Chì u Centru di New Sivas sia a Stazione YHT

Chì u Centru di New Sivas sia a Stazione YHT: Associazione di Industrialisti è Imprenditori Indipendenti (MÜSİAD) U presidente di a succursale di Sivas, l'avucatu Mustafa Coşkun, hà presentatu un schedariu di dumanda di 12 elementi chì dirigerà u futuru di Sivas à u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi. è Comunicazioni, Lütfi Elvan, in a Reunione di Cunsultazione Estesa tenuta in Elazığ. Coşkun hà datu infurmazioni verbali à u Ministru Elvan nantu à a Ruta di u Trenu d'Alta Velocità è a zona induve a Stazione deve esse custruita. Coşkun hà ancu scontru cù u sindaco di Sivas Sami Aydın è hà invitatu u Ministru Elvan à Sivas è hà dichjaratu chì vulianu esaminà a strada di u prugettu inseme in situ.

U presidente di a filiale di MÜSİAD Sivas, l'avvocatu Mustafa Coşkun, hà assistitu à a riunione di cunsultazione estesa organizata da Elazığ Branch è hà assistitu da u presidente di Müsiad, i membri di u cunsigliu, tutti i presidenti di filiale in Turchia, i presidenti è i membri di u cunsigliu di settore, i presidenti responsabili di l'urganizazione, i presidenti di filiale è i rapprisentanti chì operanu à l'esteru. Coşkun hà presentatu u schedariu di dumanda custituitu di 1 articuli, chì hè statu travagliatu per circa un mese cù i membri di Müsiad, i deputati di Sivas, u sindaco Sami Aydın, u presidente provinciale di u Partitu AK Sivas Ziya Şahin, i membri di a municipalità è di l'Assemblea Generale Provinciale, à u Ministru di i Trasporti. Affari marittimi è cumunicazioni, Lütfi Elvan. Inoltre, u sindaco Coşkun hà spiegatu u testu di u rapportu à i participanti in u so discorsu à a riunione. U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Lütfi Elvan, hà dichjaratu ch'elli anu da esaminà i prublemi citati in u rapportu è facenu u travagliu necessariu. U presidente di a succursale di Müsiad Sivas, l'avucatu Mustafa Coşkun, chì hà scontru cù u Ministru Lütfi Elvan dopu a riunione, hà invitatu u Ministru Elvan. à Sivas per esaminà i prublemi citati in u rapportu in situ. Coşkun hà dumandatu chì una riunione sia tenuta cù a participazione di tutti i funzionari, in particulare u sindaco di Sivas Sami Aydın, per via di e visite è ispezioni in situ in Sivas, è chì una decisione sia presa in questa riunione.

ARTIGI IN U FILE

U rapportu presentatu da l'avucatu di u presidente di Müsiad, Mustafa Coşkun, includeva i seguenti prublemi: "U passaghju urbanu di a linea di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) deve esse fattu sottu terra o seguità a Strada Circundante Nordu. Se a traversata urbana YHT seguita a linea ferroviaria esistente, a cità serà divisa in pezzi, è in questu casu, u Prughjettu Kızılırmak, i prughjetti di u Boulevard Recep Tayyip Erdoğan è l'Università Cumhuriyet seranu affettati negativamente. Stabilimentu di a Stazione di Trenu d'Alta Velocità (YHT) nantu à a terra situata in a parte alta di a Strada Hayri Sığırcı è a parte bassa di Meraküm, induve una nova Sivas pò esse creata:

Questa regione, induve a Strada di u Ring Nordu passerà ancu, hà u putenziale di diventà un novu centru per Sivas. Se l'edificiu di a stazione hè stabilitu in questu locu, u trasportu serà assai faciule per i passageri chì venenu da e pruvince circundanti, ùn ci sarà micca un prublema di parcheghju, è a necessità di un centru cummerciale è un hotel serà scontru assai facilmente. Un Novu Sivas serà stabilitu nantu à a terra da u Parcu Kurtderesi Vadi à u locu di a Fabbrica Pasha lungo a Strada di l'Annellu Nordu, chì sarà cumpostu di novi piazze, posti di travagliu è prughjetti d'abitazioni è spazii verdi, è accoglie una populazione di circa centu mila. NEW Ci deve esse un edifiziu di stazione è una grande piazza davanti à ellu in u centru di Sivas. Cusì, tutti i settori, cumpresu u settore di a custruzzione, seranu rivitalizzati è seranu creati novi spazii di travagliu.

Messa in serviziu di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas in 2016: Quandu u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità hà iniziatu, a data di cumpiimentu hè stata annunziata cum'è 2014, è stu periodu hè stata ritardata da un annu annu. Avà a data di cumpiimentu di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità hè annunziatu cum'è 2017. U prughjettu di Sivas-Ankara YHT ùn deve esse ritardatu più, è s'ellu pò esse cumpletu, deve esse cumpletu in 2016, o u periodu ùn deve esse permessu di allargà più. Custruzzione di a Strada di u Circulu di u Nordu u più prestu pussibule: A Strada di u Circulu di u Nordu, chì parterà da l'entrata di a strada Sivas-Ankara è cuntinueghja da u pede di Mereküm, deve esse aperta u più prestu pussibule è u sviluppu di a cità in sta regione deve esse assicurata. Cù u sistema di ferrovia ligera da esse custruitu nantu à a strada Hayri Sığırcı, u trafficu di a cità serà alleviatu quandu a stazione YHT hè cunnessa à u centru di a cità, a Terminal d'autobus è l'Università Cumhuriyet.

Custruzzione di a strada di cunnessione di a stazione di Trenu d'Alta Velocità (YHT) à l'aeroportu di Sivas Nuri Demirağ via a Strada di l'Anello Nordu: Quandu sta strada di cunnessione hè custruita, a stazione YHT è l'aeroportu seranu cunnessi l'una cù l'altra in u a via più corta, è i passageri chì venenu o vanu da e pruvince circundanti per strada o aereo, puderanu viaghjà comodamente è rapidamente, per un pocu tempu. Custruzzione di a Strada Hafik - Doğanşar - Koyulhisar: U travagliu nantu à sta linea ùn hè micca finitu è ​​deve esse finitu u più prestu pussibule. A regione più impurtante di Sivas in quantu à u turismu di a natura deve esse cunnessa à Sivas è u Mari Neru, è u distrittu di Doğanşar deve esse salvatu da esse una strada morta.

Custruzzione di a Strada Altınyayla - Kangal: A cunnessione cù e strade divise intornu à u distrittu Altınyayla serà fatta cù strade novi o migliurate. Custruzzione di a Montagna Yıldız - Strada Calda Çermik: L'installazione di sci da esse custruita nantu à a Montagna Yıldız è e Sorgenti Termali Hot Çermik, chì diventeranu unu di i centri di turismu termale di u futuru cù l'investimenti fatti, anu da esse cunnessi l'un à l'altru. per strada. Cridemu chì a custruzzione di i Tunnel di Çamlıbel, Yağdonduran è Kızıldağ deve esse iniziata u più prestu pussibule: A causa di e dure cundizioni invernali in a nostra cità, hè una applicazione chì aumenterà sia a struttura socio-ecunomica di a nostra cità, u standard di vita è a sicurità di i passageri, è pensemu chì hè un serviziu chì deve esse furnitu urgentemente à a nostra cità.

Trasfurmà a Direzzione Provinciale di Sivas Telecom in una Direzzione Regiunale: Siccomu hè a seconda cità più grande di Turchia in quantu à a superficia, a struttura strategica geografica di a nostra regione, paragunata à e so pruvince vicine, furnisce una opportunità estremamente còmoda in termini di trasportu. è serviziu paragunatu à altre pruvince per via di a so situazione. , i prublemi sperimentati in a pratica seranu superati più facilmente. 11-) Stabbilimentu di un call center in Sivas Telekom u più prestu pussibule: Sivas avanza rapidamente versu diventà una di e basi di call center in Turchia cù l'investimenti fatti in l'ultimi anni.

Siccomu parechje istituzioni è urganisazioni anu call centers in a nostra cità, parechji corsi sò stati aperti da l'urganisazioni prufessiunali è l'urganisazioni non governamentali in modu di furmà un persunale cumpetente è qualificatu, è questi corsi anu ricivutu una grande attenzione da i ghjovani di Cumhuriyet University chì cuntinuà a so educazione in a nostra cità è i ghjovani residenti in a nostra cità. Per quessa, l'infrastruttura tecnica è l'infrastruttura di u persunale qualificatu di un novu call center chì deve esse apertu in a nostra cità hè dispunibule. In u risultatu di a nostra ricerca è interviste, avemu vistu chì ci hè un locu chì pò furnisce e cundizioni fisiche necessarie quandu hè desideratu di stabilisce un centru in a Direzzione Provinciale di Türk Telekom in a nostra cità. U stabilimentu di a Base Logistica PTT in Sivas, situata in u centru di Turchia, u più prestu pussibule: L'edifiziu è l'infrastruttura necessarii per a basa logistica da esse stabilita esiste digià è hè pussibule mette in opera senza esige un investimentu significativu. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*