Aziz Kocaoğlu Buca Tram Good News

Aziz Kocaoglu
Aziz Kocaoglu

Aziz Kocaoğlu hà datu a bona nutizia di u tram à Buca: u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, chì hà visitatu a Zona Industriale Organizzata Buca Ege Giyim, hà datu a bona nova chì u tram è poi u metro venenu à u distrittu in 3 anni.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà visitatu a Zona Industriale Organizzata di Abbigliamento di Buca Egeu (BEGOS) è hà scontru cù l'affari. Parlendu à a riunione tenuta à a Direzzione BEGOS in Buca Adatepe, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà datu a bona nutizia chì u metro vene à Buca in 3 anni, dopu à u tram.

Grazie à Kocaoğlu

Timur Yaykıran, presidente di u Cunsigliu di BEGOS, hà dettu chì a zona industriale urganizata hè stata stabilita 18 anni fà è furnisce impieghi per 10 mila persone. Dicendu chì anu ricevutu un grande sustegnu da i sindaci dapoi a creazione di a regione, Yaykıran hà ringraziatu u sindaco metropolitanu di Izmir Aziz Kocaoğlu per l'apertura di a strada Yahya Kemal Beyatlı, chì avianu dumandatu prima. Yaykıran hà nutatu chì sta strada hè assai bella è hè diventata una strada di cunnessione assai impurtante micca solu per a zona industriale urganizata, ma ancu per l'università è e residenze in a regione. Yaykıran hà dettu chì u so prublema più grande hè a strada circundante è ghjunghje à İzmir, è hà dumandatu u sustegnu di u presidente Kocaoğlu in questu sensu.

U prublema di trasportu di Buca hè risolta

Dichjarà chì anu fattu investimenti impurtanti cù strade, intersezioni, sottu è passaggi sopra aperti, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu ch'elli anu pianificatu un viaduttu di 2 chilometri per cunnette Homeros Boulevard, chì si chjama "Uçanyol", à a stazione di autobus. è dopu à u circondu. Ellu disse chì farà un espropriazione di 100 milioni di lire per questu è cun un investimentu tutale di 200 milioni di lire, apriranu una arteria principale chì ùn permetterà micca una parte significativa di Buca è Karabağlar d'entra in Ankara Street. U presidente Kocaoğlu hà dettu ancu chì stanu travagliendu per cunnette a Zona Industriale Organizzata Buca Ege Giyim à a strada circundante.

Tram è metro venenu

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu, chì hà dichjaratu chì vulianu dà vita à u tram Buca, ma hà persu u tempu dopu chì u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione hà dettu "a faremu" è dopu e dichjarazioni "ùn avemu micca fattu. avè un prughjettu, ùn pudemu micca fà per quessa ", hà dettu ch'elli andaranu subitu à a licitazione di u tram di Buca, è chì u metro serà ancu dispunibile. Dice ch'elli preparanu u prugettu. Dichjarà chì custruiranu u tram di Buca in 3 anni, u sindaco Kocaoğlu hà dichjaratu chì i travaglii di u metro duranu più longu postu chì passeranu sottu Yeşildere.

À a riunione assistita da u deputatu İzmir Alaattin Yüksel è u candidatu di u sindaco di CHP Buca Levent Piriştina, u presidente di BEGOS, Timur Yaykıran, hà presentatu una placca di apprezzamentu à u sindaco Kocaooğlu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*