L'aeroportu Atatürk hà spustatu Francoforte

L'Atatürk Airport hà spustatu Francoforte: l'Atatürk Airport hè diventatu u terzu aeroportu più utilizatu in Europa aumentendu u numeru di passageri di 11 per centu.

L'aeroportu Ataturk di Istanbul hè diventatu u terzu aeroportu più affollatu d'Europa in u primu trimestre di l'annu, superendu l'aeroporti di Francoforte è Amsterdam.

PIGLIU U TRONU DI FRANCFORT
L'Atatürk Airport, chì hà classificatu 2013th in a lista di l'aeroporti più affollati d'Europa in 5, hà aumentatu u numeru di passageri da 11 per centu questu annu, righjunghji 12,4 milioni di persone. Francfort hè cascatu daretu à Istanbul cù 12,2 milioni di passageri è Amsterdam cù 11,2 milioni di passageri. Francoforte, chì hè stata in i primi trè in a lista dapoi l'anni 1960, cascà da i primi trè per a prima volta se Istanbul mantene sta prestazione per tuttu l'annu.

AUMENTA U NÚMERU DI PASSAGGI DI 2013 PERCENT IN 14
L'Atatürk Airport hà aumentatu u numeru di passageri da 2013 per centu in 14, ottenendu a seconda crescita più grande in u mondu dopu à Kuala Lumpur. Un totale di 2013 milioni di passageri passavanu per l'area in 51,2. Sicondu u rapportu di Airports Council International; L'aeroportu di Francoforte hà aumentatu u numeru di passageri da 0,9 per centu in u primu trimestre.

L'AEROPORTU DI LONDRA HEATHROW hè in u primu locu
U primu postu in a lista hè l'aeroportu di Londra Heathrow cù 72,4 milioni di passageri, è u sicondu postu hè Paris Charles de Gaulle cù 62 milioni di passageri. Sicondu l'operatore TAV di l'Atatürk Airport, u numeru di passageri in l'Atatürk Airport hè previstu di aumentà di 10 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*