33e Festival di Film di Istanbul dice Motor with Renault

  1. Festival di Film d'Istanbul Renault è Motor dice: Renault mostra u so sustegnu regulare à i principali Festival di Film di u mondu in u 20rd Festival di Film d'Istanbul, urganizatu da a Fundazione d'Istanbul per a Cultura è l'Arte, chì durà finu à u 33 d'aprile.
    In a gala d'apertura di u 100e Festival di Film d'Istanbul, induve u Cinema Turcu celebra ancu u so 33 anniversariu, Renault hà purtatu i nomi famosi chì sò stati cunsiderati degni di i Premii d'Onore di u Festival, à a catifa rossa cù i so veiculi "Vai à u Film". Duranti u festival, Renault attribuirà i so veiculi "Go to the Movie" à i nomi famosi stranieri invitati in u nostru paese.
    Inoltre, i cinéfili chì seguitanu Renault nantu à Facebook puderanu vince i biglietti per i filmi assai aspittati di u festival.
    Renault hà attribuitu i mudelli Latitude, unu di i so vitture più flamboyanti cù a so siluette slim è putente, à u Festival di Film di Istanbul urganizatu da a Fundazione Istanbul per a Cultura è l'Arti. I vitture, chì sò stati trasfurmati in veiculi "Go to the Movie" per u festivale, anu purtatu l'astri chì participanu à e galas di festival à a catifa rossa.
  2. In a cerimonia d'apertura di u Festival di Film di Istanbul, tenuta u venneri 4 d'aprile, à u Centru Internaziunale di Cunvenzione è Esposizione Lütfi Kırdar, i Premii Onorari di u Festival di Film di Istanbul sò stati presentati à i nomi chì anu travagliatu per u cinema turcu dapoi anni. Renault hà attribuitu i veiculi "Go to the Film" Latitude à u sceneggiatore Umur Bugay, l'attrice Sevda Ferdağ, u pruduttore Abdurrahman Keskiner è u musicista Atilla Özdemiroğlu, chì sò stati ritenuti degni di u Premiu d'Onore. Yıldız Kenter è Menderes Samancılar eranu altri veterani di cinema chì sò ghjunti à a premiere cù i so veiculi "Vai à u Film".
    Duranti tuttu u festivale, parechje stelle famose straniere invitate à u nostru paese seranu purtate à l'avvenimenti di u festival cù u cunfortu di Renault Latitude.
    Per quelli chì volenu participà à u Festival Films for Free: Facebook.com/RenaultTurkiye
    À u festivale, chì riunisce più di 200 pruduzzione cù l'amatori di u cinema, l'amatori di u cinema puderanu assistisce à certi filmi cum'è invitati di Renault. L'utilizatori chì sparte i so cumenti nantu à e dumande da esse tenute nantu à Facebook anu a pussibilità di vince i biglietti per diversi filmi di festival.
    "U nostru mudellu Twizy hè ancu davanti à a camera à u festivale"
    U direttore generale di Renault MAİS, İbrahim Aybar, hà riassuntu a relazione trà Renault è u cinema in u seguente: "Solu 4 anni dopu chì i Fratelli Lumiere patentau a prima camera, l'automobile Renault hè statu ancu prisentatu in un filmu. In u seculu dopu, u cinema è l'industria di l'automobile passavanu grandi cambiamenti tecnologichi. A relazione trà Renault è u cinema ùn hè mai stata interrotta. E vitture Renault eranu in scena in parechji filmi memorabili, da James Bond è Diu hà creatu a donna. Cum'è Renault, avemu una flotta di 40 veiculi di tutti i mudelli per e cumpagnie di pruduzzione. U nostru mudellu Twizy hè ancu davanti à a camera in Terry Gilliam's Zero Theory, chì hè statu mostratu cum'è parte di u festival di questu annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*