TÜBİTAK hà lasciatu u travagliu Studia u prublema di trafficu in Istanbul

TUBITAK hà rinunciatu à u so travagliu è sta indagando questu: TUBITAK si mette in maniche è si mette à travaglià in squadre per risolve u prublema di trasportu in Istanbul. Tübitak, chì entrerà in un prughjettu cumuna cù IETT, risolverà u prublema di trafficu di Istanbul. Faranu un tali sistema chì i voli seranu aumentati durante l'ore di punta. Hè previstu di pensà à questu è di creà un sistema d'automatizazione.

Dopu avè vintu a vittoria, Kadir Topbaş è Tübitak anu rimbursatu e maniche è pensanu inseme à u prublema di u trafficu in Istanbul, u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà appruvatu u Rapportu di Attività 2013 di IETT. U direttore generale di IETT, Hayri Baraçlı, hà dettu chì anu ottenutu u 2 per centu di u so bilanciu di più di 90 miliardi è hà furnitu à i Istanbuliti una opportunità di viaghju sicura è di qualità à i standard mundiali.

U direttore Hayri Baraçlı hà dichjaratu chì portanu circa 52 mila passageri nantu à a linea Söğütlüçeşme-Beylikdüzü Metrobus di 535 chilometri cù veiculi 8, facendu 906 viaghji per ghjornu. Dichjarà chì anu firmatu un protokollu di 800 mesi cù TÜBİTAK per aumentà l'efficienza di u metrobus è di tutte e linee d'autobus in Istanbul, Baraçlı hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Cù stu prughjettu chì avemu principiatu, creemu una struttura di linea più flessibile. Serà un mudellu esemplariu chì riduce u tempu d'attesa è di viaghju di i nostri passageri à e tappe. Averemu integratu tuttu u sistema di trasportu, chì hè a rispunsabilità di IETT, in una manera còmoda, veloce, affidabile è integrata.

A PUBULAZIONE AS CINA

Dichjarà chì IETT furnisce servizii cù veiculi amichevuli di l'ambiente in tutte e linee, Baraçlı hà dettu chì IETT hè una istituzione gigante cù 7 mila 235 persone. Dichjarà chì anu fattu 2013 milioni 3 mila viaghji nantu à 59 linee cù una flotta di 700 mila 5 autobus in 379, copreu 170 milioni di chilometri è anu purtatu 462 milioni di passageri, Baraçlı hà dettu chì anu purtatu 6 miliardi di passageri cù 146 mila 1.2 autobus in totale. , cumpresu l'autobusi Pùblicu Privati, hà nutatu chì 33 per centu di u trasportu publicu in Turchia hè realizatu da IETT.

 

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*