A cunnessione non autostradale Duzcenin hè ok

A cunnessione inesistente di l'autostrada di Düzce hè cumpleta: U presidente di a filiale di MÜSİAD Düzce, İsmail Çakmak, hà trasmessu a cunnessione autostradale inesistente di Düzce à u Ministru Lütfi Elvan.
MÜSİAD Düzce Branch hà participatu largamente à a 85a Reunione di u Cunsigliu di Amministrazione Generale di MÜSİAD ospitata da MÜSİAD Elazığ Branch. À a riunione assistita da u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Lütfi Elvan, i Capi di Filiale anu manifestatu i so desideri in quantu à i prublemi in l'autorità di u ministeru in e so pruvince.
U presidente di a filiale di MÜSİAD Düzce, İsmail Çakmak, hà dettu à a riunione: "L'accessu à Düzce hè furnitu solu per strada. Düzce hè l'unica pruvincia chì ùn hà micca una cunnessione autostradale à u centru. In quantu à a custruzzione di u centru di Düzce - a cunnessione di l'autostrada, a nostra municipalità hà eliminatu l'ostaculi in l'apertura di sta strada cù 18 strade è tuttu ciò chì resta hè a vostra struzzione. "Noi, cum'è industriali di Düzce, imprenditori è persone di Düzce, dumandemu a cunnessione Düzce Center-Highway da voi", spiegò u prublema stradale.
Çakmak hà dettu: "Dopu à e nostre dichjarazioni, u nostru ministru hà dichjaratu chì u travagliu di u prugettu hè statu finitu in risposta à sta dumanda è chì l'offerta serà fatta u più prestu pussibule, è hà prumessu chì vi libereremu u più prestu pussibule".
L'altru ghjornu di a riunione, u presidente İsmail Çakmak hà assistitu à a riunione di i presidenti, Atilla Şahin hà assistitu à a riunione di i presidenti di l'urganizazione, Tanju Acar, Mehmet Akif Öztürk, Şaban Nair, Dursun Baykal, Davut Alemdar è Ahmet Duman anu assistitu à a riunione di i Cunsiglii Settoriali Mehmet Coşkun, hà assistitu à a Reunione di i Presidenti di Relazioni cù i Membri è Serkan Verep hà assistitu à a Reunione di u Cunsigliu di a Ghjuventù.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*