Dichjarazione di DSI nantu à u Ponte Rahmanlar

Dichjarazione di DSI annantu à Rahmanlar Bridge: Una dichjarazione hè stata da a DSI 2a Direzzione Regionale in quantu à a nutizia publicata in certi ghjurnali lucali in Ödemiş cù u titulu "Produttore in Rahmanlar Dam voli prima l'espropriazione".
In a dichjarazione fatta nantu à a nutizia, chì hè stata largamente coperta in i ghjurnali publicati in a Regione Egea u 18 d'aprile di u 2014, diverse informazioni sò state datu nantu à u ponte colapsatu è i prublemi di espropriazione. I ritratti di u passaghju furnitu per rimpiazzà u ponte colapsatu sò ancu publicati.
In a dichjarazione fatta, "A notizia di u ghjurnale datata 18.04.2014 hè stata esaminata è hè statu determinatu chì a struttura di transizione in questione hè situata in l'area di u lavu di Rahmanlar Dam, è u travagliu hè realizatu cù macchine di l'imprenditore, cun a cunniscenza di a nostra amministrazione, in modu di realizà l'attività di custruzzione in a zona di u lavu in cunfurmità cù a tecnica è per vede e proprietà di terra in situ.
"U PONTE hè un risicu"
Hè stata osservata chì a struttura in questione avia persu a so cunnessione cù a terra è hà cuminciatu à appughjà nantu à u so latu durante l'attività mecanizata, è era urgente bisognu à esse eliminata per portà un risicu in quantu à a sicurità di u travagliu è per prevene una tristezza. incidente.
L'attività di espropriazione sò realizate rapidamente da a nostra amministrazione è i citadini pertinenti sò infurmati in ogni tappa. A lagnanza di transitu citata in a nutizia, chì ùn hè micca inclusa in a reta stradale, ma hè attualmente utilizata da i fabricatori, hè stata risolta cù u travagliu mecanizatu in u primu locu. Tuttavia, ùn hè micca pussibule di utilizà stu passaghju in l'attività di custruzzione in corso, è i nostri citadini devenu aduprà a strada alternativa chì ponu ghjunghje da l'internu di u paese.
"I TARIFFE DI L'ESPROPRIAZIONE SERÀ PAGATE PRESTO"
Inoltre, l'attività di espropriazione di sta regione cuntinueghjanu. In i ghjorni à vene, i negoziati di a cumissioni di cunciliazione seranu cumpletati è i tariffi di espropriazione seranu pagati è a zona serà evacuata. Inoltre, a traversata hè stata riapertura à u trafficu 1 ghjornu dopu. "A strada furnisce solu accessu à e strade di campu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*