L'impianto di sci di Çambaşı hè destinatu à esse cumpletu

L'impianto di sci di Çambaşı hè destinatu à esse cumpletu: u Prughjettu di l'impianto di sci di Çambaşı, a custruzzione chì hà iniziatu in 2012 in Ordu, hè destinatu à esse finitu in questu annu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu, Enver Yılmaz, inseme cù u sindaco di Kabadüz Yener Kaya, hà fattu investigazioni à l'impianto di sci di Çambaşı.

Yılmaz, chì hà ricevutu infurmazioni da l'autorità nantu à e strutture chì sò in custruzzione nantu à u Plateau di Çambaşı à una altitudine di circa 2 5, hà dettu: "U nostru prughjettu, chì serà a più grande facilità in u Mari Neru, in u corpu di a nostra municipalità metropolitana di Ordu. , sarà trà i primi 27 impianti di sci in Turchia ". disse. Rimarchendu chì l'impianto di sci, chì hè statu custruitu in i cunfini di Çambaşı Plateau di u distrittu di Kabadüz, hè pruvatu à esse cumpletu rapidamente, Yılmaz hà dettu chì Çambaşı Ski Facility, chì u prezzu di offerta hè di 789 milioni XNUMX mila lire, hè destinatu à esse cumpletu. in questu annu.

In quantu à a facilità, chì hè stata custruita nantu à 650 ettari di terra, Yılmaz hà dettu:

"In u Ski Center Complex, ci sò 8 edifici in architettura di chalet è 2 linee meccaniche di seggiovia. Una pista cù una lunghezza di circa 5 mila metri è una larghezza di 35 metri serà creatu per u sci. A facilità hà ancu una pista di ghiaccio in una zona di 750 metri quadrati chì pò serve in l'estiu. Dopu à a fine di sta grande facilità di valore 1 milioni 27 mila lire, Ordu saltarà in una nova era in u turismu. U nostru Çambaşı Ski Facility serà unu di i primi 789 strutture di Turchia. Quandu l'impianto di sci di Çambaşı è a strada Ordu Çambaşı sò finite, a nostra regione serà u centru di attrazione per i turisti.

Yilmaz continuò:

"Çambaşı Ski Resort serà u prughjettu di visione di Ordu. Quist'annu, apriremu u nostru stabilimentu di sci, chì diventerà avà parte di a nostra cumuna metropolitana. Stu prughjettu serà a stazione di sci più vicinu à u mare in Turchia. Noi, Insha'Allah, faremu un grande prugressu in u turismu cù queste facilità. Cù i so ristoranti, pensioni è spazii d'alloghju, questu locu serà u centru turisticu più impurtante in 3-4 anni. Vecu stu prughjettu cum'è u nostru prughjettu più prestigiosu dopu à l'aeroportu. Insha'Allah, questu serà un stabilimentu chì serve u Mari Neru, Turchia.