu a custruzzione di u funiculu hà iniziatu è chì anu finitu a prima tappa in 6 mesi travagliendu à piena velocità, u sindaco Gökçek hà dettu:

"Avemu fattu a fine di a nostra funivia à Şentepe. Perchè Şentepe hè in un puntu altu cù una diferenza di livellu di 3 metri, 200 mila 200 metri da u metro in u centru di a cità. Avemu dettu "Şentepe ùn deve esse micca privatu di u metro". Avemu dettu: "Se ùn pudemu micca custruisce un metro in un locu in pendenza, avemu bisognu di purtà a ghjente di Şentepe à u metro". Avemu pensatu à fà sta funivia. Cù sta applicazione, avemu datu una nova direzzione à u trasportu in Turchia. Avemu lanciatu novi prughjetti di funivia sfondendu una nova terra ".

U sindaco Gökçek, chì hà ancu datu a bona nutizia chì serviranu 5 punti di Ankara cù funiculi d'autobus in u prossimu periodu, hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à a funivia di Şentepe: "A ghjente di Şentepe si metterà in funivia gratuitamente. Arrivà à u metro in 13.5 minuti, è da quì à Kızılay in 11 minuti. Cusì, serà in Kızılay in 25 minuti senza perde u tempu. Tutte e nostre linee sò custituiti da 2 tappe. Ci sò 3 stazioni in u primu stadiu, chì avemu apertu è pruvatu. A prima tappa dura circa 6.5 ​​minuti. Ci hà da piglià 6.5 minuti per ghjunghje à l'Area di l'Antenne da Yenimahalle. Da quì, a seconda tappa serà ghjunta in 7 minuti.

Un totale di 2 cabine operanu in 106 tappe. In a prima fase, 50 cabine operanu simultaneamente è saranu completamente liberi.

Un'altra stazione serà custruita in a seconda fase. Speremu, avemu u scopu di finisce questu in 5 mesi.

Quandu a linea hè finita, purterà 4 passageri per ora. Un totale di 800 2 passageri seranu trasportati, 400 mila 2 partenze è 400 mila 4 arrivi. Di solitu, ci vole assai tempu per trasportà questi tanti passageri cù servizii di minibus è autobus.

Apuntendu chì a funivia riducerà a carica di trafficu, u sindaco Gökçek hà nutatu chì a so vita utile hè di 30 anni, è chì pò esse finu à 50 anni cù u cambiamentu di alcune parti.

Dichjarà chì a sicurità di a funivia hè cumpleta, u sindaco Gökçek hà dettu: "Che u vostru core sia tranquillu. U nostru prughjettu di funivia hè statu appruvatu è cumandatu da l'Unione Europea, e teste meccaniche, elettriche è di sicurezza di a funivia sò state realizate da una urganizazione indipendente, è l'appruvazioni hè stata ottenuta chì a facilità pò esse messa in serviziu.

Nutendu chì a funivia impedisce ancu a contaminazione ambientale perchè travaglia cù l'energia elettrica, è chì u costu di u funziunamentu hè 80 per centu più prezzu di l'altri sistemi di trasportu, u presidente Gökçek hà dettu: "Allora cù u prughjettu di a funivia, furniscemu grandi benefici à Ankara in ogni modu. Spergu l'allegria è l'eccitazione di scopre un novu terrenu in Turchia à i mo fratelli di Şentepe, è augu a bona furtuna à a nostra funivia à Şentepe, Ergenekon, Esentepe, i quartieri di Yunus Emre è tutti i nostri Yenimahalle ".

Tuttavia, dopu à l'intense lagnanze di i citadini chì vivenu in Şentepe Neighbourhood chì anu causatu danni significativi à l'elettronica è a casa bianca di i residenti per via di l'usu eccessivu di l'electricità, una dumanda parlamentaria hè stata sottumessa à u presidente di a Gran Assemblea Nazionale CHP Ankara Deputy Levent Gök, per esse rispostu da u Ministru di l'Interior Efkan Ala.

A quistione parlamentaria presentata da u deputatu CHP Ankara Levent Gök à u presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia hè a seguente:

Pregu chì e mo seguenti dumande sia rispostu in scrittura da u Ministru di l'Interior, Efkan ALA, in cunfurmità cù l'Articuli 98 di a Custituzione è l'Articuli 96 di i Statuti. 20.03.2014

Si dice chì a linea di funivia Yenimahalle - Şentepe, chì hè stata aperta da a Municipalità Metropolitana d'Ankara, cumminciandu ieri test drive di 15 ghjorni, ùn hè micca adattata per u funziunamentu in u so statu attuale.

In questu cuntestu;

1-U Cable Car Line hà una fonte d'energia fissa? Se sì, da quale puntu hè pigliatu l'energia? Chì ghjè a putenza di u trasformatore installatu, induve hè stallatu u trasformatore?

2-Ci hè un generatore chì appartene à a Linea Cable Car?

3- I parafulmini è i sistemi di messa in terra sò stallati in e stazioni ?

4-A stallazione di l'illuminazione hè fatta?

5-Sò i dispusitivi di entrata-uscita di l'elevatore, a stallazione di l'entrata-uscita di l'elevatore, i sistemi d'extinzione d'incendiu di u sistema di sicurezza di a porta debitamente cumpletati in cunfurmità cù e regule pertinenti?

6-L'unità rispunsevuli di u funziunamentu è u mantenimentu di a funivia hè stabilita è furmatu? Ci sò stati esercitazioni di salvezza d'urgenza?

7-Quale serà rispunsevuli di l'apertura precipitosa d'una stallazione d'impurtanza vitale alta per via di preoccupazioni elettorali è di ùn piglià e precauzioni necessarie ?

8-Intende di piglià e precauzioni necessarie in tutti issi affari ? Sì sì, fate una dichjarazione nantu à e precauzioni ? disse.