U ponte storicu di Koyunbaba hè statu restauratu

U ponte storicu di Koyunbaba hè statu restauratu: U travagliu di restaurazione hè statu iniziatu nantu à u ponte di Koyunbaba, chì si trova in u distrittu Osmancık di Çorum è hè u ponte più longu custruitu da l'Imperu Ottumanu in Anatolia è hè statu custruitu da u Sultan Beyazıt u sicondu.
A restaurazione di u ponte, chì hè stata purtata à l'agenda per a prima volta in u 2010 è presentata à u ministru di u tempu cum'è un schedariu, hè stata offerta in 2013. Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u deputatu di l'AKP Çorum Cahit Bağcı hà dettu: "U ponte, chì hè listatu cum'è u sicondu ponte Beyazıt in i registri di l'archivi ottomani, hè u ponte più longu custruitu da l'Imperu Ottumanu in Anatolia, è ancu una caratteristica impurtante. in a reta stradale ottomana ". disse.
Dichjarà chì u ponte hà un postu assai impurtante nantu à a storica Strada di a Seta, Bağcı hà nutatu chì u distrittu di Osmancık hè un puntu di traversu impurtante. Bağcı hà dettu: "L'Imperu di u Munnu avia bisognu di custruisce un ponte quì sopra u Kızılırmak. In più di sta infurmazione, Hz. U nome di Koyunbaba hè statu datu à u ponte da a ghjente di a regione. U ponte hè 17 metri di larghezza è 7,5 metri di longu, cù un ochju principale è 250 sezioni, ottu più ottu à diritta è manca. A causa di u prucessu di risturazione difettu chì hè stata fatta circa 30 anni fà, i petri sò stati stuccati, ma i chjappi sò stati deformati cù u tempu, chì e petre originali anu da vene in cuntattu cù l'aria. In sta risturazione, u ponte serà restauratu in cunfurmità cù a so forma originale è serà purtatu à u turismu. usatu e frasi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*