A catena gigante chì scavà u Tunnel Eurasia porta u cascu Lightning

U grillu gigante chì scavà u Tunnel di l'Eurasia, Yıldırım si mette nantu à u so cascu: L'assemblea di a testa di cutter di a mole gigante chì scavà u Tunnel di l'Autostrada di u Bosforu hè stata ancu finita. A perforazione di u tunnel principiarà da a fine di u mese.

U travagliu di scavi per u Prughjettu di Tunnel Eurasia di 14,6 chilometri, chì serà custruitu sottu u Bosforu per l'automobile, principia à a fine di u mese. L'escavazione di a casella di partenza di 4 metri di prufundità è 40 metri di lunghezza in Haydarpaşa, induve a TBM di 150 piani (macchina di perforazione di tunnel) fabbricata in Germania hà da cumincià à scavà u Bosforu. U cutter head, l'ultima è a più pesante parte di a tunnellatrice, chì hè stata purtata in pezzi da uttrovi di l'annu passatu, hè ancu stallata. Studi di prova di a TBM, chì hè ancu cunnisciuta cum'è "mole", sò realizati. À a fine di u mese, TBM hà da cumincià à scavà 3,4 chilometri da u portu di Haydarpaşa à Cankurtaran, 106 metri sottu u Bosforu.

U ROLLS ROYCE DI CPC
Hè cunsideratu u Rolls Royce di a classa di tunnellatrice chjamata Yıldırım Bayezid. I TBM sò stati cuncepiti apposta secondu e cundizioni di a terra è l'ambiente di pressione di u Bosforu. A durata di a mole gigante chì pesa 500 tunnillati hè 130 metri. U TBM, cumpresu l'equipaggiu di supportu, costa $ 150 milioni. Hè nutatu chì u tunelu, chì hè previstu per esse messu in serviziu à a mità di u 2015, costarà un totale di 1 billion 250 million dollars.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*