U Gruppu GEFCO hà fattu u più altu fatturatu in a so storia

U Gruppu GEFCO hà rializatu u fatturatu più altu di a so storia: 7 anni di stretta di manu cù GM, rispunsevuli di gestisce è ottimisà tutta a catena logistica in Europa è in Russia.
U Gruppu GEFCO, chì hè u capimachja europeu in a logistica di l'automobile, hà rializatu un volume d'affari di 2013 miliardi d'euros in 2012, un aumentu di l'11% paragunatu à u 4.
U redditu operativu attuale hà righjuntu 55 milioni d'euros, cun un aumentu di 28%, di quale 95 milioni d'euros era u prufittu nettu.
Luc Nadal, CEO di GEFCO, hà dettu: "Malgradu e difficultà in l'ecunumia europea, i nostri risultati 2013 sò stati soddisfacenti è in linea cù e nostre aspettative. Questi risultati dimustranu chì a cumpetenza senza rivali di GEFCO in l'ottimisazione di a catena di supply hè ricunnisciuta da i nostri clienti è hè una prova tangibile chì simu una urganizazione finanziariamente sana chì implementa e strategie ghjuste per a diversità geografica è interindustriale ".
U voluminu di l'affari di u Gruppu GEFCO in 2013 hà avvicinatu 4 Billion Euros, u più altu livellu righjuntu dapoi a creazione di a cumpagnia. Grazie à i so livelli di debitu assai bassi, GEFCO hà sappiutu ottene un flussu di cassa liberu sustenibile è regulare chì si pruteghja da a recessione di u 2009 è u rallentamentu di u mercatu di l'automobile europeu in 2012 è 2013.
U 2013 hè statu un annu di grandi cambiamenti per GEFCO
U 2013 hè statu un annu rimarchevule postu chì GEFCO hà subitu cambiamenti maiò. À a fine di u 2012, u 75% di u capitale di GEFCO hè statu vindutu da PSA Peugot Citroën à u gruppu JSC Russian Railways (RZD), u più impurtante fornitore di logistica in u mondu. GEFCO resta u fornitore logisticu specializatu di PSA in u mondu.
A cullaburazione cù u gruppu RZD hà furnitu à GEFCO un partner strategicu à longu andà è novi opportunità di crescita in Russia è in i Stati membri di a Commonwealth of Nations.
In u risultatu, GEFCO gode di un cuntattu faciule cù i principali pruduttori russi è internaziunali chì operanu in questi mercati, aiutendu à ottimisà e so catene di supply è aumentà a so efficienza. A relazione di partenariatu stabilita cù RZD hà prisentatu un altru fattore di crescita à GEFCO; Sviluppu di ligami cummerciale trà l'Asia, a Russia è l'Europa attraversu u trasportu ferroviariu ...
Per accelerà a so crescita in questa regione, GEFCO hà riprogettatu a so forma d'urganizazione è hà riunitu un "cumitatu" di cinquanta esperti di logistica chì operanu in Mosca per creà una zona geografica per questu scopu.
A diversità in u core di a strategia di u Gruppu
2013 hà vistu ancu u principiu di u cuntrattu di 7 anni cù General Motors (GM). Sutta i termini di stu cuntrattu, GEFCO era rispunsevuli di gestisce è ottimisà tutta a catena logistica di GM in Europa è in Russia. Cù stu cuntrattu, chì copre più di 1 milione di veiculi annu, GEFCO hè diventatu u primu fornitore di logistica europeu in l'industria automobilistica europea, malgradu l'alti è i bassi chì dominanu stu mercatu.
U Gruppu cuntinueghja à diversificà a so cartera di clienti ogni annu. U voluminu di l'affari sviluppatu da e medie imprese è i principali cunti internaziunali fora di PSA Peugot Citroën hè in crescita constantemente, superendu i 2013 miliardi d'euros in 2. Mentre chì stu ingressu currisponde à 50% di u voluminu tutale di l'affari di u Gruppu oghje, sta ratio hè stata calculata cum'è 2012% in 42.
Risultati operativi è finanziarii in linea cù l'aspettattivi

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*