Özfatura: Semu diventati stranieri dipendenti da a ferrovia

Özfatura: Semu diventati stranieri dipendenti da a ferrovia. L'ex sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Dr. Burhan Özfatura hà dichjaratu chì u guvernu di u Partitu AK hà utilizatu assai u terminu "naziunale", ma tutti eranu vioti. Dicendu chì Turkey hè diventatu stranieru dipendente cù prughjetti chì sò chjamati naziunale, Özfutara hà ancu criticatu u licenziamentu di u Sottosegretariu di l'Industria di Difesa Murat Bayar. Dichjarendu chì unu di i burocrati più riesciuti, travagliadori, ben intenzioni è sapienti hè statu massacratu, Özfatura hà dettu: "Mi dumandu à quale interessu hà interferitu? Per quantu a so, era qualchissia chì hà fattu sforzi serii per aumentà a parte domestica, in particulare in l'Industria di Difesa, ma postu chì u guvernu attuale ùn avia micca un tali scopu, sicuru, era difficiule per ellu avè successu ". disse.

Ricordendu chì un banner "National High Speed ​​​​Train-National Pride" hè statu appiccicatu à a Stazione İzmir Alsancak, Özfatura hà dettu: "Quellu chì hà una vita hà da vede chì questu serà un prughjettu naziunale di delusione". usatu e frasi. Özfatura hà sustinutu chì i prughjetti, cum'è i tanki naziunali, l'helicopteri, i navi è i fucili d'infanteria sò chjamati naziunali, ma sò prughjetti dipendenti straneri. Dichjarà chì u prughjettu di u trenu naziunale ùn hè micca novu, Burhan Özfatura hà dettu: "Sicondu e dichjarazioni fatte in 2003, Turchia hà da esse una basa di produzzione di veiculi di u sistema ferroviariu cù i prughjetti di Marmaray è di treni d'alta velocità. Treni d'alta velocità, metro di nova generazione è veiculi di metro ligeri seranu pruduciuti in Turchia, l'impieghi seranu furniti, l'investimenti è e tecnulugii di u sistema ferroviariu mudernu seranu attratti da u nostru paese, è a tarifa lucale serà aumentata sopra u 50 per centu. Per questu scopu, un avvisu d'invitu hè statu emessu à cumpagnie cum'è Rotem, Siemens è Bombardier u 30 di ghjennaghju di u 2004. In u risultatu, una sucietà cumuna hè stata stabilita in Turchia cù una sucietà sudcoreana per pruduce veiculi di u sistema ferroviariu. A cumpagnia in quistione ùn hà micca stabilitu una facilità di produzzione propria è ùn hà micca trasfirutu alcuna tecnulugia. Ùn hà micca creatu un impiegu significativu, a tarifa di localizazione hè stata lasciata à un livellu assai bassu. Utilizendu l'infrastruttura è e facilità di produzzione di TCDD, i veiculi di u sistema ferroviariu impurtati da a Corea sò stati parzialmente assemblati. Cù un capitale ridiculu di 6 milioni di TL, quasi 1 veiculi di u sistema ferroviariu per un valore di più di 700 miliardi di dollari sò stati venduti à u nostru paese. Tutte e grandi rivendicazioni sò state sguassate ". disse.

Özfatura hà rimarcatu chì a produzzione di veiculi di u sistema ferroviariu in Turchia hà iniziatu assai prima di a Corea di u Sud, chì a prima locomotiva a vapore, a Karakurt, hè stata fabbricata in u 1960, è u primu vagone hè statu fabbricatu in u 1962, aghjustendu chì a produzzione in Corea hà cuminciatu dopu à u 1965. . Informendu chì a prima locomotiva diesel hè stata prodotta in u nostru paese in u 1967, a prima locomotiva elettrica hè stata prodotta in u 1975, è a produzzione in Corea principia in u 1979, Özfatura hà dichjaratu chì u primu veiculu di u sistema ferroviariu hè statu esportatu in Turchia assai prima di a Corea (1971 vagoni). in u Bangladesh in u 77) hà dettu ciò chì hà fattu. Özfatura hà dettu: "Sembra chì eramu assai avanti 40 anni fà, ma soprattuttu in l'ultimi 15 anni, a Corea hè ghjunta à un puntu induve esporta in tuttu u mondu, da l'USA à u Canada, da a Turchia à u Brasile. dà impurtanza à i studii di R&D è di cuncepimentu. Avemu cuntatu in i nostri lochi è durmimu. Ùn avemu micca investitu in e nostre istituzioni cum'è Tülomsaş, Tüvesaş, Tüdemsaş. Ùn avemu micca creatu staff tecnicu. In u risultatu, avemu cascatu in una situazione straniera dipendente, chì importa a maiò parte di i so bisogni. Mentre chì una sola cumpagnia coreana ci hà vindutu più di 700 locomotive, a produzzione di e nostre cumpagnie ùn hà micca righjuntu ancu a mità di questa quantità in l'ultimi 10 anni ". disse.

Indicà chì ci hè abbastanza infrastruttura industriale, sperienza è risorse umane per pruduce veiculi di u sistema ferroviariu in Turchia, Özfatura hà dettu: "Sempre chì u trasfiremu à quelli chì cunnoscenu l'affari. Smettimu di favurizà i nostri seguitori. Prutegemu veramente l'interessi naziunali ". hà fattu a chjama. Esprimendu chì una sucietà turca, chì hè assai più limitata di TCDD, pruduce tram in Bursa è face assai più prezzu di cumpagnie straniere, Özfatura hà dettu chì sta cumpagnia, chì risponde à i bisogni di a municipalità di Bursa, hà avà vintu l'offerta di a municipalità metropolitana di Izmir. , salvendu 70 milioni d'euros in munita straniera è centinaie di millaie di dollari. Ellu hà dichjaratu chì hà furnitu opportunità di travagliu à u so figliolu turcu. Difendendu chì a pittura hè assai triste è disgraceful, Özfatura hà dettu: "Aghju paura chì a Cumunità ùn deve esse culpèvule per questu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*