"Pink Metrobus" rimediu per u gridu di arrotonà e gambe

Rimediu "Pink Metrobus" per u gridu di arrotolate e gambe: una campagna hè stata lanciata nantu à e social media cù i nomi "ùn occupate micca u mo locu" è "riunite i vostri gammi". Mentre chì l'urli di e donne, chì sò incomode cù a manera di l'omi si sentenu in i veiculi di trasportu publicu, aumentanu, e campagne di "metrobus rosa speciale per e donne" lanciate in u 2012 portanu in mente e dumande chì rimedianu sta situazione. Tutti l'ochji sò avà nantu à IMM.

In u 2012, u Felicity Party hà lanciatu una petizione è hà preparatu prughjetti per truvà sustegnu à u prughjettu di u "metrobus rosa speciale per e donne", chì hà prupostu contru à l'assetamentu in i veiculi di trasportu publicu. Nagihan Gül Asiltürk, un membru di a Branca Pruvinciale di a Donna, hà dichjaratu chì e so campagni ùn sò micca ideologichi, è chì pratiche simili sò ancu in Russia è in Giappone, è anu prisentatu e firme chì anu cullatu à a Municipalità Metropolitana. Avà, stu gridu di e donne porta in mente a quistione di se u "metrobus rosa speciale per e donne" venerà, ma "vehiculi di trasportu publicu rosa speciale per e donne".

Urla di e donne nantu à e social media

In a campagna, chì hè stata iniziata in Twitter cù l'hashtag #yerimiişgaletme, #collect your legs, è chì e donne sustenenu soprattuttu nantu à e social media, i ritratti sò spartuti chì mostranu cumu l'omi disturbanu e donne in i veiculi di trasportu publicu cum'è metrobus, autobus è metro. palesa a gravità di a situazione.

E donne, chì sò appiccicate per via di l'omi pusati cù e so gambe aperte in i veiculi di trasportu publicu, sparte e foto chì anu pigliatu in Twitter. U sustegnu per l'hashtags #yerimiişgaletme è #gather your legs hè in crescita.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*