E Case di a Stazione Portanu un novu soffiu à Meram

E case di stazione portanu un novu soffiu à Meram: 13 edifici registrati chì a municipalità metropolitana di Konya cuntinueghja à restaurà in l'area induve si trova a stazione di treni d'Alta Velocità, daranu un novu soffiu à a regione usenduli per a so attività suciale è culturale. scopi.

A risturazione di l'edificazioni registrati accantu à a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Konya hè realizata da a Municipalità Metropolitana di Konya. U sindaco di a municipalità metropolitana, Tahir Akyürek, hà dichjaratu chì i travaglii di risturazione in e case di a stazione in a regione di Meram anu ghjuntu à a tappa finale, è chì anu restauratu 13 case è l'anu fattu unu di i centri suciali è culturali di a regione Meram.

Ricordendu chì anu firmatu un protokollu cù e Ferrovie Statali (DDY) in u quadru di i travaglii di risturazione, u presidente Akyürek hà nutatu chì anu purtatu a custruzzione di 40 appartamenti in una parte di a terra DDY in Meram à l'ultima tappa secondu u protocolu. . Dichjarà chì l'area trà a Stazione è Meram Yeni Yol serà cumpletamente disposta dopu chì stu prucessu hè finitu, u presidente Akyürek hà dettu: "Eccu, i posti di ristorazione, sohbet Ci saranu posti. Ci saranu posti induve i visitatori fora di Konya ponu esse ospitati. Facemu a regione una di e novi zone d'attrazione di a nostra cità ". A risturazione di 13 edifici storici custruiti da a Municipalità Metropolitana di Konya è novi alloghji custituiti da 40 appartamenti costaranu circa 10 milioni di lire.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*