I paisani ottomani ùn anu micca custruitu una ferrovia perchè distrughjia a furesta.

I paisani ottomani ùn anu micca custruitu una ferrovia perchè distrughjia a furesta: si hè risultatu chì durante l'Imperu Ottumanu, i paisani corrompianu i funziunarii forestali è impediscenu una cumpagnia straniera chì vulia stabilisce una serra è poi custruisce una ferrovia à u statu. Sicondu l'archivi ottomani, in u 1892, in u boscu cunnisciutu cum'è "Beylerli", situatu in u distrittu Garbi Karaağaç di Denizli sanjak, u mercante austriacu Paul Poraviç hà fattu un tentativu di custruisce una serra è una ferrovia fendu un accordu cù l'ufficiali forestali. . Dopu l'allegazione di i paisani vicini, chì si lamentavanu chì questu distrughjerà a furesta è ostaculi i passaghji, u Ministeru di e Finanze hà scrittu à u Governatore di Aydın, à quale Karaağaç era affiliatu, dumandendu chì u prublema sia investigatu. À a fine di a currispundenza, u travagliu di serratura è ferrovia ùn hè micca datu à Poravic, ma à un cuntrattu chjamatu Hrito Korides Efendi, da a decisione di u Cunsigliu di Ministri è in cambiu di un cuntrattu pisanti di 18 articuli. In quantu à l'ufficiali chì facenu un ochju per a distruzzione di a furesta, un ordine passa à l'uffiziu di u guvernatore per u trattamentu necessariu.

Stu avvenimentu, chì hè accadutu 122 anni fà, hè stata inclusa in l'archivi ottomani, chì hè stata inclusa in u libru "Yeşilyuva", chì hè statu stampatu cù u sustegnu di l'Università di Pamukkale (PAU) è a municipalità di a cità di Yeşilyuva, chì hè stata chjusa dopu chì Denizli divintò. una cità metropolitana. PAU Rettore Prof. Dr. Hüseyin Bağcı hà tenutu una cunferenza di stampa in e strutture suciale di l'università cù i scientisti è l'amministratori chì anu cuntribuitu à a preparazione di u libru.

Quattru ghjorni prima di ATATÜRK FATTU TELEGRAM À YEŞİLYUVA

Esprimendu chì Yeşilyuva hè diventatu un quartieru dipendente da elli, u sindaco di Acıpayam Hulusi Şevkan hà dettu chì quandu hà guardatu u libru in quistione, hà vistu una volta di più chì Atatürk era grande. Şevkan hà mandatu un telegramma à u Cunsigliu Municipale di Yeşilyuva in u so lettu di morte u 6 di nuvembre di u 1938, quattru ghjorni prima di a so morte. "Vogliu ringrazià i sentimenti puri dimustrati versu mè in l'occasione di a prima reunione di u Cunsigliu Municipale di Yesilyuva". dice. Ùn hè micca veramente faciule diventà Atatürk. Atatürk hè un tali omu. Dichjarà chì hà lettu libri nantu à Atatürk, u presidente Şevkan hà dettu ch'ellu hà vistu chì u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan hà pigliatu alcune parolle da quì: "Allora usa i libri o pensa cum'è ellu. Vecu chì a Republica di Turchia hè furtunata ".

U Rettore Bağcı hà dettu: "Dicu questu à u presidente precedente è à u presidente è i membri chì anu pigliatu a gestione avà. Per anni, a vostra pulitica era di attraversà a strada in a direzzione di Beylerli. Qualunque sia in u 1892, era a priurità di a regione, è in u 2014 era. L'università avia da dimustrà questu. Aghju guardatu in particulare sta pagina. Ogni volta chì andemu quì, questu era nantu à l'agenda. Se una strada era stata custruita quì in u 1892, saria un locu completamente diversu avà. disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*