Una biblioteca hè stata custruita in a Stazione Ferroviaria di Erzurum

Una biblioteca hè stata custruita in a Stazione Erzurum: Una biblioteca chì cuntene libri chì cuntenenu a struttura storica, culturale è suciale di a cità hè stata custruita per i passageri in a sala d'attesa di a Stazione Ferroviaria TCDD Erzurum.

Una biblioteca chì cuntene libri chì cuntenenu a struttura storica, culturale è suciale di a cità hè stata custruita per i passageri in a sala d'attesa di a Stazione Ferroviaria di Erzurum di a Republica di Turchia State Railways (TCDD).

Ci sò dinù diverse enciclopedie, rumanzi, storii, riviste è articuli in a piscina di libri, chì hè stata preparata è messa in pratica per piglià l’abitudine di leghje à i citadini chì aspettanu l’ora di partenza di u trenu à Garda.

In una dichjarazione à l'Agenzia Anadolu (AA), u Manager di l'Operazioni Yunus Yeşilyurt hà dettu chì u so scopu più grande di mette a biblioteca in serviziu hè di dà abitudini di lettura à quelli chì venenu in cità o aspettanu l'ora di u trenu.

Yeşilyurt hà dichjaratu chì trà i libri, ci sò ancu risorse publicate per i turisti stranieri, è hà dettu:

"Questa hè a porta d'entrata è di uscita di a cità à un puntu. Mentre eramu accolti i nostri invitati à Erzurum, avemu creatu una biblioteca in a zona chì vulemu esse una bella sala. Ùn ci hè nunda di megliu chè l'accolta a ghjente cun un libru è l'invià à u so destinazione cun un libru. U scopu ùn hè micca solu d'accolta a ghjente quì cun un libru o di mandà li cù un libru. Qualunque sia u libru chì i passageri volenu leghje mentre aspetta quì, quellu libru hè dispunibule. À u listessu tempu, seremu cuntenti se pudemu fà a ghjente acquistà l'abitudine di leghje libri. In a piscina di libri è a biblioteca chì avemu preparatu, ci sò enciclopedie è parechji rumanzi. Vogliu ringrazià quelli chì anu sustinutu a creazione di a biblioteca è di a piscina di libri.

Enfatizendu chì anu ricivutu felicitazioni verbali è scritte da i citadini, Yeşilyurt hà dettu: "Quandu avemu stabilitu prima una biblioteca è criatu a piscina di libri, ùn avemu micca aspittatu chì attruvarà tanta attenzione, ma cù u tempu, eramu felici di vede chì a ghjente hà cuminciatu à leghje i libri da vicinu mentre stavanu aspittendu quì. Trà i libri in u pool di libri, ci sò libretti guida preparati da u Guvernatore di Erzurum, scritti in diverse lingue è chì descrivenu a struttura storica, suciale è culturale di a cità.

I citadini chì aspettanu u viaghju à Garda o per scuntrà i so invitati anu ancu spressu chì sò soddisfatti di l'applicazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*