Turchia intrappulata in a logistica

Turchia hè intrappulata in a logistica: u settore logisticu hè un settore chì hè estremamente impurtante per a Turchia per migliurà u so cummerciu esteru è l'ecunumia dopu à u settore di a custruzzione è per ghjunghje à u statutu di un paese sviluppatu. In ogni casu, a situazione di Turchia, chì hè unu di i vantaghji più impurtanti per a logistica, hè diventata rapidamente in un svantaghju recentemente. Mentre i paesi membri di l'Unione Europea utilizanu accordi cummerciale in l'Occidenti, i prezzi bassi di u petroliu in l'Oriente uccidenu a cumpetitività di e cumpagnie turche.
U settore logisticu, chì hè a locomotiva in quantu à migliurà l'ecunumia di i paesi in via di sviluppu, hè ancu una di e zone di cummerciu più impurtanti è in rapida crescita per a Turchia. Turchia, chì hè in cumpetizione cù parechji paesi europei in via di sviluppu per via di a so geugraffia, diventa una vittima di a liberalizazione cummerciale trà i paesi europei. Mentre i paesi di l'Europa orientale utilizanu tutte l'uppurtunità di valutà stu sviluppu in u settore di a logistica, lascianu a Turchia per via di a so appartenenza à l'Unione Europea è di parechji accordi di facilitazione di u cummerciu.
Fendu dichjarazioni nantu à u sughjettu, Taner Ankara, presidente di Batu Logistics, dice chì soprattuttu i paesi chì anu cumpletu u so sviluppu in una grande misura, cum'è i paesi di l'Europa di u Nordu, preferiscenu riceve servizii da fora invece di invistisce in u campu di a logistica. Taner Ankara, chì mostra i trasporti realizati da Svezia da Turchia in 2013 per esempiu, dichjara chì 5193 di i 4721 trasporti sò stati fatti da veiculi cù targhe turche. I tassi sò simili in i paesi sviluppati cum'è a Svizzera o l'Inghilterra.
Quandu si tratta di i paesi d'Europa di l'Est, a competitività di Turchia diminuisce. Taner Ankara hà dettu: "À questu puntu, ancu s'è l'area di serviziu è a qualità di l'imprese logistiche turche sò larga, hè assai difficiule di cumpete cù i paesi d'Europa di l'Est per via di a so appartenenza à l'Unione Europea. Solu 2013 di i 8722 viaghji fatti in a Repubblica Ceca in 3305 sò stati realizati cù veiculi cù targhe turche. Ancu i tassi più bassi ponu esse scontri in paesi cum'è Pulonia, Ucraina, Romania, Bulgaria è Macedonia.
I costi di carburante, chì hè l'elementu di spesa più grande in u prucessu di logistica, rende difficiule per a Turchia di cumpete cù i so vicini di u cunfini orientali è sud-est. Taner Ankara dice chì tali paesi preferiscenu e cumpagnie di i so paesi per e so impurtazioni da Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*