A municipalità di Mezitli cuntinueghja i travaglii di asfaltu

A municipalità di Mezitli cuntinueghja i so travaglii di asfaltu: e squadre di u distrittu cintrali di Mersin a Direzzione di l'Affari Scientifici di a municipalità di Mezitli cuntinueghja i so travaglii di custruzzione, mantenimentu è riparazione di asfaltu in diverse strade è strade di u distrittu.
E squadre di a Direzzione di l'Affari Scientifici di a Municipalità di Mezitli, chì realizanu travaglii di asfaltu in Mezitli Eskiköy Mahallesi, Eskiköy Street, asfaltaranu a strada di 140 mila metri quadrati in u scopu di u prugramma. I citadini chì anu vistu l'opere anu dichjaratu chì una strada cusì trafficata hè stata ignorata finu à avà è ringrazianu u sindaco Tarhan per i travaglii.
Esaminendu l'opere in situ, u sindaco di Mezitli Neşet Tarhan hà enfatizatu chì furnisceranu un serviziu uguale à ogni angulu di u distrittu. Dichjarà chì stanu realizanu travaglii di asfaltu nantu à a strada di cunnessione di Eskiköy Mahallesi, chì cullà à u Cimiteru di Mezitli via l'Autostrada Mezitli, Tarhan hà dettu: "Ancu se hè l'area di serviziu di a Municipalità Metropolitana secondu a so larghezza in u pianu di zonificazione. , noi, cum'è a municipalità metropolitana o a municipalità di Mezitli, pruvate à risolve ogni prublema senza fighjà l'avvenimenti. In questu quartiere, asfaltemu a strada di 140 mila metri quadrati in u prugramma. Avemu avutu à fà questu u nostru modu. Perchè a nostra strada era assai usata per via di a rapida custruzzione, a scola è u cimiteru in questa regione. Dopu, avemu principiatu u travagliu di l'asfaltu di a superficia cum'è una municipalità. "Vulemu chì tutti si sentenu còmode", disse.
Dichjarà chì i travaglii realizati in u centru di a cità cuntinueghjanu ancu in e zone rurale, Tarhan hà dettu: "Attualmente, i nostri squadre anu cuminciatu u so travagliu in Fındıkpınarı. Travagliemu ghjornu è notte in Mezitli per assicurà chì sia a transumanza sia i vacanzieri di l'estiu anu una vacanze d'estate còmode. Minimizeremu e lagnanze di i citadini in proporzione à u nostru putere ecunomicu ", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*